Persuja on monenlaisia. Suvakit on kaikki samanlaisia

Anonyymi

Kaikki suvakit on kommareita ja samanlaisia lampaita joilla on kaikilla sama mielipide kaikista asioista. Tää johtuu heidän ryhmäpainostuksesta. Heitä kiristetään olemaan aina samaa mieltä että heitä ei hylättäisi ja että he eivät jäisi ulkopuolelle.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnistat heidät näistä hokemista:

A) Islam on rikkaus
      B) Persut on tyhmiä

• Anonyymi

Kohta A on persun itsensä esittämä väittämä. Kohta B on totuus.

• Anonyymi

Ei, vaan asia on päinvastoin.

Persut ovat samanlaisia yhdestä puusta veistettyjä suomalaisia. Persut eivät suvaitse ruotsinkielisiä, saamelaisia, juutalaisia, mustalaisia, homoja, feministejä, viherpipertäjiä, tiedemiehiä, chileläisiä.

Suvakit hyväksyvät suvaitsevuudessaan heidät sekä myös Joulupukin. Suvakit eivät siis ole samanlaisia.

• Anonyymi

Minä olen ruotsinkielinen Persu. Enkö siis suvaitse itseäni? Ja missähän Persujen juutalaisvastaisuus on tullut esille? Me olemme israelin ystäviä toisin kun te vassarit jotka olette Hamasin ja Palestiinan ystäviä. Puolueessa on myös homoja, tiedemiehiä ja saamelaisia. Aika paksua valehtelua siis taas.

• Anonyymi

Persut eivät suvaitse Islamia. Miksi et puhuisi kerrankin totta ja kertoisi sitä ihmisille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ruotsinkielinen Persu. Enkö siis suvaitse itseäni? Ja missähän Persujen juutalaisvastaisuus on tullut esille? Me olemme israelin ystäviä toisin kun te vassarit jotka olette Hamasin ja Palestiinan ystäviä. Puolueessa on myös homoja, tiedemiehiä ja saamelaisia. Aika paksua valehtelua siis taas.

Herättääkö se persuissa millaista keskustelua, kun aina vaadit homoja "lynkattavaksi" ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herättääkö se persuissa millaista keskustelua, kun aina vaadit homoja "lynkattavaksi" ??

Persut eivät vastusta homoja. Persut vastustavat genderismiä eli vihervassareiden puuttumista lasten seksuaalikasvatukseen homoprogandalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs Tynkkynen? Säästetäänkö persujen maskottina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu valehtelee väittäessään olevansa ruotsinkielinen. No kirjoita tuo asia käyttäen ruotsinkieltä.

Vassareista en ole varma ovatko he palestiinalaisten ystäviä. Suvakit ovat ja persut eivät, kuten kirjoituksestasi oli luettavissa. Ei persuissa mitään homoja ole. Jumala ei Raamatun mukaan salli homoja ja Raamattu on persuille suurempi lakikirja kuin: https://www.finlex.fi/fi/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu valehtelee väittäessään olevansa ruotsinkielinen. No kirjoita tuo asia käyttäen ruotsinkieltä.

Vassareista en ole varma ovatko he palestiinalaisten ystäviä. Suvakit ovat ja persut eivät, kuten kirjoituksestasi oli luettavissa. Ei persuissa mitään homoja ole. Jumala ei Raamatun mukaan salli homoja ja Raamattu on persuille suurempi lakikirja kuin: https://www.finlex.fi/fi/

Tunnetko Boris Nygårdia? Kokkolan seudun Persujen vara PJ? https://kokkola.perussuomalaiset.fi/hallitus/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haittaako sua että Raamattu on tärkeä kristityille? Haluaisit siis riisua kristittyjen ihmisoikeudet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs Tynkkynen? Säästetäänkö persujen maskottina?

Tynkkynen ei levitä homopropagandaa. Etkö tajua että Muslimit vainoavat homoja? Siksi moni homokin äänestää Persuja.

• Anonyymi

Persut on Kansallismielisten puolue joka kannattaa kristillisiä arvoja. Miks et Googlaa?

• Anonyymi

Kyllä persuja on erilaisia. On skitsoja, maanis-depressiivisiä, yleishulluja, debiilejä, imbesillejä ja idiootteja.
        Muut ovat tavallisia tasaisia ihmisiä.

• Anonyymi

Hei se oli persujen juttu se vakuutus allekirjoituksella, et kaikki on samaa mieltä Isä Timon kanssa.

• Anonyymi

No missä sinä olet eri mieltä siis? Islam on hyvä? Abortti eli, lasten murhaaminen on hyvä? Suomi ei kuulu suomalaisille vaan Somalialaisille? Eläimiinsekaantuminen on ihan ok?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No missä sinä olet eri mieltä siis? Islam on hyvä? Abortti eli, lasten murhaaminen on hyvä? Suomi ei kuulu suomalaisille vaan Somalialaisille? Eläimiinsekaantuminen on ihan ok?

Luet poloitiikkaa kuin piru raamattua, et kuulun ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luet poloitiikkaa kuin piru raamattua, et kuulun ihmisiin.

Näin te Suvakit väitätte. Itse valehtelet. Piru on valheen isä ja sinä et kuulu ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin te Suvakit väitätte. Itse valehtelet. Piru on valheen isä ja sinä et kuulu ihmisiin.

Suvakologian tonttu on itse Saatanan kätyri.

• Anonyymi

Naurettava kommentti yhden asian puolueelta joiden sanavarastoon kuulu matu ja laariin sataminen.

• Anonyymi

Suvakit haluavat elää itsenäisessä Suomessa. Persut haluavat osaksi Venäjää.

• Anonyymi

Miten se voi olla itsenäinen ja Islamin alainen samaa aikaa?

• Miksi suvakit sitten toimivat, kuin vältellen itsenäisyyttä ja haluavat olla EU;n hallinnon alla ja ottaa päätökset EU:lta. Hiukan erikoinen käsitys itsenäisyydestä.
        Koeta nyt vihdoinkin saada jotain faktaa tuohon Venäjä höpinääsi, vaikutat täydelliseltä valehtelevalta idiootilta tuon toistelusi kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4626
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2129
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      1587
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      170
      1547
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1512
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      271
      1332
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1204
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1122
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1074
    10. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      81