Oletko suuttunut jostain mulle mies? Vai oletko löytänyt jonkun toisen? :((((
Miehelle naiselta
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ja en. Itsehän sinä sitä etäisyyttä olet ottanut ja halunnut. Nyt sitä myös saat.
- Anonyymi
Väärin sanottu, kyllä sen etäisyyden aiheuttaa se joka seurustelee anonyymien kirjoittajien kanssa pitäen jokaista hänenä joten aiheeton syyttely pois ihmiset.
- Anonyymi
Siinä sitä on oikein viimeisen päälle tyhmän pönttöpäämiehen älyvapaata sanailua.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa kuitenkin että sinä itse lakkasit puhumasta mulle.
Että mitenkähän se asia oikeesti on ja oli.
Kuka sitä etäisyyttä ottikaan. - Anonyymi
Miksi sinä vastaajamies siinä pidit aloittajaa tuntemanasi ihmisenä.
- Anonyymi
Olen, löysin marin :) paras mahdollinen kumppani ylä ja alamäessä.
- Anonyymi
Minä löysin myös mörrykkäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä löysin myös mörrykkäni.
Tarkoitin marisätkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin marisätkää.
Tottahan toki tiesin mitä tarkoitit.
- Anonyymi
Ajattelen, että itse halusit etäisyyttä. Suuttunut olen, tai paremminkin loukkaantunut, mutta toista en ole löytänyt. Ei sinun veroista löydy.
- Anonyymi
En ole suuttunut, enkä ole löytänyt ketään. Ollut tässä nyt muita kiireitä. Kuten liian paljon opintoja.
- Anonyymi
Lopultakin löysin itseni. Täältä korvesta ihan yksikseen ja näin hyvä.
- Anonyymi
Käytätkö maria vai mari sinua mari mari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö maria vai mari sinua mari mari
Taitaa olla talon vintillä viljelmät. Sehän on muodissa nykyisin. Kotimaista!
- Anonyymi
Tunteet on välillä pinnalla, mut enhän voi sinulle vihainen olla, tilanteelle enempi. Enemmän miettinyt sitä, onko minusta suhteeseen vai onko pelkona, et pahoitan tahtomattani toisen mielen?
- Anonyymi
Ei kiinnosta nimetön pasksn vertaa
Karu totuus- Anonyymi
Kyllähän tuo paskan vertaa enemmän näyttää kiinnostavan, kun noinkin terävästi otit kantaa. Tosiasiassa voisihan täysin aikaiset pistää nimensä kuin mörrykkä metsän siimeksestä.
- Anonyymi
Ei mua saa oikein mikään suuttumaan ja joo mutta kuka tietää ken olet.
Jotenkin tulee paha olo näistä kaikista...
Hyviä unia.- Anonyymi
Hyviä unia kissan omistajalle.
- Anonyymi
Hohhoijaa kun kyllästyttää "kertojat" niin kauan on toistettu samoja tuttuja asioita. En edes muista koska olisi tullut jotain uutta tietoa esille. Näinkö se on vain tarkoitettu olevankin? Mikä tarkoitus sillä kaikella on sitten ollut? Alkaa olla täysin kypsynyt siihen. Jos ei yhteydenottoa tule niin antaa sitten olla. Ei ole mitään pakkoa saada ketään elämäänsä.
- Anonyymi
Pallit suussa mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallit suussa mennään.
Kaikki kortit on käytetty käteen jäi musta Maija.
Se oli siinä. - Anonyymi
Olet edelläkävijä transformaatiossa ja aallonpohjassa, siksi tunnet esim. tylsyyttä. Muutaman viikon päästä alkaa nousemaan uusia juttuja. Näin meillä kaikilla.
Opiskelisit niin voisit neuvoa minua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kortit on käytetty käteen jäi musta Maija.
Se oli siinä.Korttipelissä se häviää kenen käteen jää tuo kortti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet edelläkävijä transformaatiossa ja aallonpohjassa, siksi tunnet esim. tylsyyttä. Muutaman viikon päästä alkaa nousemaan uusia juttuja. Näin meillä kaikilla.
Opiskelisit niin voisit neuvoa minua.Mikäs nettiopo se tämä oikein on XD vai peräti joku guru
- Anonyymi
En ja en. Luulin ettei sinulla ollut kiinnostusta olla tekemisissä.
- Anonyymi
Pieni sivuheitto tähän; Luulo ei ole koskaan tiedon väärti ja kun pitää yllä puhevälit siihen tiettyyn ihmiseen niin ei tarvitse kompuroida nettipalstoilla eikä syytellä syyttömiä, ei sen paremmin tuntemattomia kuin tuttujakaan.
- Anonyymi
Ja tuollako perusteella sitten aloit sitä herjata täällä. Huh huh.
- Anonyymi
Ei kuulu ap sulle
- Anonyymi
Ei tämä mies ainakaan.
- Anonyymi
Ja itse olet varattu. Silti pitäisi odotella,jos jotain tapahtuisi,tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846