kiimainen1

moi,mulla hirvee ongelma.mulla iso kalu ja haluaisin upottaa pyllyyn,auttaako vai haluko joku

16

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oletko mies joka haluaa panna miestä täällä mies odottaa isoa kulliasi saat panna minua peräreikään aloitetaan varovasti sen jälkeen tahti saa kiihtyä

• Anonyymi

Hyi saatana näitä sikoja röh röh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana näitä sikoja röh röh

Siinä oikein iso sika taas tullut röhkii.Varsinainen läskimooses ei nää ees omaa munaansa. Kusee housuihinsa kun kalu ei löydy läskipoimujen välistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä oikein iso sika taas tullut röhkii.Varsinainen läskimooses ei nää ees omaa munaansa. Kusee housuihinsa kun kalu ei löydy läskipoimujen välistä.

Ohohoo niin siinä käy kun ramppaat hesessä laardi molo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohohoo niin siinä käy kun ramppaat hesessä laardi molo

Kato ryhävalas itte tuli avautuu.Onko piipeli taas hukassa kuset ja paskathousussa.No lämmittäähän ne sua vähän aikaa.Odota isäs tulee pesee sun persees kun säälittävä ryhis et pysty.On siinä isällä poika hyi saatana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato ryhävalas itte tuli avautuu.Onko piipeli taas hukassa kuset ja paskathousussa.No lämmittäähän ne sua vähän aikaa.Odota isäs tulee pesee sun persees kun säälittävä ryhis et pysty.On siinä isällä poika hyi saatana.

Niihh Kyllä se sinunkin isi mokan teki kun ei laskenut mällejään lakanoille.
        Äippä synnytti tuollaisen luonnonoikun Hyi saatana sentään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niihh Kyllä se sinunkin isi mokan teki kun ei laskenut mällejään lakanoille.
        Äippä synnytti tuollaisen luonnonoikun Hyi saatana sentään

Kyllä se luonnonoikku löytyy enempikin sieltäpäästä kun sua kovasti nää mies jutut kiinnostaa minä tykkään kommentoida idioottien juttuja.Taidat olla kaikenlisäksi pedofiili ja eläinten nussija.

• Anonyymi

Fantasioissa kyllä . mutta jää vielä siihen. Dildolla panen itseäni. 8cm hal 17cm sisään , pisin on 24cm sisään 6.5cm - 5.5cm. 28 vuotta dildolla. Naisten alusvaatteet , peili viereen.

• Anonyymi

Buuaahaa painu sirkukseen töihin pelle 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buuaahaa painu sirkukseen töihin pelle 🤡

Kato ääliö on laittanut kuvansa hyi saatana miten ruma ettäs kehtaat,

• Anonyymi

Herätys.... Ja muista laskea kissa ulos... Smile

• Anonyymi

Muista köyriä kuivana kakkoseen homppeli

• Anonyymi

Kalun koko mitataan kalun juuresta, ei seinään nojaten seinästä kalun kärkeen.

• Anonyymi

Nuuhkasepas sen rullamittas päätä.. Ettei vaan haise paskalle.. Kalu mitataan päältä, ei mitan pää persesilmässä.. "vinkiks vaan" Tv:Oikeesti18/6.
      Ja painanu naisen peppuun. Mut taitolaji, ei runnomalla. Ja kaiken kukkuraksi squirttaskin vielä ja sanoi, että nyt nolottaa. Sanoin, että kuuluu asiaan kun saa oikean, hyvän anaaliorgasmin. Luuli, että tuli pissit lakanalle...

• Anonyymi

Sport pieni peppu kiimasella posliinilla vuosaaren uimahllissa 11.30 pieni pukkari! 178/78 30v komistus ison kovana nään meen wc jätän ovi auki

• Anonyymi

Tänään on koululaisten liikuntapäivä ja he ovat "vallanneet" uimahallin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3752
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      34
      3234
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3199
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2993
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2874
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2514
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe