Villelle tiedoksi ja neuvoksi

Anonyymi

Matteus 6; 1-8. Siinä on totista sanaa Villelle joka haluaa tehdä itsestään suuren numeron yliampuvalla tekopyhyydellä. Kai tässäkin saa puhua uskosta kun tuo tämän kauden BB näyttää olevan niin uskonnon täyteinen.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anteeksi, mutta oletko sinä homoseksuaali? Kuulostat pepputaistelijalta.

    • Anonyymi

      Ville on ihan tavallinen kristitty. En ole nähnyt että nostaa itseään jalustalle. Päinvastoin. Näyttää hyvin tasapainoiselle. Ei kuulu sanojensa mukaan mihinkään lahkoihin. Tukee ja lohduttaa toisia tuolla talossa. Omaa huumoria ja osaa myös olla leikkisä. On juuri sellainen, kuin halaisin itse olla, mikäli uskoon tulisin.

    • Anonyymi

      Ei hän mikään tekopyhä ole. Suoraselkäinen paremminkin. Sen minkä sanoin sen sanoin ja pysyn sen takana. Voihan noista toisistakin sanoo vaikka mikä tekopaha jos haluaa ja sen määrittäminen on kuiteskin niin ja näin, koska monet asian ulostuonnit ovat kiinni myöskin henkilön persoonasta. Ulosantiin vaikuttaa myöskin se, että jos suo kokoajan tökitään ja seläntakana nauretaan, pyöritellään silmiä ja annetaan kokoajan ymmärtää ettet kuulu joukkoon, niin alkaahan siinä yks sun toinen nouseen huomaamattaankin parrikaadeille jo sanan muodotuksenkin suhteen. Eli oppii sen keskustelu kielen mitä muutkin käyttää.

      • Anonyymi

        Moralisoi vahvasti eikä kyllä ole mikään porukassa toimiva, että onko ihme jos jollain on silmätkin pyörin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moralisoi vahvasti eikä kyllä ole mikään porukassa toimiva, että onko ihme jos jollain on silmätkin pyörin?

        Villellä huomattavia vaikeuksia sopeutua tälläiseen yhteisöön. Hänen ennakkoodotukset taloon lähtiessä on pettäneet pahasti. Se on vääristelyä ja silmien sulkemista totuudelta. Jos ei näe Villen ongelmallista asennetta , muihin asukkaisiin jotka elävät erilaista elämää, kuin hän itse. Ville ei ole sopeutunut edes kaikkiin tehtäviin, vaan vastustanut niitä. Kuvitteliko hän, että kaikki tehtävätkin olisi hänen mielenmukaisia. Ville on mielestäni umpimielinen juntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villellä huomattavia vaikeuksia sopeutua tälläiseen yhteisöön. Hänen ennakkoodotukset taloon lähtiessä on pettäneet pahasti. Se on vääristelyä ja silmien sulkemista totuudelta. Jos ei näe Villen ongelmallista asennetta , muihin asukkaisiin jotka elävät erilaista elämää, kuin hän itse. Ville ei ole sopeutunut edes kaikkiin tehtäviin, vaan vastustanut niitä. Kuvitteliko hän, että kaikki tehtävätkin olisi hänen mielenmukaisia. Ville on mielestäni umpimielinen juntti.

        Olet oikeassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villellä huomattavia vaikeuksia sopeutua tälläiseen yhteisöön. Hänen ennakkoodotukset taloon lähtiessä on pettäneet pahasti. Se on vääristelyä ja silmien sulkemista totuudelta. Jos ei näe Villen ongelmallista asennetta , muihin asukkaisiin jotka elävät erilaista elämää, kuin hän itse. Ville ei ole sopeutunut edes kaikkiin tehtäviin, vaan vastustanut niitä. Kuvitteliko hän, että kaikki tehtävätkin olisi hänen mielenmukaisia. Ville on mielestäni umpimielinen juntti.

        Ihana äijä! Ei sitä äijän tartte kaikkeen lapsellisuuteen suostuakkaan. Kunnon könsikäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana äijä! Ei sitä äijän tartte kaikkeen lapsellisuuteen suostuakkaan. Kunnon könsikäs.

        On näköjään ollut tilaus taloon tällaiselle modernille ”uskovalle”.

        Kovasti yleisö ainakin haluaa kommentoida ja kertoa uskon asioista.

        Alkaa kyllästyttää. Minulle riittäisi Villen ”sanoma”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana äijä! Ei sitä äijän tartte kaikkeen lapsellisuuteen suostuakkaan. Kunnon könsikäs.

        Jos taloon lähtee, niin sitä on suostuttava tekemään sitä mitä käsketään!


    • Anonyymi

      Villestä näkyy koko ajan että haluaa tuoda paremmuutensa ja järkevyytensä näkyviin, mutta silti tulee vaikutelma että esittää eikä ole aito vaan tosi omahyväinen, itsekäs, laskelmoiva eikä kuuluisi tuohon joukkoon muutenkaan, esittää parempaa vaihtoehtoa mutta liian läpinäkyvästi, toivottavasti ei voita

      • Anonyymi

        Uskovaiset eivät suostu näkemään malkaa omassa silmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset eivät suostu näkemään malkaa omassa silmässä.

        Eikä arvostelijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä arvostelijat.

        Oi että, ihanko tuollaisen kommentit heitit ilmoille, voi että kun oli tehokas.


    • Anonyymi

      Sitä nyt vaan louskutetaan täällä vaikkei edes osata nimetä varsinaisesti, että mikä olis syynä. Sitten ei osata erottaa sitä puolta mikä on ihmisen persoona ja mitä taas kuuluu uskovaisen elämään ja sitten niputetaan kaikki uskovat , että no tuollaisia ne on. Siivoovat aamusta iltaan ja leipovat vaikka onkin käsikipeenä, että hyi mitä tekopyhyyttä. Ville vois olla joku kapianen tavoiltaan? Siistiä pitäis olla? Peittonsa rullaa päiväksi sängynpäätyyn. Pistää päiväpeitot tyhjiin sänkyihin. Pitää päihtyneistä huolta, ettei kukaan tukehdu oksennukseensa. Huolehtii aikatauluista vaikka kaikki muut onkin ihan kuutamolla. Huolehtii toisten turvallisuudesta, kun piteli sitä dinomopoa kaikille pystyssä jäätiköllä. Sillä seurauksella, että oma ranne kipeytyi. ja mitä muuta? Melkoinen isäukko hän on noille kapinateineille jotka ei muuta tee kuin haukkuu häntä tupakkipaikalla.

    • Anonyymi

      Tottahan on sekin että moni uskova toisinaan tyrkyttää uskoaan juurikin siinä mielessä että mahdollisimman moni pääsisi pelastuksen syrjään kiini . Siinä on meillä uskovilla parannuksen teon paikka.
      Onhan maininta siitä ns."jos ei isä vedä" siin nähdä hengellisesti onko toinen/toiset vastaanottavaisia. Sitä kun ei kannettu vesi lähteessä kestä.
      Siitähän tulevat nämä kinat ja väittelyt juurikin uskovien ja varsinkin uskomattomien kanssa. Tartutaan ns.lillukanvarsiin ja ollaan niin mielensä pahoittajia.
      En itse näe että Luojaani tarvitsisi minun puolustaa missään kohdassa/asiassa/näkökannassa. Jokaisella on omat mielensä oikeudet ja mielipiteensä. Sana kehoittaa että rukoilkaa jospa Herramme ehkä hänelle mielenmuutoksen antaa,ei ole minun asiani sitä tehdä ja provosoida.
      Lopuksi niin myös kehoittaa Sana tuokaa esille sopivalla ja sopimattomalla ajalla.
      Ehkä se juurikin on tuo innoitus joka saa aikaan että joskus liiankin aktiivisia saatamme olla toisten mielestä.
      Aikaa menee niin alkaa osata hengessä tutkia kelle on parempi julistaa / kertoa
      näkee onko pelto kylvöä vailla vai pitääkö elämän vielä sitä muokata.
      Kaikkea hyvää kaikille henkilöön katsomatta niin tai kirjoitukseen.

      • Anonyymi

        Olen minäkin uskovainen, tosin kristinusko on vain satua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe