Olipas sekava ja vaikea koe.Miten tuossa otettiin huomioon valmiudet si.työhön?Haastattelu kyllä kertoo enemmän kuin nuo kompakysymykset.
Kaikilla ei ole matemaattisia valmiuksia,mutta siitäkin edestä taitoa kohdata ihminen tasa-arvoisena.Ja eipä taida enää liuoksia paljoa tehdä,valmiit ampullit.
Pettynyt.Ei tarvitse edes uneksia että pääsisin opiskelemaan haaveammattiini.
Sairaanhoitaja pääsykoe pettymys
7
856
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Ainakin tosi monilla on ollut samanlaiset fiilikset, joten pisteraja saattaa olla matalampi tänä vuonna... :) Mulle eniten haasteita tuotti englanti vaikka koen olevani hyvä siinä. Sanasto oli super vaikea. Hain ite kätilöksi ja sh:ksi.
- Anonyymi
kuinka kauan osiohin oli aikaa vastata?
- Anonyymi
Kaikki muut 30min. paitsi matikka 1 tunti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muut 30min. paitsi matikka 1 tunti
Kiitos vastauksesta. Saiko näissä kuitenkin edetä nopeammin jos oli valmis aiemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Saiko näissä kuitenkin edetä nopeammin jos oli valmis aiemmin?
Saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824737- 1842043
- 1321752
- 1741370
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351076
- 78973
- 52956
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh279918