Kuka tai kenen pitäisi eurajoella hoitaa talvisin pyörätiet koska näinä muutamina vuosina kun täällä olen asunut niin niiden auraamiset ja hiekoitukset talvella ovat olleet todella surkeella tasolla !!!
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kunnantyöntekijöiden pitäisi aurata. Tekijöitä tulisi palkata lisää, niin ehtisi aina auraamaan joka paikasta .
- Anonyymi
Pyörätiet on todella surkeassa kunnossa. Nytkin ihan hirveän liukasta ei aurattu saati hiekotettu. Saisi pyörätien hoidon laittaa jonkun muun kontolle .
- Anonyymi
Pyörätiet edelleen auraamatta. Eiköhän kannattaisi aurata nyt kun tuo sohjo on pehmeää . Nyt kun se jäätyy on pyörätiet vielä hurjemmassa kunnossa. Ihmettelen vaan kenen vastuulla nuo auraukset on pitääkö jonkun ensin kaatua ja loukkaantua pahasti ennen kuin mitään tapahtuu.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörätiet edelleen auraamatta. Eiköhän kannattaisi aurata nyt kun tuo sohjo on pehmeää . Nyt kun se jäätyy on pyörätiet vielä hurjemmassa kunnossa. Ihmettelen vaan kenen vastuulla nuo auraukset on pitääkö jonkun ensin kaatua ja loukkaantua pahasti ennen kuin mitään tapahtuu.?
Jäätyivät jo. Nyt pyörätiet ovat jääkoppuroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut102596- 43585
- 46567
- 30532
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515