kivaa oli. Voitaisiin mennä uudestaankin. Vastasitkohan siihen enää mitään?
Kiitos vaan itsellesi
15
1198
Vastaukset
- Anonyymi
Kun tänne tarvii kiitellä niin unohda koko juttu. Olemme tuntemattomia ja sinulla ei ole edes puhelinnumeroani saati että olisimme läheisissä väleissä
Hiljaa tuntematon !- Anonyymi
Aloitus ei ollut sinulle, sitäpaitsi tuo on kyllä ihan muualla sanottu, kuin täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ollut sinulle, sitäpaitsi tuo on kyllä ihan muualla sanottu, kuin täällä!
No mitä se sitten tänne piti tulla laittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä se sitten tänne piti tulla laittamaan.
Sitävarten, että saisit ihmeteltävää!
- Anonyymi
Huomiota!
- Anonyymi
En nyt ymmärrä. Vielä vähemmän sitä, että miksi noin pitää vastata jos aloitus ei ole tarkoitettu kommentoijalle. Löpisetkö ilr puolellakin vastauksia tuntemattomille?
- Anonyymi
Täh?
- Anonyymi
Laitappa niitä viestejä ihan puhelimeen, ei tänne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitappa niitä viestejä ihan puhelimeen, ei tänne...
Olen tarpeeksi vanha päättämään itse omat asiani!
- Anonyymi
Höh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tarpeeksi vanha päättämään itse omat asiani!
Oon just noilla sanoilla käyny keskustelua IRL jossa muutenkin puhutaan jos jotain halutaan saada aikaiseksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon just noilla sanoilla käyny keskustelua IRL jossa muutenkin puhutaan jos jotain halutaan saada aikaiseksi...
Niinpä, mutta vaikea se on itsekseen puhella ilman että ohikulkijat katselee pitkään!
- Anonyymi
Voi halavattu näiden viestien tasoa.
- Anonyymi
Sana: Halvattu (Lumivaara)
Sanan selitys:
Voi halvattu > voi hel...ti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana: Halvattu (Lumivaara)
Sanan selitys:
Voi halvattu > voi hel...tiJa perkele vielä päälle näille idioottikukkasille joita typerät ihmiset tänne postaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291731Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51290Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61254