Nyt kun Gs-ilmiöstä on iät ajat jauhettu nettifoorumeilla, ja touhu alkaa olla jo kärsinyt seksikkyydelleen inflaation, niin on syntynyt sosiaali ja terveysalalla uusi trendi: GANG-BILLING.
Eli viime kesällä alkoi näitä mystisiä ambulanssilaskuja ympäri suomea tippumaan postilaatikosta, lanssia ei toki näkynyt mailla halmeilla, eikä minun kesänviettoani suinkaan vaivauduttu häiritsemään ottamalla mistään niiltä paikka kunnilta yhteyttä, missä 9livesit ja kumppanit olivat kierrelleet ajamassa pillu rallia taksamittari raksuttaen, nyt hurja summa mennyt ulosottoon, kun tuntuu olevan ulosottokelpoisiakin tällaiset mystiset ”haamuhälytykset”.
Tämä ihmetyttää varsinkin kun varsinaisesti kunpoliisi suorittaa nämä mielenterveyshaut ja yleensä paikkakunta mistä haetaankin pitäisi ”hakiessa” häiriöksi olevaa hullua lataamoon myös tietää, eikä aiheettomat hälyytykset muillekaan ole ulos-otto kelpoisia, niin tällainen Gang-billing ilmiö tulisi olla mahdotonta ja johtaa toimenpiteisiin tällaisia aiheettomia hälyytyksiä syytäviä sosiopaattisia piirtetä omaavia valkokaulusnarsistejakin kohtaan. Tosin tietoa on aikaisemman elämän kokemuksen pohjalta että sosiaali ja terveysalan ihmiset nauttivat lainsuojaa tilatessaan vaikka hevoshullu-lehteä tai varailemalla lääkärikesus Mehiläiseen kalliita aikoja ilmoittelmatta edes kohteelle ilmoittelmatta etu- saati jälkikäteen . Eipä edes sitten näitä aiheettomia laskuja, (mitä ikinä nämä hapannaamaiset femakkovarikset tilailevatkin nimissäsi) pysty edes riitauttamaan, kun nämä tekijät ovat niin yhteiskunnalle korvaamattomia ettei kai asiaa voi edes poliisiviranomainen asianmukaisesti tutkia tai käsitellä, niinkuin länsimainen oikeustaju vaatii. Näitä tällaisia haamulaskuja toki tulee kaikille lähipiirissä lukuisasti ja yhdistävä tekijä on ettei tilanteeseen kiusantekijän aseman takia ole oikein muuta ratkaisua, kuin antaa ulosottolaskun kasvaa
Nyt rohkeasti kaikki Gang-billingin uhrit ja omaiset joille tilaillaan milloin mitäkin, (erityistä yhteiskunnan suojaa nauttivien taholta) kertomaan ketjuun kokemuksia.
9worthleslifes
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431800- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11955Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875