kilsat askarruttaa. mersua ostamassa

Anonyymi

hei, olen ihminen
-
olen hankkimassa mersua jostakin vuoden 2008-2010 seutuvilta. mersu olisi farmari ja joko c tai e.

nyt tämä ihminen haluaisi tietää mitä mieltä olette siitä kun nettiautossa on tuon ikäisiä mersuja joskus sanotaan siinä 300-400tkm ajettuina. ovat ne ruuvattuja tuontiautoja? minun filosofia lähtee siitä että mielummin 500tkm ajettu jos kilsat on tiedossa kuin 300tkm ajetttu josta jää epäselvyys onko ruuvattu ja ajettu oikeasti 600tkm

ja sitten lisäkysymyksiä. kumpaa suosittelette, c vai e mersua?

ruostuuko tuon vuosimallin mersut enää poikkeuksellisen paljon kuten vanhemmat?

4

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai tätä kannata ihmetellä.
      Eikö sitten löydy sellaista, joka vuosittain on huollettu maahantuojan valtuuttamalla korjaamolla. Eikö tätä voi laittaa hakuehtoihin, vai tuleeko silloin tulokseksi 0 kpl?
      300-400 Tkm ajattu auto, jolla ei ole kunnon huoltohistoriaa, on suuri riski.
      Hakemiseen kannattaa käyttää aikaa, mutta ehkä hankalaa, jos autoa tarvitsee.

    • Anonyymi

      Kryslerin saa edullisesti, Mersun tekniikalla, osta ja ihastu!

      • Anonyymi

        Niin mutta se Chrysler on pilattu sillä Mersun tekniikalla. Itellä oli 300c ja aina hajos vuosittain alustan ja sähköosia, eli juurikin niitä mersun komponentteja. Jenkeistä saa kuulemma chrysyn omia järeämpiä alustanosia, niin pallonivel ja puslajumpat loppuu siihen paikkaan. Mersun sähköosat ovat nykyisin tosi huonoja ja vikoja niisdä riittää, moni mesen omistaja on pettynyt juurikin sähkövikojen psljouteen.


    • Anonyymi

      Kylläpä jotkut ajavat! Itsellä vm. 2002 Mercedes ja mittarissa 90 tkm. Ihmettelen miten joku saa ajettu 200-300 tkm? Takseille toki kertyy kilometrejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe