Olispa upeaa saada sellainen hidas, hellä ja nautinnollinen, eroottinen kokovartalohieronta. Ei mitään pikarunkkuja, vaan kiusoitteleva ja ennen kaikkea eroottinen. Onnellinen loppu olisi todennäköisesti seuraus, vaikkea mikään itestarkoitus.
Kerran olen sellaisen toiseltä mieheltä saanut ja se oli upea kokemus.
Vinkkejä keneltä voisi sellaisen saada Pirkanmaalla?
Eroottinen hieronta mieheltä miehelle
18
2040
Vastaukset
Minä voisin lähteä antamaan tuollaista hierontaa. Kokemusta ei tosin ole, mutta intoa olisi kokeilla.
Asun kyllä Keski-Suomessa, mutta käyn usein esim Tampereella.
Laita viestiä jos kiinnostaa, kerron enemmän itsestäni.
[email protected]- Anonyymi
Kiinnostais myös jos pk seudulla olis hieroja.
[email protected]. - Anonyymi
Voisin tulla hieromaan sua hiljaa ja nauttien eroottisesti. Teen hierontakeikkoja myös Pirkanmaalla !
Onnellinen loppu on myös mun halu, voin myös imeä sua!JoonasSalonen kirjoitti:
En halua mitään imutteluja, vaan eroottista hierontaa. Onko sulla hierontapöytää?
Ei ole ja minä haluaisin hierontaa...hmmm mahdollisesti loppuun asti ...
- Anonyymi
Vaimon kanssa touhuamiset nykyään todella harvassa ja muutaman kerran löytynyt kaveri joka halunnut ottaa suihin ja lopuksi runkannut loppuun asti.Suostuisin ehdottomasti hierottavaksi miehelle ja saisi välillä ottaa suihinkin.Mikä sen parempaa olisikaan kun antaa kroppa ja varsinkin alapää halukkaalle hierojalle käyttöön enkä pois sulje sitäkään että peppureiän hieronnan jälkeen tuntisin kun peppuneitsyen reiälle sovitetaan kullia joka hitaasti painuu sisään ja lopuksi päästää koko lastin sisään tai hieroja runkkaa omastaan vaan lastit kullini päälle ja levittää ne myös peppureiälle.Ukm 60+tre
- Anonyymi
Haluan masturboida! Oma puhelin on täällä -=- http://freexcafe.pw/Gay !
- Anonyymi
Onko sulla paikka missä hieroa, hieronta pöytä löytyy ja taitoa hierontaan.
- Anonyymi
Miks ei naisille tarjota? Tarvitaan kans:)
Jos haluat eroottisen hieronnan niin olen valmis sen sinulle antamaan.
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fi- Anonyymi
jkl71 kirjoitti:
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fiEroottinen hieronta kelpaisi käytätkö kikkiä. Jyväskylässä olen ukm56v
- Anonyymi
jkl71 kirjoitti:
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fiLähetin sulle s-postia
- Anonyymi
Minä voisin yrittää saada sinut rentoutumaan itse asiassa olisi oppia
- Anonyymi
Normaali hierontakin riittää toisille saamaan täyden stondiksen, olen huomannut. Mutta se ei haittaa hierontaa. Terveisin ammatti hieroja.
- Anonyymi
Lpr seudulla olis kans hierojalle tarvetta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745