kiimainen1

moi,mulla hirvee ongelma.mulla iso kalu ja haluaisin upottaa pyllyyn,auttaako vai haluko joku

16

200

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oletko mies joka haluaa panna miestä täällä mies odottaa isoa kulliasi saat panna minua peräreikään aloitetaan varovasti sen jälkeen tahti saa kiihtyä

      • Anonyymi

        Hyi saatana näitä sikoja röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana näitä sikoja röh röh

        Siinä oikein iso sika taas tullut röhkii.Varsinainen läskimooses ei nää ees omaa munaansa. Kusee housuihinsa kun kalu ei löydy läskipoimujen välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oikein iso sika taas tullut röhkii.Varsinainen läskimooses ei nää ees omaa munaansa. Kusee housuihinsa kun kalu ei löydy läskipoimujen välistä.

        Ohohoo niin siinä käy kun ramppaat hesessä laardi molo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohohoo niin siinä käy kun ramppaat hesessä laardi molo

        Kato ryhävalas itte tuli avautuu.Onko piipeli taas hukassa kuset ja paskathousussa.No lämmittäähän ne sua vähän aikaa.Odota isäs tulee pesee sun persees kun säälittävä ryhis et pysty.On siinä isällä poika hyi saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato ryhävalas itte tuli avautuu.Onko piipeli taas hukassa kuset ja paskathousussa.No lämmittäähän ne sua vähän aikaa.Odota isäs tulee pesee sun persees kun säälittävä ryhis et pysty.On siinä isällä poika hyi saatana.

        Niihh Kyllä se sinunkin isi mokan teki kun ei laskenut mällejään lakanoille.
        Äippä synnytti tuollaisen luonnonoikun Hyi saatana sentään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niihh Kyllä se sinunkin isi mokan teki kun ei laskenut mällejään lakanoille.
        Äippä synnytti tuollaisen luonnonoikun Hyi saatana sentään

        Kyllä se luonnonoikku löytyy enempikin sieltäpäästä kun sua kovasti nää mies jutut kiinnostaa minä tykkään kommentoida idioottien juttuja.Taidat olla kaikenlisäksi pedofiili ja eläinten nussija.


    • Anonyymi

      Fantasioissa kyllä . mutta jää vielä siihen. Dildolla panen itseäni. 8cm hal 17cm sisään , pisin on 24cm sisään 6.5cm - 5.5cm. 28 vuotta dildolla. Naisten alusvaatteet , peili viereen.

      • Anonyymi

        Buuaahaa painu sirkukseen töihin pelle 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buuaahaa painu sirkukseen töihin pelle 🤡

        Kato ääliö on laittanut kuvansa hyi saatana miten ruma ettäs kehtaat,


    • Anonyymi

      Herätys.... Ja muista laskea kissa ulos... Smile

      • Anonyymi

        Muista köyriä kuivana kakkoseen homppeli


    • Anonyymi

      Kalun koko mitataan kalun juuresta, ei seinään nojaten seinästä kalun kärkeen.

    • Anonyymi

      Nuuhkasepas sen rullamittas päätä.. Ettei vaan haise paskalle.. Kalu mitataan päältä, ei mitan pää persesilmässä.. "vinkiks vaan" Tv:Oikeesti18/6.
      Ja painanu naisen peppuun. Mut taitolaji, ei runnomalla. Ja kaiken kukkuraksi squirttaskin vielä ja sanoi, että nyt nolottaa. Sanoin, että kuuluu asiaan kun saa oikean, hyvän anaaliorgasmin. Luuli, että tuli pissit lakanalle...

    • Anonyymi

      Sport pieni peppu kiimasella posliinilla vuosaaren uimahllissa 11.30 pieni pukkari! 178/78 30v komistus ison kovana nään meen wc jätän ovi auki

      • Anonyymi

        Tänään on koululaisten liikuntapäivä ja he ovat "vallanneet" uimahallin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe