Seksitöntä elämää viettävä 36v varattu mies kaipailisi vakituista salaista tuhmailu kumppania pääkaupunkiseudulta. Osaan pitää salaisuuden ja kunnioittaa yksityisyyttä, enkä jää roikkumaan yhteisen hetkemme päätyttyä. Nautin monipuolisesta seksistä estottomasti, kokeilunhalua löytyy kaikenlaiseen nautiskeluun. Löytyisikö täältä mulle luotettavaa rentoa naista, iällä ei niinkään väliä. Jos kolahti niin mut tavoittaa myös suoraan suomi24.fi sähköpostilla (mun nimimerkki ja sit suomi24.fi)
Vastaukset 3
Ja nimimerkki tosiaan tässä, lähti jostain syystä anonyyminä...
- Anonyymi
Mitenköhän tärkeää sulle on naisessa se että on varattu? Kelpaako sellainen joka on ja aikoo olla vapaa?
- Anonyymi
Iltaa, no eipä se varattu sinänsä merkkaa tässä yhtälössä. En heti ensimmäiseksi ajatellut, että sinkkua kiinnostaisi sotkeentua varattuun mieheen.....
Haluatkos jutella aiheesta privana lisää ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "213769- 67672
- 40576
- 45570
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513