Seksitöntä elämää viettävä 36v varattu mies kaipailisi vakituista salaista tuhmailu kumppania pääkaupunkiseudulta. Osaan pitää salaisuuden ja kunnioittaa yksityisyyttä, enkä jää roikkumaan yhteisen hetkemme päätyttyä. Nautin monipuolisesta seksistä estottomasti, kokeilunhalua löytyy kaikenlaiseen nautiskeluun. Löytyisikö täältä mulle luotettavaa rentoa naista, iällä ei niinkään väliä. Jos kolahti niin mut tavoittaa myös suoraan suomi24.fi sähköpostilla (mun nimimerkki ja sit suomi24.fi)
Varattua naista, varatulle miehelle (minä) - pks
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
Ja nimimerkki tosiaan tässä, lähti jostain syystä anonyyminä...
- Anonyymi
Mitenköhän tärkeää sulle on naisessa se että on varattu? Kelpaako sellainen joka on ja aikoo olla vapaa?
- Anonyymi
Iltaa, no eipä se varattu sinänsä merkkaa tässä yhtälössä. En heti ensimmäiseksi ajatellut, että sinkkua kiinnostaisi sotkeentua varattuun mieheen.....
Haluatkos jutella aiheesta privana lisää ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197