Luonnonlaki on että vain sopeutumiskykyiset selviävät.
Jostain syystä en näe persuja kovinkaan sopeutumiskykyisinä. Heidän muutosvastarintaisuudensa perusteella en usko heidän selviävän tulevaisuuden haasteista. Voin toki olla väärässäkin.
Olen melko varma persuilun häviämisestä
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin just. Miten aattelit siis sopeutua siihen että mä tarkkailen sua hirvikiväärin kiikaritähtäimen läpi?
- Anonyymi
No siinä tapauksessa tarkkaillaan varmaan molemmat toisiamme :-D
Minulla on 30-06, minkä kaliiperin rihveli sinulla on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä tapauksessa tarkkaillaan varmaan molemmat toisiamme :-D
Minulla on 30-06, minkä kaliiperin rihveli sinulla on?Kuka sä oikeen luulet olevas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sä oikeen luulet olevas?
Miten niin? Etkö muka tiedä oman hirvipyssysi kaliiperia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Etkö muka tiedä oman hirvipyssysi kaliiperia?
Kyllä minä tiedän. Halusin vaan tietää että kuka sä oikeen luulet olevas? Etkö siis tiedä kuka tai mikä sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sä oikeen luulet olevas?
Keskeytinkö, Olen Jöörn Donnier.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tiedän. Halusin vaan tietää että kuka sä oikeen luulet olevas? Etkö siis tiedä kuka tai mikä sinä olet?
Tiedätkö itse? Ethän tunnu tietävän edes mitä kaliiperi tarkoittaa. Olet vaan kova aukomaan päätäsi. Ei sulla mitään ilmakkoa kummempaa pyssyä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskeytinkö, Olen Jöörn Donnier.
Taidat kyllä olla olle joku Döner kebabbiukko joka keulii täällä meijän mailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö itse? Ethän tunnu tietävän edes mitä kaliiperi tarkoittaa. Olet vaan kova aukomaan päätäsi. Ei sulla mitään ilmakkoa kummempaa pyssyä ole.
Mitä saivartelua tää nyt on? Minä olen pappi ja viikinki. Mä voi erottaa sut kristuksesta
- Anonyymi
Mikä muutos? Suomi on ollu sosialistinen ainakin 40 vuotta. Sinä olet se muutos vastainen.
Kyse ei ole niinkään muutosvastaisuudesta, vaan järjettömyyksien ja hölmöilyn vastaisuudesta. Päätöksen teossa on huomioitava Suomi ja suomalaiset ensin, ja päätösten vaikutukset Suomeen ja suomalaisiin. Muutoksia ei ole syytä tehdä vain muutosten vuoksi, sehän on jo nähty, kun ajattelematta, osaamattomat tekevät muutoksiaan, asiat yleensä vain huononevat.
- Anonyymi
Suomi on ollut aina riippuvainen ulkomaista. Ei Suomi voi pienenä maana olla (etenkään) nykymaailmassa yksin eristäytyneenä.
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on ollut aina riippuvainen ulkomaista. Ei Suomi voi pienenä maana olla (etenkään) nykymaailmassa yksin eristäytyneenä.
Kuka eristäytymisestä on puhunut ?
- Anonyymi
Chaizzer kirjoitti:
Kuka eristäytymisestä on puhunut ?
Kyllähän tuo persujen "rajat kiinni" älämölö eristäytymiseltä kuulostaa.
Haluavat Suomesta tehdä Neuvostoliiton kaltaisen suljetun valtion, jossa kansalaisillakaan ei ole asiaa maan rajojen ulkopuolelle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluavat Suomesta tehdä Neuvostoliiton kaltaisen suljetun valtion, jossa kansalaisillakaan ei ole asiaa maan rajojen ulkopuolelle?Ei se eristä kuin Afrikasta ja se on hyvä asia. Kyllä kauppa kukoistaa muiden valkoisten kansojen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se eristä kuin Afrikasta ja se on hyvä asia. Kyllä kauppa kukoistaa muiden valkoisten kansojen kanssa.
Eli Afrikan raaka-aineet ei persuille kelpaa? Mites sitten kun diiseli loppuu? Mitä teette w123-mersuillenne?
Anonyymi kirjoitti:
Haluavat Suomesta tehdä Neuvostoliiton kaltaisen suljetun valtion, jossa kansalaisillakaan ei ole asiaa maan rajojen ulkopuolelle?Mikä rajat kiinni älämölö ?
Persussuomalsiet mitään rajoja kiinni halua, mutta rajavalvonnan kyllä, jossa saamme itse mahdollisuuden päättää ketkä tänne pääsevät, keitä he ovat ja millä asialla.
Se ei todellakaan ole mitään "rajat kiinni" ajatusta ja eristäytymistä, vaan ihan järkevää toimintaa, jota alkavat vaatia jo muidenkin maiden järkevät kansalaiset.Anonyymi kirjoitti:
Eli Afrikan raaka-aineet ei persuille kelpaa? Mites sitten kun diiseli loppuu? Mitä teette w123-mersuillenne?
Lapsityövoimalla ja riistämällä hankitut, orjatyöllä louhitut raaka-aineet ? Juu ei kiitos tosiaankaan kelpaa.
Dieseliä riittää niin kauan kuin polttomoottorit ovat yleensäkin käytössä, ja mm. Venäjältä, Usalta ja Norjalta tuotantoa löytyy.
Nuohan pitää muutenkin nykyhallituksen linjauksen mukaisesti romuttaa ja ostaa ylihintainen sähköauto, jonka ominaisuudet eivät sovi Suomeen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se eristä kuin Afrikasta ja se on hyvä asia. Kyllä kauppa kukoistaa muiden valkoisten kansojen kanssa.
Joo, kannatan muuria Afrikan rajalle.
- Anonyymi
Persujen pitäisi ensin keskenään sopia, että millaista politiikkaa he ajavat.
Verot alas ja palvelut ylös, sekä valtion laina maksettava samaan aikaan pois?
Jotain tuontapaista utopiaa ne tuntuu ajavan.- Anonyymi
Kyllä me tiedetään. Demareiden laukkauttaminen olisi iso säästö koska se pienentäisi suomen hallinnollisia kustannuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me tiedetään. Demareiden laukkauttaminen olisi iso säästö koska se pienentäisi suomen hallinnollisia kustannuksia.
Jos demarit olisi Suomen ainoa puolue menisi kaikilla keskimäärin kohtuullisesti.
Persuillehan se ei riitä, koska pitää olla w123-koppanen riisselimersu. Ja ketä ei vanha saastuttava kinneri kiinnosta saa lisänimekseen vihervassarisuvakki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos demarit olisi Suomen ainoa puolue menisi kaikilla keskimäärin kohtuullisesti.
Persuillehan se ei riitä, koska pitää olla w123-koppanen riisselimersu. Ja ketä ei vanha saastuttava kinneri kiinnosta saa lisänimekseen vihervassarisuvakki.Ei kyllä nää Demariden suojatyöpaikat on ihan turha rahareikä. Virkamiesten palkkoja ja valtionhallintoa on syytä supistaa
- Anonyymi
Kyllä Perussuomalaiset ovat keskenäännyksimielisiä millaista politiikkaa ajavat.
Tuo kuvailemasi linjahan on vihervasemmistohallituksen linjaa.
Taas kerran valhe palstalle sinulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554285Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182841- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152083- 151523
- 1121426
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038