Minun fantasia olisi että saisin osallistua junaan, haluaisin olla jossain välissä eli panisin edessä olevaa ja takaapäin työnnyttäisiin peppuuni.
Mikä on fantasiasi?
8
72
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin olla takanasi..;)
- Anonyymi
Tässäpä sitten veturi :)
Löytää alistuva kokematon nainen pitkäkestoiseen sessiosuhteeseen / omistukseen, jossa nainen olisi halutessani käytettävissäni. Ujot kokemattomat naiset ovat parasta!
- Anonyymi
Ois vitun kiva tunkea muna kuumaan piirrakkaan ja kusta sisälle ja antaa markoboylle kusipiirrakkaa ja munaa.
- Anonyymi
Siitä saat vain haaveilla, jatka vaan tumputtamista!
Minun fantasiani on kolmen bi- kimppa, m m n , jossa nainen pyytäisi miehiä ensin runkkaamaan toisiaan ja ottamaan suihin toisiltaan. Naisen kiihottuessa miesten touhuista hän tyydyttäisi itseään orkun partaalle. Sitten miehet alkaisivat naida kiimaista naista kunnon tuplapanolla...
- Anonyymi
Olisin miellelläni se toinen mies ;) Voitais ensin runkailla toisiamme ja imeä kosteaksi!
Anonyymi kirjoitti:
Olisin miellelläni se toinen mies ;) Voitais ensin runkailla toisiamme ja imeä kosteaksi!
Joo,enää puuttuu halukas nainen...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.324688- 343366
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833154- 102228
- 271790
- 121768
- 1611763
- 1011267
- 1371107
- 141029