Ruoveden maine

Anonyymi

Kunta pitää puhtoista mainetta yllä.
Kaikki juomeveden saastumiseen liittyvät tiedotteet on poistettu kunnan sivuilta. Hyshys ettei vaan tulevat kuntalaiset saa tietää.

14

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viäköhän loorataan.outo jos pyyhkästy jo maton alle.

    • Anonyymi

      Joo parempi olla hiljaa. Voi olla matukullat tulematta täysihoitoon, jos ei saa puhdasta, raikasta vettä.

    • Anonyymi

      Joko selvisi pyromaanit

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä kuulin.mut onko totta.ruoveden visuvedellä purkutuomion alla oleva kerrostalo.hometalo.jolla rahastettu jo aiemmin.miten hometaloo voidaan vuokrata ihmisille.kuulemma siellä asustaa joku.

    • Anonyymi

      Minä olen käsittänyt että kunnan sivuilta ei oikeastaan noista tiedotteista poisteta mitään, vaan ne lakkaa automaattisesti näkymästä jonkun ajan päästä. Siinä on varmaan jokin päivämäärä, jonka jälkeen asia ei enää ole ajankohtainen ja sitten se menee pois.

      • Anonyymi

        Pah, kyllä siellä paljon vanhempia tiedotteita on eli paskapuhetta tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pah, kyllä siellä paljon vanhempia tiedotteita on eli paskapuhetta tuo.

        Voi kai siellä olla vanhempia tiedotteita, jos ne on vielä ajankohtaisia - ei kai siinä tarvi laittaa kuin alku- ja loppupäivämäärät? Loppupäivämäärän jälkeen ne häviää itsekseen, ainakin näin olen ymmärtänyt. Kaipa ne vesitiedotteet hävisivät kun se kyseinen tilanne ei enää ollut voimassa. Ei kai se tiedotesivu mikään kunnan arkisto ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kai siellä olla vanhempia tiedotteita, jos ne on vielä ajankohtaisia - ei kai siinä tarvi laittaa kuin alku- ja loppupäivämäärät? Loppupäivämäärän jälkeen ne häviää itsekseen, ainakin näin olen ymmärtänyt. Kaipa ne vesitiedotteet hävisivät kun se kyseinen tilanne ei enää ollut voimassa. Ei kai se tiedotesivu mikään kunnan arkisto ole?

        Klooraustahan jatketaan edelleen eli onhan se tilanne voimassa. Selittelet ihan siihen malliin että taidat omaa nurkkaas siivota, ymmärystä vailla. Ja olihan sinne uusi tiedote ilmestynyt asiasta kun ensin asiasta nostettiin meteliä. Ei onnistunut asian maton alle lakaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klooraustahan jatketaan edelleen eli onhan se tilanne voimassa. Selittelet ihan siihen malliin että taidat omaa nurkkaas siivota, ymmärystä vailla. Ja olihan sinne uusi tiedote ilmestynyt asiasta kun ensin asiasta nostettiin meteliä. Ei onnistunut asian maton alle lakaisu.

        Näin uuden vesitiedotteen. Se oli ajankohtainen. Uusin on yleensä ajankohtainen, ja korvaa vanhat. Ainakin minun työpaikalla ja Ruovedellä on näköjään sama käytäntö, vaikka kuinka epäilet salaliittoa:) Mulla ei ole mitään vesinurkkia jota siivota. Ihan vain yleensä mietin, että tiedotteita olisi aika paljon, jos koko historia säilytettäisiin.


    • Anonyymi

      Kiinteistövero nousee.hyvätuloset äänesti jaa.olis jättänyt miljoonien päiväkodin rakentamatta..vanhat toimii hyvin.yt kunnassa ketä ulkoistetaan .mielenkiintoista.

      • Anonyymi

        Kannattaisi laittaa rakentattomat tontit verolle. Ruovedellä ei ole sellaisesta edes keskusteltu.


      • Anonyymi

        Kituvesiläiset tyhjätaskut täällä taas kitisee kun mikään ei mee niinkuin itse haluaa.
        Mene sinne kunnantalolle kyselemään asioista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kituvesiläiset tyhjätaskut täällä taas kitisee kun mikään ei mee niinkuin itse haluaa.
        Mene sinne kunnantalolle kyselemään asioista!

        Visupuiston kuusessa jouluvalot ovat palanneet yötä päivää jo viikkokausia. Olisiko mahdollista saada katuvalotkin yön pimeyteen. On ainakin viisi vuotta jo säästetty. Välojen laittoon käytetyn nosturiin menneillä 1500 eurolla olisi saatu valoa moneksi yöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Visupuiston kuusessa jouluvalot ovat palanneet yötä päivää jo viikkokausia. Olisiko mahdollista saada katuvalotkin yön pimeyteen. On ainakin viisi vuotta jo säästetty. Välojen laittoon käytetyn nosturiin menneillä 1500 eurolla olisi saatu valoa moneksi yöksi.

        Olis kyllä katuvalot tärkeämpi valinta.kun kuusen valot.osu silmiin ohiajaessa.et uimarannassa laituri unohdettu järveen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe