Olispa upeaa saada sellainen hidas, hellä ja nautinnollinen, eroottinen kokovartalohieronta. Ei mitään pikarunkkuja, vaan kiusoitteleva ja ennen kaikkea eroottinen. Onnellinen loppu olisi todennäköisesti seuraus, vaikkea mikään itestarkoitus.
Kerran olen sellaisen toiseltä mieheltä saanut ja se oli upea kokemus.
Vinkkejä keneltä voisi sellaisen saada Pirkanmaalla?
Eroottinen hieronta mieheltä miehelle
13
1347
Vastaukset
Minä voisin lähteä antamaan tuollaista hierontaa. Kokemusta ei tosin ole, mutta intoa olisi kokeilla.
Asun kyllä Keski-Suomessa, mutta käyn usein esim Tampereella.
Laita viestiä jos kiinnostaa, kerron enemmän itsestäni.
[email protected]- Anonyymi
Kiinnostais myös jos pk seudulla olis hieroja.
[email protected]. - Anonyymi
Voisin tulla hieromaan sua hiljaa ja nauttien eroottisesti. Teen hierontakeikkoja myös Pirkanmaalla !
Onnellinen loppu on myös mun halu, voin myös imeä sua!JoonasSalonen kirjoitti:
En halua mitään imutteluja, vaan eroottista hierontaa. Onko sulla hierontapöytää?
Ei ole ja minä haluaisin hierontaa...hmmm mahdollisesti loppuun asti ...
- Anonyymi
Haluan masturboida! Oma puhelin on täällä -=- http://freexcafe.pw/Gay !
- Anonyymi
Onko sulla paikka missä hieroa, hieronta pöytä löytyy ja taitoa hierontaan.
- Anonyymi
Miks ei naisille tarjota? Tarvitaan kans:)
Jos haluat eroottisen hieronnan niin olen valmis sen sinulle antamaan.
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fi- Anonyymi
jkl71 kirjoitti:
Jos haluat eroottisen hieronnan niin olen valmis sen sinulle antamaan.
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fiEroottinen hieronta kelpaisi käytätkö kikkiä. Jyväskylässä olen ukm56v
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529