Kevin kuin ihmissusi tänään

Anonyymi

Kevin on”kaunistautunut” iltana 😂
Mitä toi jätkä/Ilkka luulee olevansa ?

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kevin on oikeastaan ihan komea mies, mut en ymmärrä niitä värejä mitä se laittaa naamaan. Mikä merkitys niillä on?

      • Anonyymi

        Kevinkö komea ei todellakaan. Meidän kyliillä on aika tavalla samannäköinen variksen pelätin.
        Ja huom. miksi pellolle on laitettu variksen pelätin.


    • Anonyymi

      Voisitko ottaa kuvakaappauksen, on varmaan syötävän seksikäs <3

    • Anonyymi

      Kevin on pahimman luokan kommunisti. Haluaisi jakaa kaikkien omaisuuden tasaisesti kaikille. -Eikä ole edes suomen kansalainen itse.

    • Anonyymi

      Hänelle pedataan voittoa ihan tuotannon puolesta, koosteet, studiovieraat, hän on alusta asti lipsautellut useaan kertaan kuinka 10viikkoa sitä ja tätä, eli ollut varma talossa pysymisestään, liekö luvattu voitto, onhan siellä cris....joku tuotannossa. Eli äänestäminen sitten turhaa touhua.
      En laita rahoja tuohon, voittakoon ihan kuka vaan. Eli Kevin.

      • Anonyymi

        Minä olen muunsukupuolinen, minä olen niin kaunis, minä olen ihana, söpö ja niin suloinen, minua rakastaa kaikki talon asukkaat, minua rakastaa kaikki muuallakin, tuotantokin rakastaa minua, minä itsekin rakastan itseäni, nekin rakastaa minua, jotka ei rakasta minua, minä olen maailman paras, minä voitan tämän Big Brotherin ja minä voitan ihan kaiken maailmassa. Näinhän se litania kai menee. Sillä tutulla hoonosoomiaksentilla falsetissa.


      • Anonyymi

        Kevin hihittäjä tylsin koko porukasta. Pelkkä yhdistelmä satukirjan isoäitiä ja kasvomaalattua ties kuinka monen tyypin sukupuolisuutta. Keisarin uudet vaatteet
        Sadun konkreettinen ulostulo. Paras on aito kristian !


      • Anonyymi

        Perjantaina tatuoitu studiovieras hehkutti kuinka Kevin on jaksanut toistuvasti kertoa mikä on muunsukupuolisiaan. Näemmehän me kaikki mikä hän on, pitääkö sitä hokea ja miksi? Miksi hän haluaa honkkeloida ja kehua itseään, on selvästi pitkä ongelmakimppu mustasta letistä varpaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen muunsukupuolinen, minä olen niin kaunis, minä olen ihana, söpö ja niin suloinen, minua rakastaa kaikki talon asukkaat, minua rakastaa kaikki muuallakin, tuotantokin rakastaa minua, minä itsekin rakastan itseäni, nekin rakastaa minua, jotka ei rakasta minua, minä olen maailman paras, minä voitan tämän Big Brotherin ja minä voitan ihan kaiken maailmassa. Näinhän se litania kai menee. Sillä tutulla hoonosoomiaksentilla falsetissa.

        Muun sukupuolinen ei voi olla ainakaa maapallolla asuva, koska täällä ei voi sellaista olla. Luoja loi vain miehen ja naisen. Eikö se kalloon mahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muun sukupuolinen ei voi olla ainakaa maapallolla asuva, koska täällä ei voi sellaista olla. Luoja loi vain miehen ja naisen. Eikö se kalloon mahdu.

        Jumalat ovat vain ihmisen keksimiä mielikuvitusolentoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalat ovat vain ihmisen keksimiä mielikuvitusolentoja.

        Niinkuin muunsukupuolisetkin. Kevin on mies, jolla käsittääkseni on ilmeisen syvä trauma, mihinkään muunsukupuolisuuteensa en itse usko. Myös minulla on oikeus uskooni. Kaikki sympatiani hänelle sinänsä.

        Olen pitänyt hänestä, joskin viimeaikoina on tietynalainen, homppeleille tyypillinen pikkumaisuus ja halpamaisuus jo tullut näkyvämmin ilmi. Ylimääräisen pistepalkinnon saatuaan, hän pisteytti Villen pihalle. Vain hän ja Hemmi äänestivät Villeä vastaan.

        Kevinissä on tiettyä älyä, luovuutta ja taiteellisuutta, kyllä. Monilahjakas, ehdottomasti, ja tässä mielessä ansaitsisi voiton. Useampi aiempi, kuten eilinenkin naamiointi toi mieleeni Salvador Dalin.

        En enempää hukkaa rahojani äänestykseen. Voittakoon, kuka voittaa. Mieluiten ehkä Kevin. Huonoista vaihtoehdoista hän on kuitenkin ehkä lähinnä paras.

        Mutta myös Krisu on monilahjakas, joskin auttamattoman luonnevikainen. Hänessä, ilmeinen nerous ja hulluus / sikamaisuus, kauniisti yhdistyy, perinnesuomalaiskansallisella tasolla.

        Anun rahakkaat ystävät kuitenkin mahdollisesti / oletetusti vetävät sen tapettiliisterin alatyyliseen voittoonsa, joten huono maku, tähän mennessä vielä melko hyvinkin menneestä ohjelmasta tulee lopulta jäämään.

        Anu ja Kimmo, kaksi häikäilemätöntä kieroilijaa ja ystäviään seläntakana puukottelijaa ovatkin jo löytämässä myös yhteisen sängyn.

        Onko rahapalkinto todellakin tämän arvoista? Joidenkin (etenkin vassarin) mielestä raha on kaikkein tärkeintä: muiden veri vuotakoon, kunhan kapitaali vaihtaa taskua, keinolla millä hyvänsä!


    • Anonyymi

      On se järkyttää katsoa kun aikuinen mies pitää hametta, vai onko toi teatteria koko homma, kuka tietää?

    • Anonyymi

      Kevin herättää monissa ihmetystä. Niin myös minussa mm.tälläistä...
      Eikö muunsukupuolinen voisi olla muulla tavalla, kuin laittautumalla aina noin överisti omituisen näköiseksi? Ettei ole oikeastaan, mies, eikä nainen. Vaan jotain ihan muuta. Miksi pitää naamioitua ihmisenä koko ajan johonkin outoihin rooliinasuihin ja meikkeihin ulkoisesti? Miksi Kevinin käytös on hektisiä eleitä ja ilmehtimistä, kuin pantomiimiä?
      Onkohan Kevinin kohdalla kyse, vain pelkästä muunsukupuolisuudesta?
      Vai jostain ihan muusta. Kautta aikaihan on esim. jotkut mielisairaat ihmiset pukeutuneet omalaatuisesti. Kuvitelleet olevansa Napoleon ym.
      Toivottavasti Kevinin käytöksen takana ei olisi mitään, tämän tapaista ongelmaa.
      Kuten oli esimerkiksi. Kellokosken prinsessalla.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Anna_Lappalainen

      • Anonyymi

        Eiköhän se Kevin ole jossakin lataamossa joskus ollutkin, näkeehän siitä jo päällepäin.
        Minkään muunlainen ei sn mielestä sen kaveriksi sovi, kuin hänen itsensä lainen.
        Ilmeisesti on muslimi ja sen vuoksi ei ryyppää, mutta se ryyppäämättömyys ei voi tehdä ihmistä paremmaksi. Kevin ei ole suomen kansalainen.
        SUOMALAINEN VOITTAA AINA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se Kevin ole jossakin lataamossa joskus ollutkin, näkeehän siitä jo päällepäin.
        Minkään muunlainen ei sn mielestä sen kaveriksi sovi, kuin hänen itsensä lainen.
        Ilmeisesti on muslimi ja sen vuoksi ei ryyppää, mutta se ryyppäämättömyys ei voi tehdä ihmistä paremmaksi. Kevin ei ole suomen kansalainen.
        SUOMALAINEN VOITTAA AINA.

        Voi pyhäjysäys! Hyvä, että Kevin ei juo alkoholia. Minkähänlaiseksi Kevin enää muuttuisikaan humalassa. Siinä voisi jäädä Krisukin hopealle sekoilusssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se Kevin ole jossakin lataamossa joskus ollutkin, näkeehän siitä jo päällepäin.
        Minkään muunlainen ei sn mielestä sen kaveriksi sovi, kuin hänen itsensä lainen.
        Ilmeisesti on muslimi ja sen vuoksi ei ryyppää, mutta se ryyppäämättömyys ei voi tehdä ihmistä paremmaksi. Kevin ei ole suomen kansalainen.
        SUOMALAINEN VOITTAA AINA.

        Onko Kevinillä suomen kansalaisuus? Jos ei ole, miksi hän on suomen Big Brotherissa?
        No, toisaalta....eihän ohjelmakaan alunperin ole suomalainen, eikä sen nimikään ole suomalainen.
        Formaatin on luonut alankomaalainen John de Mol ja sitä on kehittänyt edelleen hänen omistamansa tuotantoyhtiö Endemol. Ohjelma on toteutettu paikallisina versioina 127 eri maassa. Sarjan nimi Big Brother (suom. isoveli) tulee George Orwellin romaanin
        Vuonna 1984 kaikkitietävästä ja kaikkinäkevästä tarkkailijasta. Isoveli on totalitaarinen hallitsija, jonka johtama yhteiskunta valvoo, etteivät alamaiset tee ajatusrikoksia.


      • Anonyymi

        Muunsukupuolinen???? Ei ole kuin kaksi sukupuolta mies ja nainen. JOS JOKU MUUTA VÄITTÄÄ LAITTAKOON KUVAN SIITÄ KOLMANNEN SUKUPUOLEN ELIMISTÄ:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muunsukupuolinen???? Ei ole kuin kaksi sukupuolta mies ja nainen. JOS JOKU MUUTA VÄITTÄÄ LAITTAKOON KUVAN SIITÄ KOLMANNEN SUKUPUOLEN ELIMISTÄ:

        Olet siis pelkkä sukupuolielin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis pelkkä sukupuolielin?

        Etkö tajua lukemaasi? Kai niillä kolmannilla / muunsukupuolisilla on eri elimet joka osoittaa, että ne ei ole miehiä eikä naisia. VAI MITÄ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pyhäjysäys! Hyvä, että Kevin ei juo alkoholia. Minkähänlaiseksi Kevin enää muuttuisikaan humalassa. Siinä voisi jäädä Krisukin hopealle sekoilusssa.

        Kevin on salaillut asioita , esim. alkoholin käyttöään , ei juo bb.ssä . Aikamoinen tapetti , koko ajan vatvoo eri vaatteita ja meikkejään ,ei tee toisille koskaan ruokaa. Alkuviikoilla tuomitsi alkoholin , ja nyt loppuaikoina käänsi kelkkansa , toivoi pojille kaljaa .Aika mitäänsanomaton kaveri , elvistelee vain tolla muunlaisella pärställään , ei ole oikeen mitään annettavaa ,kova makoilemaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pyhäjysäys! Hyvä, että Kevin ei juo alkoholia. Minkähänlaiseksi Kevin enää muuttuisikaan humalassa. Siinä voisi jäädä Krisukin hopealle sekoilusssa.

        Ei muslimit juopottele, käsittääkseni kevin on muslimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muunsukupuolinen???? Ei ole kuin kaksi sukupuolta mies ja nainen. JOS JOKU MUUTA VÄITTÄÄ LAITTAKOON KUVAN SIITÄ KOLMANNEN SUKUPUOLEN ELIMISTÄ:

        Sitä minäkin ihmettelen, että millaiset niitten sukupuolielimet on, kun nehän ei ole miehen eikä naisen.
        Kuva niistä, kuka väittää olevansa muun sukupuolinen, sellaisen on täytynyt tulla jollain avaruusaluksella muulta planeetalta. Meidän maapallolla EI OLE MUUNSUKUPUOLISIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin ihmettelen, että millaiset niitten sukupuolielimet on, kun nehän ei ole miehen eikä naisen.
        Kuva niistä, kuka väittää olevansa muun sukupuolinen, sellaisen on täytynyt tulla jollain avaruusaluksella muulta planeetalta. Meidän maapallolla EI OLE MUUNSUKUPUOLISIA.

        Sukupuolielimet ovat ehkä korjaamisen tarpeessa, koska homma vaatii hyvin monisyisen kalliin ja pitkäkestoisen hoidon, Siinä sitten leikellään vagina tai väsätään kikkeli ihan kuinka asiakas kulloinkin haluaa. Nythän on ongelmaksi muodostunut se, että leikkauksiin ei olla tyytyväisiä ja halutaan kaikki ennalleen, eikä se sitten enää kovin helposti käy.

        Olen katsellut Olen Jazz sarjaa joltain kanavalta, muuten en asiasta tiedä.


    • Anonyymi

      Kevin usein tuolla sanoo, ettei tykkää kiusaamiseksi. Kuitenkin itse paukauttaa päin naamaa kaikkea sopimatonta.

    • Anonyymi

      Kylmän viileän tuntuinen jätkä/nainen
      Minä, minä, minä, minä olen kaunis, minä olen viisas , minä minä

    • Anonyymi

      Tarkoititko "kauhistautunut"? :D

    • Anonyymi

      Sehän, anteeksi eihän ihmisestä saa sanoa se, Kevin on aivan karsee.

      Miksi pitää olla noin yliampuva ja vetää kaikki noin pahasti överiksi.
      Ihan sama vaikka olisi miljoonatta sukupuolta, ei kiinnosta kenenkään seksuaaliset suuntautumiset, mutta jotain rajaa, please.

      En jaksaisi olla tuon tyyppisen ihmisen kanssa (Tuure Boelius on toinen samanlainen) viittä minuuttia pidempään samassa tilassa.

    • Anonyymi

      Miten niin Kevin on muunsukupuolinen? Selvä ukkohan se on. Ei kai sitä nyt itse voi valita mikä on? Jos on meisseli, niin silloin on äijä. Yhtälailla vois väittää, että on esim orava.

      • Anonyymi

        Olisi ymmärrettävämpää, jos väittäisi olevansa tuulimylly. Kun pitkät raajat viuhtoo ilmaa, kuin tuulimyllyn lavat.


    • Anonyymi

      Miten Krisusta on sanottu, että on työtön ym? Hyvätuloinenhan se on, mutta miten Kevinillä ei ole tuloja? Millä se elää?

      • Anonyymi

        Kristian kiroilee liikaa , peittääköhän se sillä ahdistustaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristian kiroilee liikaa , peittääköhän se sillä ahdistustaan .

        Krisussa ihmetyttää. Tämä niukka kirosanavarasto. Käyttää vain samaa, yhtä vee-kirosanaa. Se on kuin tatuoitu Krisun kieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisussa ihmetyttää. Tämä niukka kirosanavarasto. Käyttää vain samaa, yhtä vee-kirosanaa. Se on kuin tatuoitu Krisun kieleen.

        Luultavasti Krisulla on ollut lapsuudessa vähän virikkeitä ja sanavarasto jäänyt kovin köyhäksi, määrätynlaisessa seurassa v**tu on ikäänkuin sidesana.
        Elämä opettanut, tietää paljon asioita, omaa monia taitoja ja toivottavasti alkaa taitojaan käyttämään.
        Pieni mies, mutta hänestä voi tulla vaikka mitä, kunhan kasvaa täyteen varteensa.


      • Anonyymi

        Kevin asuu vanhemmillaan tietenkin.


    • Anonyymi

      Täytyy sanoa, että toivottavasti Kevin ei voita tätä kisaa. On vääryys, että voittais siks, ettei heidänlaisiaan sorrettais 😬

      • Anonyymi

        Kevin on meidän joidenkin mielestä ihan aidosti paras!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevin on meidän joidenkin mielestä ihan aidosti paras!

        Niin..samanlaisten, ei varmaankaan isommin muiden.


    • Anonyymi

      No nyt menee kyllä Kevinillä vähän lujaa tuossa skuuttikoulussa. On kyllä lapsellisen ihastunut.

      • Anonyymi

        Ovat kaikki, ei vain KEVIN.


    • Anonyymi

      Jos joku väittää olevansa mikä tahansa, kaikki uskoo sitä, oli se sitten omasta mielestään kellokosken prinsessa, tai mikä tahansa omalaatuinen kuitenkin, ei kuitenkaan normaali ihminen jota ei Kevin ole, sahajauhoja päässä, pissalla kostutettuna.

    • Anonyymi

      Kevinin mielestähän kaikki tehtävät on aina niin IHANIA, KIVOJA!
      Matkii Tarinan innostusta.
      Ihan sama, vaikka vetelästä kakasta pullia leipoa pitäisi. Silloinkin nostais kädet haltioituneena poskilleen ja kuuluisi, tuo ihastunut kiljahdus. Ihanaa-kivaa!!!
      Tää on ihan paras tehtävä!
      Mutta, entä jos tulisi sellainen tehtävä. Jossa pitäisi pukeutua ja esittää miehistä miestä? Olisiko vielä Kevinistä ihanaa, saati kivaa?

    • Anonyymi

      Kevin ei ole suomen kansalainen, mutta tuo maalailu ja muu menee kyllä niin yli ettei mitään rajaa.

    • Anonyymi

      Tää on niin himmailuviikko, että sylettää, en jaksa katsoa ennenkuin sunnuntaina.

    • Anonyymi

      Tässäkö tämä nyt sitten oli, köyhin BB-kausi ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe