Olipas sekava ja vaikea koe.Miten tuossa otettiin huomioon valmiudet si.työhön?Haastattelu kyllä kertoo enemmän kuin nuo kompakysymykset.
Kaikilla ei ole matemaattisia valmiuksia,mutta siitäkin edestä taitoa kohdata ihminen tasa-arvoisena.Ja eipä taida enää liuoksia paljoa tehdä,valmiit ampullit.
Pettynyt.Ei tarvitse edes uneksia että pääsisin opiskelemaan haaveammattiini.
Sairaanhoitaja pääsykoe pettymys
7
902
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Ainakin tosi monilla on ollut samanlaiset fiilikset, joten pisteraja saattaa olla matalampi tänä vuonna... :) Mulle eniten haasteita tuotti englanti vaikka koen olevani hyvä siinä. Sanasto oli super vaikea. Hain ite kätilöksi ja sh:ksi.
- Anonyymi
kuinka kauan osiohin oli aikaa vastata?
- Anonyymi
Kaikki muut 30min. paitsi matikka 1 tunti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muut 30min. paitsi matikka 1 tunti
Kiitos vastauksesta. Saiko näissä kuitenkin edetä nopeammin jos oli valmis aiemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Saiko näissä kuitenkin edetä nopeammin jos oli valmis aiemmin?
Saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2311206Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902