Tepolta tuli aamulla viesti henkilökohtaiseen sähköpostiini, jossa kehotettiin pelaamaan isolla panoksella Saipaa. Uskaltaisiko laittaa all in? Siis ihan koko pelikassan? Velkaa en rupea ottamaan, mutta kaikki omat varat suunnittelin laittavani likoon, koska Tepon sanaan on voinut aina luottaa. Saipalla on muutama ikävä poissaolo, mutta toisaalta Ässät on voittanut ainoastaan surkean Pelicansin viime aikoina.
Saipaa ISOLLA?
Anonyymi
3
159
Vastaukset
- Anonyymi
Sain myös aamulla henkilökohtaiseen sähköpostiini tuon vihje viestin Tepolta. Nyt juhlimaan Gay Gambriniin et sillei hei!
Voittomaali viimeisellä sekunnilla, kyllä Teppo tietää. - Anonyymi
En huolestunut, vaikka peliaika näytti loppuvan. Luotin Teppoon. Se kannatti tälläkin kertaa. Nyt saa huutaa, huomenna Gay Gambriniin juomaan ja naimaan hei!
- Anonyymi
Nyt saa nauraa matkalla pankkiin! Ei ole toista Tepon tasoista vihjeiden antajaa vielä tullut vastaan et sillei hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958798
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265098- 524542
- 754115
- 543459
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561