Tällä alueella katoaa kissoja liian paljon

Anonyymi

Viimeisten kulununeiden vuosikymmenten aikana on kadonnut monia kissoja.
Jotkin varmaankin liikenneonnettomuuksien seurauksena.

Mutta kissojen katoamiset alkoivat etenkin noin 2000 luvulla.

Meidänkin oma kissamme katosi vuonna 2000.

Ostimme yhden kodittoman kissan noin vuonna 2011..

Sekin kuoli hämärissä olosuhteissa vuonna 2016.

Säyneenjoentiellä katosi ainakin pari kissaa lyhyen ajan sisällä mystisesti.

Parin viime vuoden sisällä ainakin yksi kissa on kadonnut, ilmeisti lopullisesti, Kasurilanmäellä.

Sattumaako tämä kaikki?

En oikein jaksa uskoa sitä.

Jotakin kummallista tapahtuu ja on tapahtunut tällä alueella jo pidemmän aikaa, en tiedä mitä, mutta aavistelen, että joku tai jokin taho on myrkyttänyt tahallisesti lemmikkejä tällä kyseisillä alueella, kautta Jälä, Kasurilanmäki, ja Santalannotko.

7

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niitä joita enkeleleinä ja pyhimyksinä täällä pidetään, eivät välttämättä sitä todellisena olemuksenaan ole.

• Anonyymi

Takavuosikymmeninä oli paikallisessa poliisissa raivokkaita kissavihaajia. Heillä oli aikaa, intoa ja resursseja syventyä lemmikkieläinten kakka-asioihin joskus surkuhupaisuuteen saakka. Jo tuolloin oli kylällä oikeaakin rikollisuutta, mutta Siilinjärven poliisi tykkäsi lukea lakia kissanomistajille. Joku kissavihaaja mainitsi nimeltä tietyn poliisin, jonka uhosi antaneen hänelle vapaat kädet kaikkien kissojen hävittämiseen. Jostain syystä koirien hakkuminen tai jätökset eivät kyläpoliiseja samalla tavoin kiinnostaneet.

• Anonyymi

Pidä kissastasi huolta..kissa kiittää

• Anonyymi

Ylrrns0ä y ole huolehtivainen kissa on yksin eläväinen-ja yksisollinen se valitsee aumanjohtajansa. oletko se sinä? Jos olet kissa pysyy kotona ja varsinkin jos se on
      leikattu(steriloitu)

• Anonyymi

Meijän kissat on leikattu.

• Anonyymi

Ahmat ja eritoten ilvekset pyydystävät kissoja. Ja molempinen määrät on viimeisten vuosikymmenien aikana lisääntyneet. Eritoten ilves voi olla monilla alueilla syy kissojen katoamiseen, kun ilves voi (lähes huomaamatta) saalistaa ihan kotien lähimetsiköissä ... Itsellänikin vuosien 2010-2015 aikana katosi kolme kissaa, jolloin niin ilveksen kuin ahmankin jälkiä havaittu noin parinsadan metsin päässä talostamme ...

• Anonyymi

Kissat on pidettävä kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe