Elämässä eteenpäin

Anonyymi

Kannattaisikohan ottaa elämässä askel eteenpäin ja jättää taakseen ne asiat, mitkä eivät enää palvele itseä. On raastavaa jumiutua menneisyyteen.

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä olen aina tehny.
      Elämässä eteenpäin jos ei ole mikään hyvä.

      • Anonyymi

        Viisasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisasta.

        Pakko se on tehdä.
        Ei saa jäädä jumittamaan omiin ajatuksiin ja luuloihin.
        Mieluiten menen eteenpäin.


      • Anonyymi
        Tingu kirjoitti:

        Pakko se on tehdä.
        Ei saa jäädä jumittamaan omiin ajatuksiin ja luuloihin.
        Mieluiten menen eteenpäin.

        Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu. Sitä voisi vain rohkeasti heittäytyä elämänvirran vietäväksi ja yrittää nauttia kaikesta hyvästä, mitä se antaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu. Sitä voisi vain rohkeasti heittäytyä elämänvirran vietäväksi ja yrittää nauttia kaikesta hyvästä, mitä se antaa.

        On hyvä ohje jos vain olisi sitä rohkeutta.
        Olen kyllä aina menossa ja kokeilemassa uusia asioita.
        Oletkos sinä mennyt virran vietämäksi?
        Jos olet mitä se on tuonut?


      • Anonyymi
        Tingu kirjoitti:

        On hyvä ohje jos vain olisi sitä rohkeutta.
        Olen kyllä aina menossa ja kokeilemassa uusia asioita.
        Oletkos sinä mennyt virran vietämäksi?
        Jos olet mitä se on tuonut?

        Monia hyviä asioita. Se ei kuitenkaan ollut helppo tie. Se vaati paljon itsetutkiskelua, prosessointia, oivaltamisia. Oppimista pois jo opitusta. Kiitollisuutta siitä, mitä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monia hyviä asioita. Se ei kuitenkaan ollut helppo tie. Se vaati paljon itsetutkiskelua, prosessointia, oivaltamisia. Oppimista pois jo opitusta. Kiitollisuutta siitä, mitä on.

        Todellakin vaatii paljon itsetutkiskelua.
        Huomannut sen.


    • Anonyymi

      Ei vielä ole mitään uutta minkä perässä mennä. Siksi uskon yhä entiseen hyvään löytämääni. Toivon siitä jatkoa.

      • Anonyymi

        Etkö pelkää jättää tarttumatta uusiin tilaisuuksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pelkää jättää tarttumatta uusiin tilaisuuksiin?

        Ei ole ollut mitään uusia tilaisuuksia... Sitä juuri tarkoitin. Tarttuisin jos olisi. Mutta niiden puutteessa mietin vanhaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut mitään uusia tilaisuuksia... Sitä juuri tarkoitin. Tarttuisin jos olisi. Mutta niiden puutteessa mietin vanhaa..

        Tarkoitan tilaisuuksilla myös muuta kuin uutta ihmissuhdetta.😊 Rohkeus tarttua niihin voi tuoda elämään monenmoista positiivista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan tilaisuuksilla myös muuta kuin uutta ihmissuhdetta.😊 Rohkeus tarttua niihin voi tuoda elämään monenmoista positiivista.

        No eipä ole ollut niitäkään. Usko pois, olisin tarttunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole ollut niitäkään. Usko pois, olisin tarttunut!

        Ok.


    • Anonyymi

      Ei ole edessä mitään, mitä odottaa tai katsoa. Ensimmäinen askel kuoppaan, sitäkö tarkoitat?

      • Anonyymi

        En tarkoita. Joskus on vaikea avautua sille kaikelle kauniille ja hyvälle elämässä. Siihenkin syynsä varmasti.


    • Anonyymi

      Ei se ole niin helppoa. En voi lopettaa tunteitani, vaikka kuinka haluaisin. Ja valitettavasti tiedän, ettei minulle tule helposti näin vahvoja tunteita ketään kohtaan. Tiedän myös, että minun on hyvin vaikeaa löytää samanhenkistä ihmistä. Lisäksi pitäisi vielä olla ulkonäköäkin riittävästi, että ihastuksen tunteet heräisivät. Olen sitä mieltä, etten todennäköisesti löydä koskaan ketään yhtä sopivaa kuin hän olisi ollut.

      • Anonyymi

        Nappikirjoitus! Kiitos:) Muitakin kaltaisiani...


      • Anonyymi

        Ei mikään muutukaan nappia painamalla. Suru ja ikävä on jotain, mitä ei tarvinne suorittaa pois. Ne vain muuttavat lopulta muotoaan ja joskus niistä tunteista voi tulla jopa ystävä, joka kiinnittää johonkin, hallitsematta kuitenkaan liiaksi muuta elämää.


    • Anonyymi

      Elämänvirta menee eteenpäin, vaikka seisoisi paikallaan. Menneisyyteen ei saisi jumittaa, sitä joutuu katumaan.

      • Anonyymi

        Totta. Elä menneisyydessä ja tajua liian myöhään olevasta kuin pystyyn kuollut puu. Kutakuinkin noin.


    • Anonyymi

      Luulet, että pääsen sinusta helpolla pois noin vaan. Tunnetasolla siis. No, olet järjestelijätyyppi, joka näkee kaiken vain järjestelykysymyksenä. Minäpä kerron miten on. En pääse sinusta eroon enää, olen umpirakastunut ja tunne tulee kyllä säilymään. Pahoittelen jos se vaivaa sua!

      • Anonyymi

        Entä jos tunne onkin molemminpuolinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tunne onkin molemminpuolinen?

        Musta ainakin on ihan sairaan vaikeeta tietää onkp tunteet yksipuolisia, molemminpuolisia joillakin jopa tuonpuoleisia.


      • Anonyymi

        Sinänsä ei vaivaa, koska en tunne sinua. Ymmärrän kuitenkin pointtisi. Itsekin ehdin jo rakastua tapailemaani ihmiseen, joka sitten lopulta rikkoi minut, koska omista syistäni annoin sen tapahtua. Suhteen loputtua viha ja rakkaus, sekä ikävä vuorottelivat ja kesti pitkään toipua siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tunne onkin molemminpuolinen?

        No sitten hyvä niin. Mun naisen kanssa se vois olla toispuoleista myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3416
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      213
      2842
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2035
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1716
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe