Katsoitteko pätkän amerikanpersuista?
Kun uskovaisuus saavuttaa tuollaiset fundamentalistiset mittasuhteet, muuttuvat jäsenet käveleväksi aikapommiksi.
Tällaisiin uskonhöhöjen lahkoihin tulisi puuttua kovin ottein heti alkumetreillä.
Linnaan jokainen pastori ja julistaja joka on kadottanut uskossa järkensä.
Therouks ja vihatut Phelpsit.
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen mutu on niin vahva, että se muuttuu hetkessä totuudeksi.
Olen tavannut tällaisia äärimmäisen typeriä persuja netissä.- Anonyymi
Enemmän sääntö kuin poikkeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän sääntö kuin poikkeus.
Niin se taitaa olla. Olen yrittänyt ajatella persujen luonnetta positiivisen asenteen kautta, mutta turhaa se on itselleen valehdella. Faktat on sen verran kovat.
- Anonyymi
Tämä on rikollista syrjintää. Sinä olet rikollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se taitaa olla. Olen yrittänyt ajatella persujen luonnetta positiivisen asenteen kautta, mutta turhaa se on itselleen valehdella. Faktat on sen verran kovat.
Ja fakta on että sinä olet Natsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sinä niitä Persuja sitten olet tavannut ? Onko tuo tapasi toistella valheiksi osoitettuja (useita kertoja) tarinoitasi Perussuomalaisista, jotenkin positiivista ja osoittaako se sinun mielestäsi sinulta positiivista asennetta mihinkään. Eikö valehteleminen ole antipersun mielestä väärin, kun se kohdistuu Perussuomalaisiin ja heidän tekemisiinsä ?
- Anonyymi
Laura Huhtasaaren paratiisi. Kyllä tuollainen meininki pitää saada Suomeenkin!
Ja jos ei koko Suomea voida muuttaa paratiisiksi, niin ainakin voidaan perustaa puhtaita saarekkeita, joilla vallitsevat kristilliset arvot. Satakunnan ja Pohjanmaan syrjäkylillä voidaan aloittaa. Myöhemmin ehkä saadaan vallatuksi pikkukaupunkejakin.- Anonyymi
Taitaa olla niin, että jos pelkkä agressiivisuus ja aseet eivät riitä, halutaanko ottaa käyttöön ikvisitio?
Haluavatko persut toreille julkisia elävältäpolttamisia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niin, että jos pelkkä agressiivisuus ja aseet eivät riitä, halutaanko ottaa käyttöön ikvisitio?
Haluavatko persut toreille julkisia elävältäpolttamisia?Ei mutta häpeäpaaluun vois sinun laittaa esimerkiksi muille miten käy rikollisille
Anonyymi kirjoitti:
Haluavatko persut toreille julkisia elävältäpolttamisia?Alkaa ylittää nuo antipersun "tulkinnat" aiheesta Perussuomalaiset, väitteet siitä mitä Perussuomalaiset ajavat, ajattelevat ja haluavat - kaikenlaiset huonoimmankin maun säännöt. Antipersu käyttää omaa rajoittunutta "älyllistä lahjakkuuttaan" tulkintoihin, etsii maailmalta kaiken sairaan, erikoisen ja sopimattoman - tuo sen sitten palstalle, Persujen haluamana ja ajamana asiana. Kuitenkin kyse on vain antipersun omasta mielensairaudesta, joka tekee hänestä valehtelijan. Eikä hän itse edes sitä ymmärrä, vaan tuo sama sairaus on aiheuttanut hänelle "pyhimyskompleksin", jossa hän kuvittelee yksinään taistelevansa paholaista vastaan, ja siinä on kaikki keinot sallittuja - myös jatkuva ja toistuva valehtelu, nimittely ja solvaaminen. Valitettavasti tuo harhainen mielion jumiutunut siihen, että näkee Perussuomalaiset kaiken pahan alkuna ja juurena, myös maailmalla aikojen alusta lähtien.
Niin ja tuo antipersu väittää, että hän ei ole sairas ? Ei sitä tietystikään itse sairaudessaan tajua, mutta ovatko nuo tekstit terveen ihmisen tuotosta.- Anonyymi
Chaizzer kirjoitti:
Alkaa ylittää nuo antipersun "tulkinnat" aiheesta Perussuomalaiset, väitteet siitä mitä Perussuomalaiset ajavat, ajattelevat ja haluavat - kaikenlaiset huonoimmankin maun säännöt. Antipersu käyttää omaa rajoittunutta "älyllistä lahjakkuuttaan" tulkintoihin, etsii maailmalta kaiken sairaan, erikoisen ja sopimattoman - tuo sen sitten palstalle, Persujen haluamana ja ajamana asiana. Kuitenkin kyse on vain antipersun omasta mielensairaudesta, joka tekee hänestä valehtelijan. Eikä hän itse edes sitä ymmärrä, vaan tuo sama sairaus on aiheuttanut hänelle "pyhimyskompleksin", jossa hän kuvittelee yksinään taistelevansa paholaista vastaan, ja siinä on kaikki keinot sallittuja - myös jatkuva ja toistuva valehtelu, nimittely ja solvaaminen. Valitettavasti tuo harhainen mielion jumiutunut siihen, että näkee Perussuomalaiset kaiken pahan alkuna ja juurena, myös maailmalla aikojen alusta lähtien.
Niin ja tuo antipersu väittää, että hän ei ole sairas ? Ei sitä tietystikään itse sairaudessaan tajua, mutta ovatko nuo tekstit terveen ihmisen tuotosta.Miksi olet valenimimerkillä? Valehtelet siis.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet valenimimerkillä? Valehtelet siis.
Mitä tarkoitat valenimimerkillä ? Mikä tuossa on valhetta ?
- Anonyymi
Tämä aloitus on Vihapuhetta ja kiihottamista kansanryhmää kohtaan!
- Anonyymi
Jos kiihotuit, älä kerro siitä täällä. Ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä uskon että monia kiinnostaa miten tekopyhiä te olette ja miten te itse sorrutte niihin asioihin mistä syytätte muita. Täähän on siis loistavaa viihdettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi yrität sitten kiihoittaa???
- Anonyymi
On se rankkaa aloittajalla kun heti aamusta näkee persuja amerikassa asti
😀😁😂🤣😃😄🤣😂😁😀- Anonyymi
Eiiiii hänen ameriikkaan asti tarvinnut nähdä.
Dokumentti näkyi omassa olohuoneessa. - Anonyymi
On se erikoista, jos julkaisee totuuden, alkaa hirveä riekkuminen persukammiossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiiiii hänen ameriikkaan asti tarvinnut nähdä.
Dokumentti näkyi omassa olohuoneessa.Ilmeisesti oli jo valmiina korvien välissä yhdessä persujen kanssa....
- Anonyymi
Amerikan persut menivät mölyämään jopa kuolleen sotilaan hautajaisiinkin. Samanlaista mölyä on kaikkialla missä on persu.
- Anonyymi
Missä persu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä persu, siellä ongelma.
Ai siellä vasuri, no totta joo...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292785- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6847Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136729Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724