Mitäpä Audifanit tähän?

Anonyymi

46

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Audit tahtoo olla rikki ni ei niillä pysty ajamaan.

    • Anonyymi

      jos on liukasta niin älä tule eteen (sutimaan) hidastamaan liikennettä, kiitos.

      • Anonyymi

        Ai siellä pihallasiko, missä se quattrosi seisoo rikki?.....


    • Anonyymi

      Jos kiire on niin Audi olisi parempi valinta.

      • Anonyymi

        Sullakaan ei ole paskaakaan varmaan kummastakaan merkistä kokemusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullakaan ei ole paskaakaan varmaan kummastakaan merkistä kokemusta

        Ei sullakaan. Paskaakaan. Nääkin asiat on videoilla monesti todistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullakaan ei ole paskaakaan varmaan kummastakaan merkistä kokemusta

        No kuule on, molempia on ollut työsuhdeautoina jo silloin kun sinä vielä työntelit omaa autoasi takaa hiekkalaatikolla, ja kilometrejä takana seitsennumeroinen määrä.


    • Anonyymi

      Mitäpä kädettömät quattro-kuskit kun takavetoisella hybridillä joutuu työntämään tulppaavalle rinkelimosalle vauhtia?

      • Anonyymi

        Ihme äijä, kun ei osaa väliä pitää, vaan ajaa päin. No ei se mitää, toivottavasti sulla on vakuutukset kunnossa, niin mä saan niistä uuden takapuskurin. Kun et kerran osaa ajaa.


      • Anonyymi

        Eikös sinun pitänyt olla joka tilanteessa siellä rinkelimossen etupuolella niitä takavalojasi näyttämässä?


    • Anonyymi

      Paras jäi pöydälle. Toinen lensi roskiin.

      • Anonyymi

        Ai niinhän se meni. Toisaalta olen kyllä ollut mukana järjestämässä quattro-ajon koulutusta kädettömille Finanssiala rinkelifaneille. Ja itse tosiaan ajan takavedolla mielummin. Sitähän ei kokematon pelle voi käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinhän se meni. Toisaalta olen kyllä ollut mukana järjestämässä quattro-ajon koulutusta kädettömille Finanssiala rinkelifaneille. Ja itse tosiaan ajan takavedolla mielummin. Sitähän ei kokematon pelle voi käsittää.

        Fillarissa mulla on takaveto, siihen se sopii. Ei missään nimessä autoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fillarissa mulla on takaveto, siihen se sopii. Ei missään nimessä autoon.

        Hanki kokemusta autollakin. Sitähän sulla ei ole. Tai ehkä on, muutama säälittävä metri jollakin viime vuosituhannen takavedolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki kokemusta autollakin. Sitähän sulla ei ole. Tai ehkä on, muutama säälittävä metri jollakin viime vuosituhannen takavedolla

        Hankittu on, enkä voi käsittää miksi valita muu kuin quattro. Miksi olla neljä pyörää, jollei kaikki vedä? Sehän nyt on vain ylivoimainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankittu on, enkä voi käsittää miksi valita muu kuin quattro. Miksi olla neljä pyörää, jollei kaikki vedä? Sehän nyt on vain ylivoimainen.

        Sinun takavetokokemuksesi ovat lapsen tasolla verrattuna minun ajokokemuksiin. Jostakin syystä epöilen, että olet näitä "kaikkitietävinä" esiintyviä jotka ovat todellisuudessa ajaneet jonkun yhden talven esim. vm. 2006 BMW 5-sarjalla loppuun ajetulla renkailla ja sitten vinkuvat täällä kuin siat. Olitko muuten quattro-ajokoulutuspäivillä asiakkaana kun opetin kädettömiä rinkelipettereillä ajamaan jäällä? Edelleen valitsen takavedon, se on sinun kokemattomuudessaan ja ajodynaamisen tietämyksen puutteessa vaikea ilmeisesti käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun takavetokokemuksesi ovat lapsen tasolla verrattuna minun ajokokemuksiin. Jostakin syystä epöilen, että olet näitä "kaikkitietävinä" esiintyviä jotka ovat todellisuudessa ajaneet jonkun yhden talven esim. vm. 2006 BMW 5-sarjalla loppuun ajetulla renkailla ja sitten vinkuvat täällä kuin siat. Olitko muuten quattro-ajokoulutuspäivillä asiakkaana kun opetin kädettömiä rinkelipettereillä ajamaan jäällä? Edelleen valitsen takavedon, se on sinun kokemattomuudessaan ja ajodynaamisen tietämyksen puutteessa vaikea ilmeisesti käsittää.

        Koska sinähän tiedät minun ajokokemukseni. Ei olet väärässä, sinun nelivetokokemuksesi ovat lapsen tasolla verrattuna minun ajokokemuksiin. Jostain syystä epäilen, että et oikeasti ole mikään ajamisen jumala, kun hillut täällä palstoilla pätemässä videoilla, missä jätät tonnin autoja, jotka eivät edes ole tietoisia vallitsevasta kilpailusta liikenteessä. Enkä ollut "asiakkaana" koska ei tällaisia quattro-ajokoulutuspäiviä ole koskaan ollut. On kyllä tapahtumia, jossa ajetaan Audeilla ja on tapahtumia joissa autoina on quattrolla varustettuja Audeja.
        Edelleen valitsen nelivedon, sillä kaikki jotka ovat sellaista ja takavetoista ajaneet tietävät sen olevan parempi varsinkin huutelemassasi talvikelissä. Ajodynamiikka on paljon enemmän muusta, kuin vetotavasta kiinni, mutta sitä sinun tietämyksen puutteessa on vaikea käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinähän tiedät minun ajokokemukseni. Ei olet väärässä, sinun nelivetokokemuksesi ovat lapsen tasolla verrattuna minun ajokokemuksiin. Jostain syystä epäilen, että et oikeasti ole mikään ajamisen jumala, kun hillut täällä palstoilla pätemässä videoilla, missä jätät tonnin autoja, jotka eivät edes ole tietoisia vallitsevasta kilpailusta liikenteessä. Enkä ollut "asiakkaana" koska ei tällaisia quattro-ajokoulutuspäiviä ole koskaan ollut. On kyllä tapahtumia, jossa ajetaan Audeilla ja on tapahtumia joissa autoina on quattrolla varustettuja Audeja.
        Edelleen valitsen nelivedon, sillä kaikki jotka ovat sellaista ja takavetoista ajaneet tietävät sen olevan parempi varsinkin huutelemassasi talvikelissä. Ajodynamiikka on paljon enemmän muusta, kuin vetotavasta kiinni, mutta sitä sinun tietämyksen puutteessa on vaikea käsittää.

        Ei niitä kutsuja lähetellä millekään Suomen ammattikoululaisten Audi Club Finlandin jäsenille. Miksi muuten Audi R8 malleja muutetaan takavetoisiksi kun neliveto on niin mahtava ajaa? Vai onko sittenkään? Hanki kokemusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kutsuja lähetellä millekään Suomen ammattikoululaisten Audi Club Finlandin jäsenille. Miksi muuten Audi R8 malleja muutetaan takavetoisiksi kun neliveto on niin mahtava ajaa? Vai onko sittenkään? Hanki kokemusta

        "Miksi muuten Audi R8 malleja muutetaan takavetoisiksi kun neliveto on niin mahtava ajaa? Vai onko sittenkään?"

        Neliveto hyökkää sinne minne komennetaan vaikka olisi tehoa enemmänkin, joten sillä ei voi driftata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kutsuja lähetellä millekään Suomen ammattikoululaisten Audi Club Finlandin jäsenille. Miksi muuten Audi R8 malleja muutetaan takavetoisiksi kun neliveto on niin mahtava ajaa? Vai onko sittenkään? Hanki kokemusta

        En tiedä mille rinkirunkkausporukalle niitä sitten lähetetään, jollei sellaiselle clubille, josta löytyy varmasti sellaisia kavereita, jotka veisivät sinua ja "ajotaitoasi" kuin litran mittaa, kaiken aikaa "enjoying all the benefits of quattro". Ei kukaan itseään kunnioittava ajo-opettaja kuvaisi liikenteessä mitään ajovideoita, joissa "kilpailee ja voittaa" vaarantaen samalla kaikkien muiden turvallisuuden. Ei oikeiden ajo-opettajien tarvitse todistella liikenteessä kuvatuilla videoilla yhtään mitään. Jos olet kerran jonkin sortin ajojumala, niin sinulla on varmasti mahdollisuus päästä radalle suorittamaan näitä kokeitasi, sellaisia ihmisiä vastaan jotka tietävät olevansa kisassa. Siinä se nähdään, että onko se takavetohybridi niin jumalasta seuraava kun annat ymmärtää.

        Edelleenkään en hetkeäkään usko, että olisit kenellekkään opettanut/näyttänyt missään ajopäivillä yhtään mitään. Sillä kun todisteita vaaditaan niin vaikenet. Olet vain säälittävä pieni ihminen, joka ajattelee olevansa jotenkin muiden yläpuolella, koska kellään muulla ei voi olla enempää ajokokemusta mistään, onhan minulla aivan julmeton autolaina ihan perusmersusta, josta vieläkin luulen liikoja.

        Ja sen jälkeen kun olen yrittänyt todistella olemassaoloani liikenteessä, tulen suoli24-palstalle vertailemaan omaa mersuani kalliimpia ja parempia mersuja tehottomampiin autoihin ja tunnen tästä ylemmyydentunnetta. Tosiasiassa kun laitetaan nokikkain yhtä tehokkaat taka- ja nelivetoautot, jää takaveto mainostamillasi talviliukkailla kuin tatti paskaan. Tästä on oikeita videoita, missä jokainen ajaja tietää, mitä ollaan tekemässä ja lähtökohta on molemmilla sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mille rinkirunkkausporukalle niitä sitten lähetetään, jollei sellaiselle clubille, josta löytyy varmasti sellaisia kavereita, jotka veisivät sinua ja "ajotaitoasi" kuin litran mittaa, kaiken aikaa "enjoying all the benefits of quattro". Ei kukaan itseään kunnioittava ajo-opettaja kuvaisi liikenteessä mitään ajovideoita, joissa "kilpailee ja voittaa" vaarantaen samalla kaikkien muiden turvallisuuden. Ei oikeiden ajo-opettajien tarvitse todistella liikenteessä kuvatuilla videoilla yhtään mitään. Jos olet kerran jonkin sortin ajojumala, niin sinulla on varmasti mahdollisuus päästä radalle suorittamaan näitä kokeitasi, sellaisia ihmisiä vastaan jotka tietävät olevansa kisassa. Siinä se nähdään, että onko se takavetohybridi niin jumalasta seuraava kun annat ymmärtää.

        Edelleenkään en hetkeäkään usko, että olisit kenellekkään opettanut/näyttänyt missään ajopäivillä yhtään mitään. Sillä kun todisteita vaaditaan niin vaikenet. Olet vain säälittävä pieni ihminen, joka ajattelee olevansa jotenkin muiden yläpuolella, koska kellään muulla ei voi olla enempää ajokokemusta mistään, onhan minulla aivan julmeton autolaina ihan perusmersusta, josta vieläkin luulen liikoja.

        Ja sen jälkeen kun olen yrittänyt todistella olemassaoloani liikenteessä, tulen suoli24-palstalle vertailemaan omaa mersuani kalliimpia ja parempia mersuja tehottomampiin autoihin ja tunnen tästä ylemmyydentunnetta. Tosiasiassa kun laitetaan nokikkain yhtä tehokkaat taka- ja nelivetoautot, jää takaveto mainostamillasi talviliukkailla kuin tatti paskaan. Tästä on oikeita videoita, missä jokainen ajaja tietää, mitä ollaan tekemässä ja lähtökohta on molemmilla sama.

        Voi kuinka ihana tilitys. Koville ottaa nämä asiat rinkeliklubin Audilippistä pitävän fanipojalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankittu on, enkä voi käsittää miksi valita muu kuin quattro. Miksi olla neljä pyörää, jollei kaikki vedä? Sehän nyt on vain ylivoimainen.

        Jos laittaa autoon nykypäivänä yhtään rahaa niin miksei laittaisi nelivetoista kun melkeinpä joka merkistä sellaiset löytyy jostain mallista. Tyhmäähän se on vajaavetoisella olla tientukkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laittaa autoon nykypäivänä yhtään rahaa niin miksei laittaisi nelivetoista kun melkeinpä joka merkistä sellaiset löytyy jostain mallista. Tyhmäähän se on vajaavetoisella olla tientukkona.

        Ja joka väittää, että ei ostanut nelivetoa sen takia että on kankea, peittelee vaan omaa rahallista tilannettaan. Toisin sanoin, oli pakko saada uusinta ulkokuorta oleva, paskoin varustein varustettu suomi-auto. Vaikkakin, jos olisi tyytynyt edelliseen korimalliin, olisi saanut hyvät varusteet, muun muassa nelivedon. Suomi-auto ei ole myyntivaltti, päin vastoin.


    • Anonyymi

      TROOOL TROOOL Mielikuvitus trollausta on tämän mt potilaan anti. Ihan mielikuvitus maailmassa elää. Satoja mielikuvitus spammejä viikkoon. Palsta täynnä niitä. Nettiterapiaa mt potilaalle ilman ohjausta ja tällaista jälki. . SPAAAAAM TROOOOOL

    • Anonyymi

      Kun on kokemusta ja ajokäsiä niin jää quattron avain pöydälle. Ajamaan lähdetään takavetoisella hybridillä, myös tammikuussa.

      • Anonyymi

        Voitko kertoa, miksi neliveto on kielletty lähes kaikissa korkean tason kilpa-autoluokissa?


    • Anonyymi

      Ja miksi WRC:t on nopeimpia ja miksi ne on nelivetoja....

      • Anonyymi

        Ja taas kokematon poika soramontussa. Miksi edes kilpailla surkeissa olosuhteissa?

        Hanki nyt edes ajokokemusta sillä rinkelimossen nelivetoversioilla, sitten ehkä joku päivä onnistut saamaan ajokokemusta tuoreilla takavedoilla. Edelleen takaveto hakkaa käsiteltävyydeltään nelivetoisen.

        https://www.youtube.com/watch?v=f9eIN_KZR5M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas kokematon poika soramontussa. Miksi edes kilpailla surkeissa olosuhteissa?

        Hanki nyt edes ajokokemusta sillä rinkelimossen nelivetoversioilla, sitten ehkä joku päivä onnistut saamaan ajokokemusta tuoreilla takavedoilla. Edelleen takaveto hakkaa käsiteltävyydeltään nelivetoisen.

        https://www.youtube.com/watch?v=f9eIN_KZR5M

        Melko paska video. Siinö ja siinä mersunpaska kääntyi....tuohon kun vielä laitettaisiin liukas luminen tienpinta niin renkaat olisivat nuolleet reunakiveystä.
        Mahtoi ohikulkijat ihmetellä että mikä vajaamielinen siellä renkaat ulvoen kanttailee...

        Eikö ota päähän ajaa tuommosella ylihintaisella ajoneuvon korvikkeella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas kokematon poika soramontussa. Miksi edes kilpailla surkeissa olosuhteissa?

        Hanki nyt edes ajokokemusta sillä rinkelimossen nelivetoversioilla, sitten ehkä joku päivä onnistut saamaan ajokokemusta tuoreilla takavedoilla. Edelleen takaveto hakkaa käsiteltävyydeltään nelivetoisen.

        https://www.youtube.com/watch?v=f9eIN_KZR5M

        Onneksi jätät kommentoimatta kaikkiin niihin kommentteihin, jotka todistavat väittämäsi vääriksi. Se, että sinä et osaa ajaa nelivedolla, ei kerro sen paremmuudesta tai surkeudesta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi jätät kommentoimatta kaikkiin niihin kommentteihin, jotka todistavat väittämäsi vääriksi. Se, että sinä et osaa ajaa nelivedolla, ei kerro sen paremmuudesta tai surkeudesta mitään.

        Olitko quattro-päivillä "oppilaana" kun annoin ajokoulutusta?

        Miltä tuntuu kun sinulla ei ole paskaakaan ajokokemusta takavetoisella hybridillä joka pieksee käsiteltävyydeltään rinkelimossen nelivedon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko quattro-päivillä "oppilaana" kun annoin ajokoulutusta?

        Miltä tuntuu kun sinulla ei ole paskaakaan ajokokemusta takavetoisella hybridillä joka pieksee käsiteltävyydeltään rinkelimossen nelivedon?

        Ja taas mainitset nämä "quattro-päivät" ja antamasi "ajokoulutuksen". Usko nyt hyvä ihminen, että ei tällaisia ole ollut etkä sinä ole mikään ajokouluttaja. Ei siitä ainakaan ole mitään todisteita. Päinvastoin, se jo todistaa jotain, ettet pysty antamaan mitään todisteita, kuvailet videoita liikenteen seassa, näytät miten auto kääntyy risteyksessä ja siihen huonolla englannilla jokin otsikko, jonka pitäisi todistaa jotakin. Ja väität ettei kellään muulla ole mistään mitään kokemusta.

        Voinhan minäkin väittää olevani vaikka mikä rallilegenda, mutta eihän se ilman todisteita merkitse mitään. Muutenkin, jos olisit jonkin sortin ajokouluttaja, niin sinulla olisi varmasti mahdollisuus suljettuun alueeseen, jolla voisit näyttää että osaat ajaa molempia autoja ja pystyisit näyttämään niiden erot. Jos videolla seisot minuutin valoissa ja teet yhden käännöksen, niin ei siitä saa kyllä mitään kuvaa yhtään minkään paremmuudesta.

        Kaikki tämä, etkä silti vastannut, miksi neliveto on kielletty lähes kaikessa korkean tason rata-autoilussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas mainitset nämä "quattro-päivät" ja antamasi "ajokoulutuksen". Usko nyt hyvä ihminen, että ei tällaisia ole ollut etkä sinä ole mikään ajokouluttaja. Ei siitä ainakaan ole mitään todisteita. Päinvastoin, se jo todistaa jotain, ettet pysty antamaan mitään todisteita, kuvailet videoita liikenteen seassa, näytät miten auto kääntyy risteyksessä ja siihen huonolla englannilla jokin otsikko, jonka pitäisi todistaa jotakin. Ja väität ettei kellään muulla ole mistään mitään kokemusta.

        Voinhan minäkin väittää olevani vaikka mikä rallilegenda, mutta eihän se ilman todisteita merkitse mitään. Muutenkin, jos olisit jonkin sortin ajokouluttaja, niin sinulla olisi varmasti mahdollisuus suljettuun alueeseen, jolla voisit näyttää että osaat ajaa molempia autoja ja pystyisit näyttämään niiden erot. Jos videolla seisot minuutin valoissa ja teet yhden käännöksen, niin ei siitä saa kyllä mitään kuvaa yhtään minkään paremmuudesta.

        Kaikki tämä, etkä silti vastannut, miksi neliveto on kielletty lähes kaikessa korkean tason rata-autoilussa.

        Quattro jää käsiteltävyydeltään takavedolle. Hanki kokemusta, "rallilegenda".

        Ja väität ettei quattro-ajopäiviä ole. Käy kysymässä Ex. Audi-Aarniolta. Se että sinulle ei ole tullut kutsua ei tarkoita ettei ajopäiviä olisi. Sama pätee olemattomaan kokemukseesi erilaisilla takavedoilla, et ymmärrä miksi sitä pidetään käsiteltävyydeltään ykkösenä.

        Ja nämä sinun kilpasarjatarinat ovat jo pelleluokkaa. Missä todisteet sinun kielitaidostasi tai edes siitä että sinulla on ajokortti? Mene nyt jo sinne puutarhapalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Quattro jää käsiteltävyydeltään takavedolle. Hanki kokemusta, "rallilegenda".

        Ja väität ettei quattro-ajopäiviä ole. Käy kysymässä Ex. Audi-Aarniolta. Se että sinulle ei ole tullut kutsua ei tarkoita ettei ajopäiviä olisi. Sama pätee olemattomaan kokemukseesi erilaisilla takavedoilla, et ymmärrä miksi sitä pidetään käsiteltävyydeltään ykkösenä.

        Ja nämä sinun kilpasarjatarinat ovat jo pelleluokkaa. Missä todisteet sinun kielitaidostasi tai edes siitä että sinulla on ajokortti? Mene nyt jo sinne puutarhapalstalle.

        Niin, sinullahan Mersun kierroslukumittarista Youtube-video jota juuri kukaan ei ole katsonut eikä kukaan kommentoinut. Johan se todistaa että olet vähintäänkin Kimi Räikkösen tasoinen autokuski ja muutenkin autoguru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Quattro jää käsiteltävyydeltään takavedolle. Hanki kokemusta, "rallilegenda".

        Ja väität ettei quattro-ajopäiviä ole. Käy kysymässä Ex. Audi-Aarniolta. Se että sinulle ei ole tullut kutsua ei tarkoita ettei ajopäiviä olisi. Sama pätee olemattomaan kokemukseesi erilaisilla takavedoilla, et ymmärrä miksi sitä pidetään käsiteltävyydeltään ykkösenä.

        Ja nämä sinun kilpasarjatarinat ovat jo pelleluokkaa. Missä todisteet sinun kielitaidostasi tai edes siitä että sinulla on ajokortti? Mene nyt jo sinne puutarhapalstalle.

        Todisteita, todisteita, todisteita. Niitä kun sinulla ei vaan tunnu olevan. Väitän vieläkin ettei kukaan ole ollut yhtään missään "oppilaanasi" kuten väität. Ja missähän piireissä takavetoa pidetään käsiteltävyyden ykkösenä? Kun montaa autoa on ainakin ammattilaisten piirissä pidetty käsiteltävyydessään tasavertaisina ja niitä ovat olleet taka- ja nelivetoiset, tietyissä tapauksissa jopa etuvedot.

        Ei minulla mitään kilpasarjatarinoita ole. Kysyin vain yksinkertaisen kysymyksen, johon sinulla ei ollut vastausta joka ei murtaisi koko perjaatettasi takavedon ylivertaisuudesta. Mutta toisin kuin sinä, minä en ole missään vaiheessa väittänyt mitään tyhjää. En ole väittänyt olevani kielitaidon maisteri tai että omistaisin ajokortin, kun taas sinä höpötät koko ajan "oppilaista" ja "quattro-päivistä" ja näistä kaivataan todisteita. Toki eihän sinulla niitä ole, mutta voidaan leikkiä että nämä asiat ovat oikeasti tapahtuneet, eikös vaan? Joo. Hyvä.


    • Anonyymi

      Palstan mt hooopon sekoilua tämäkin. Elää ihan mielikuvitus maailmassa. Tämä spammäys solvaukset ym sekoilu vain viihdettä ja ajankulua höööörhölle. Ei muuta elämää kuin spammäys automerkki palstalle,mitä paksumpaa tubaa suoltaa ni saa kuulema vastauksia ja kommentteja ja narsistinen kieroutunut luonne elää huomiosta. Satoja spammejä suoltaa trolli tehtaastaan viikkoon. Olis moderoinnin kiristys paikallaan

    • Anonyymi

      Ongelmana on, että tämä eräs nelivetofania ja lukuisat muut kädettömät rinkelifanit vaativat esimerkiksi englanninkielisen Racing Dynamics jutun poistamista välittömästi. Siinä on haastateltu myös kilpakuljettajia. Toteavat, että nelivetoinen kilpa-auto ei tarjoa samaa käsiteltävyyttä kuin takavetoiset versiot. Myös ajotuntuma puutteellinen.

      • Anonyymi

        Mutta mikä dominoi kilparatoja aikanaan? Haastatteluissa kysellään mielipiteitä ja henkilökohtaisia kokemuksia, ei todistettavaa paremmuutta. Miksi neliveto on kielletty lähes kaikessa korkean tason rata-autoilussa? Jos sen käyttö on sallittua, miksi sitä silloin käytetään ja miksi sillä voitetaan?

        Ei kai täällä kukaan ole minkään poistamista vaatinut. Eli postaa vaan. Lähteiden kanssa kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mikä dominoi kilparatoja aikanaan? Haastatteluissa kysellään mielipiteitä ja henkilökohtaisia kokemuksia, ei todistettavaa paremmuutta. Miksi neliveto on kielletty lähes kaikessa korkean tason rata-autoilussa? Jos sen käyttö on sallittua, miksi sitä silloin käytetään ja miksi sillä voitetaan?

        Ei kai täällä kukaan ole minkään poistamista vaatinut. Eli postaa vaan. Lähteiden kanssa kiitos!

        No nyt on hyvä kertoa että ei ole rinkelipellekerhosi poistoa vaatinut. Silti aivan sama laitetaanko teksti suomeksi vai englanniksi niin poistetaan välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on hyvä kertoa että ei ole rinkelipellekerhosi poistoa vaatinut. Silti aivan sama laitetaanko teksti suomeksi vai englanniksi niin poistetaan välittömästi.

        Vaikka juuri ennen niin väitit, että vaati. Olet sinä aika vekkuli. Vinkki sulle, laita linkki, niin nähdään pitääkö paikkansa. Sitä kutsutaan lähteeksi, se todistaa väitteesi todeksi. Älä laita tekstiä, jonka olet voinut vaikka itse keksiä päästäsi, niin silloin sitä ei tod. näk. poisteta.

        Vielä huudan näiden perään, voitko vastata näihin, kiitos!
        "Mutta mikä dominoi kilparatoja aikanaan? Haastatteluissa kysellään mielipiteitä ja henkilökohtaisia kokemuksia, ei todistettavaa paremmuutta. Miksi neliveto on kielletty lähes kaikessa korkean tason rata-autoilussa? Jos sen käyttö on sallittua, miksi sitä silloin käytetään ja miksi sillä voitetaan?"


    • Anonyymi

      Onko kyse nyt 330e/530e hybridistä?

      • Anonyymi

        Ei vaan toisesta saksalaisesta takavetoisesta hybridistä, joka on niin saksalaisissa kuin suomalaisissakin testeissä varsinkin ohjaukseltaan ja ajettavuudeltaan vienyt 5-sarjalaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan toisesta saksalaisesta takavetoisesta hybridistä, joka on niin saksalaisissa kuin suomalaisissakin testeissä varsinkin ohjaukseltaan ja ajettavuudeltaan vienyt 5-sarjalaista.

        Kunhan sillä ei ole ajettu yli hengenvaarallisen rajan, joka on n.70km/h.


    • Anonyymi

      Olipa se mahtavaa taas kiusata vajaavetoista E 320cdi:tä A4tq:lla. Ei ne vaan lumisella tiellä ole kuin haitolla.

      • Anonyymi

        TEILLÄ ON MAAILMAN SURKEIMMAT AUTOT. MITEN OOTTE NIIN URPOJA, ETTÄ TOLLASIA VIRITELMIÄ HANKITTE. VIKAA VIANKIN PERÄÄN, LAILLA PITÄISI TUOLLAISET KIELTÄÄ, YMPÄRISTÖRIKOS SAKSALAISEN AUTON PITÄMINEN, YÖK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TEILLÄ ON MAAILMAN SURKEIMMAT AUTOT. MITEN OOTTE NIIN URPOJA, ETTÄ TOLLASIA VIRITELMIÄ HANKITTE. VIKAA VIANKIN PERÄÄN, LAILLA PITÄISI TUOLLAISET KIELTÄÄ, YMPÄRISTÖRIKOS SAKSALAISEN AUTON PITÄMINEN, YÖK.

        Mulla on ainakin kohta melkein kokonaan Suomessa (uudestaan) rakennettu A4 1.8tq. Suomalaisella ammattitaidolla rakennettu lähemmäksi sellaista kuin sen olisi pitänyt olla jo tehtaalta lähtiessään. Useampi suomalainen firma sekä henkilö osallistunut tähän projektiin tavalla tai toisella. Tämä oli jo rakentaa uusiksi kun tällä oli rullattu jo 450tkm.

        Eihän tämä tosiaankaan ole kyllä ainut sellainen Suomessa, mutta piti päästä sanomaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe