Vastaan kun pystyn.
Kysykää islamista niin
8
77
Vastaukset
Missä ja milloin kristinusko turmeltui?
Jotta Islam olisi totta, niin muslimit joutuvat väittämään että kristinuskon opetuksissa tapahtui massiivinen turmeltuminen ja korruptoituminen heti Jeesuksen lähdettyä maailmasta. Tätä väitettä ei kuitenkaan voida osoittaa todeksi.
Koraanin ja islamin mukaan Jeesus opetti ja saarnasi islamia.
Kuitenkin kaikki historialliset todisteet eivät tue näitä koraanin ja islamin väitteitä, vaan historialliset todisteet osoittavat että jo kaikkein ensimmäisimmät ja aikaisimmat kristityt uskoivat Jeesuksesta seuraavaa:
1) Jeesus kuoli ristiinnaulitsemalla maailman syntien sovitukseksi
2) Jeesuksen ylösnousemus
3) Jeesus on jumalallinen Jumalan Poika ja Herra.
Islam kieltää nämä kaikki kolme ensimmäisten kristittyjen uskomukset Jeesuksesta.- Anonyymi
Jeesus puhui vääristä profeetoista ja eksytyksistä.
- Anonyymi
Onko muslimeilla kielillä puhumista, profetointia tai ihmeparantumisia. Entä missä voisi kuunnella Islamin hengellistä musiikkia?
Ensimmäiseen kysymykseen, ei ole. Tokaan kysymykseen, Youtubesta voi hakea hakusanalla "nasheed".
- Anonyymi
Koraanin ja islamin mukaan Jeesus opetti ja saarnasi islamia.
Jaahas, suurta p..xxx ja valehtelua!
Miten 600v nuorempi ideologia voi sanoa näin.
Oletko huomannut, onko eroja suuntauksissa?
Miksi Kristityt ei tapa Jumalan nimee, miksi Islam tappaa?
Todellakin, meillä on varmasti eri Jumalat.- Anonyymi
Kyllä. On Jumala ja se vanha vihtahousu.
- Anonyymi
Pimeyteen hyljättyjä ja siihen itsensä aidanneet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317826
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455400- 594832
- 763537
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1482840Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322021- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381682