Olispa upeaa saada sellainen hidas, hellä ja nautinnollinen, eroottinen kokovartalohieronta. Ei mitään pikarunkkuja, vaan kiusoitteleva ja ennen kaikkea eroottinen. Onnellinen loppu olisi todennäköisesti seuraus, vaikkea mikään itestarkoitus.
Kerran olen sellaisen toiseltä mieheltä saanut ja se oli upea kokemus.
Vinkkejä keneltä voisi sellaisen saada Pirkanmaalla?
Eroottinen hieronta mieheltä miehelle
18
1663
Vastaukset
Minä voisin lähteä antamaan tuollaista hierontaa. Kokemusta ei tosin ole, mutta intoa olisi kokeilla.
Asun kyllä Keski-Suomessa, mutta käyn usein esim Tampereella.
Laita viestiä jos kiinnostaa, kerron enemmän itsestäni.
[email protected]- Anonyymi
Kiinnostais myös jos pk seudulla olis hieroja.
[email protected]. - Anonyymi
Voisin tulla hieromaan sua hiljaa ja nauttien eroottisesti. Teen hierontakeikkoja myös Pirkanmaalla !
Onnellinen loppu on myös mun halu, voin myös imeä sua!JoonasSalonen kirjoitti:
En halua mitään imutteluja, vaan eroottista hierontaa. Onko sulla hierontapöytää?
Ei ole ja minä haluaisin hierontaa...hmmm mahdollisesti loppuun asti ...
- AnonyymiUUSI
Vaimon kanssa touhuamiset nykyään todella harvassa ja muutaman kerran löytynyt kaveri joka halunnut ottaa suihin ja lopuksi runkannut loppuun asti.Suostuisin ehdottomasti hierottavaksi miehelle ja saisi välillä ottaa suihinkin.Mikä sen parempaa olisikaan kun antaa kroppa ja varsinkin alapää halukkaalle hierojalle käyttöön enkä pois sulje sitäkään että peppureiän hieronnan jälkeen tuntisin kun peppuneitsyen reiälle sovitetaan kullia joka hitaasti painuu sisään ja lopuksi päästää koko lastin sisään tai hieroja runkkaa omastaan vaan lastit kullini päälle ja levittää ne myös peppureiälle.Ukm 60+tre
- Anonyymi
Haluan masturboida! Oma puhelin on täällä -=- http://freexcafe.pw/Gay !
- Anonyymi
Onko sulla paikka missä hieroa, hieronta pöytä löytyy ja taitoa hierontaan.
- Anonyymi
Miks ei naisille tarjota? Tarvitaan kans:)
Jos haluat eroottisen hieronnan niin olen valmis sen sinulle antamaan.
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fi- Anonyymi
jkl71 kirjoitti:
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fiEroottinen hieronta kelpaisi käytätkö kikkiä. Jyväskylässä olen ukm56v
- AnonyymiUUSI
jkl71 kirjoitti:
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fiLähetin sulle s-postia
- Anonyymi
Minä voisin yrittää saada sinut rentoutumaan itse asiassa olisi oppia
- AnonyymiUUSI
Normaali hierontakin riittää toisille saamaan täyden stondiksen, olen huomannut. Mutta se ei haittaa hierontaa. Terveisin ammatti hieroja.
- AnonyymiUUSI
Lpr seudulla olis kans hierojalle tarvetta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567775Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675871Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615360Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515253Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084602Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1062289Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e21145Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol31140Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa37996Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43944