Olispa upeaa saada sellainen hidas, hellä ja nautinnollinen, eroottinen kokovartalohieronta. Ei mitään pikarunkkuja, vaan kiusoitteleva ja ennen kaikkea eroottinen. Onnellinen loppu olisi todennäköisesti seuraus, vaikkea mikään itestarkoitus.
Kerran olen sellaisen toiseltä mieheltä saanut ja se oli upea kokemus.
Vinkkejä keneltä voisi sellaisen saada Pirkanmaalla?
Eroottinen hieronta mieheltä miehelle
13
1234
Vastaukset
Minä voisin lähteä antamaan tuollaista hierontaa. Kokemusta ei tosin ole, mutta intoa olisi kokeilla.
Asun kyllä Keski-Suomessa, mutta käyn usein esim Tampereella.
Laita viestiä jos kiinnostaa, kerron enemmän itsestäni.
[email protected]- Anonyymi
Kiinnostais myös jos pk seudulla olis hieroja.
[email protected]. - Anonyymi
Voisin tulla hieromaan sua hiljaa ja nauttien eroottisesti. Teen hierontakeikkoja myös Pirkanmaalla !
Onnellinen loppu on myös mun halu, voin myös imeä sua!JoonasSalonen kirjoitti:
En halua mitään imutteluja, vaan eroottista hierontaa. Onko sulla hierontapöytää?
Ei ole ja minä haluaisin hierontaa...hmmm mahdollisesti loppuun asti ...
- Anonyymi
Haluan masturboida! Oma puhelin on täällä -=- http://freexcafe.pw/Gay !
- Anonyymi
Onko sulla paikka missä hieroa, hieronta pöytä löytyy ja taitoa hierontaan.
- Anonyymi
Miks ei naisille tarjota? Tarvitaan kans:)
Jos haluat eroottisen hieronnan niin olen valmis sen sinulle antamaan.
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fi- Anonyymi
jkl71 kirjoitti:
Jos haluat eroottisen hieronnan niin olen valmis sen sinulle antamaan.
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fiEroottinen hieronta kelpaisi käytätkö kikkiä. Jyväskylässä olen ukm56v
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086