Vois jossain vaiheessa laittaa biisin......
Jos on linjoilla.........
<3
:)
Pimpero.........
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ei jouda... odotan autokyytiä...<3
Hei Risto..
Olen kipeä.. Nyt nukkumaan.
Öitä! 😁
https://m.youtube.com/watch?v=Kq4OtRsdXlsRisto_ kirjoitti:
Höh.....
Paranemisia.....
Öitä....
<3
Juon tänään pitkästä aikaan...
:)Kiitos..
Maistuuko paremmalta tauon jälkeen..😁Pimperopom2 kirjoitti:
Kiitos..
Maistuuko paremmalta tauon jälkeen..😁Maistuu siltä itseltään........
<3Pimperopom2 kirjoitti:
Kiitos..
Maistuuko paremmalta tauon jälkeen..😁Maistuu siltä itseltään........
<3
Onko hän joka valloitti sun sydämen? 🥰
- Anonyymi
Näytät mikä on mielessäsi naisesta. Yllä olevasta viestistäsi huomaa. Tuo on naisen alentamista et mielestäni ansaitse onnea tuskin kukaan sortajan kumppaniksi haluaa. Kukaan nainen ei käytä sellaista nimeä itsestään ainoastaan jos on alistetussa asemassa sinä olet saanut kyseisen aivopestyä onko tämä pimpero henkilö oma naisesi? Pidät häntä arvossa oma arvosi häneen on varmaan saman suuntainen eli teillä ei ole toisiinne vakavaa suhdetta. Käytätte toisianne hyväksi siihenkö tuo pimpero nimi viittaa teidän kanssa käymisenne on pelkkää seksiä eikä tule koskaan mitään muuta olemaankaan.
- Anonyymi
Menee täysin hukkaan trollihahmojen puhuttelu, mutta olet oikeassa siinä ettei kukaan nainen käytä ko nimitystä itsestään, pelkkää kiusaa ja halventamista tuo on, mutta teksti toki tekijänsä näköinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee täysin hukkaan trollihahmojen puhuttelu, mutta olet oikeassa siinä ettei kukaan nainen käytä ko nimitystä itsestään, pelkkää kiusaa ja halventamista tuo on, mutta teksti toki tekijänsä näköinen
Niin nimimerkki on tekijänsä näköinen siinä olet oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nimimerkki on tekijänsä näköinen siinä olet oikeassa.
Niinpä, siitä puhe mistä puute👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, siitä puhe mistä puute👍
Sinäpä sen sanoit tuskin on palstaa lukevian ongelma. Sairaan henkilön aivoitukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit tuskin on palstaa lukevian ongelma. Sairaan henkilön aivoitukset.
Pimpero on yksi ns. Riston lukuisista profiileista. Ns. Risto on ollut täällä useita vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimpero on yksi ns. Riston lukuisista profiileista. Ns. Risto on ollut täällä useita vuosia.
Ns ristolla venttiili falskaa kyllä pahasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä se ja taitaapa olla monta muutakin nimimerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä se ja taitaapa olla monta muutakin nimimerkkiä.
Kyllä, aika montaa ns keskustelukerhoa vetää vailla mieltä
- Anonyymi
Ai niin sää oot SE...
- Anonyymi
taitaa Mies käyttää naisia hyväkseen jollain tavalla
- Anonyymi
onanoiden kohti unelmii, ajat nää ei oo lihavii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685