Kun niin oikein tunnen. Naiselle tämä viesti menee. Joskus mulla on sellainen tunne, vaisto tai aavistus, että taidat sittenkin välittää tai hyväksyä minut, vaikka irl et siihen suuntaan merkkejä annakaan.
Mietin myös miksi. Ehkä et uskalla, ehkä tilanne estää, ehkä et osaa tai pysty, ehkä pelkäät reaktiotani, ehkä vielä jotain muutakin.
Olet sydämeltäsi hyvä ja ymmärtäväinen, siis sisimmiltäsi. Niin uskon ja sellaisen kuvan olen saanut. Sanon näin siksi, koska en ole saanut sinulta puristettua ulos mitään siihen viittaavaa, niinpä on ollut tyytyminen niukkoihin havaintoihin ja vahvoihin vaistoihin.
Meillä voisi olla paljon yhteistä. Meillä voisi toimia, ja me voisimme antaa toisillemme virikkeitä, luovaa voimaa, intoa ja uusia polkuja.
Toden jos sanon, niin en minä ihan turhaan pidäkään sinusta, sillä tiedän, että olet mahtava ihminen. Olet rakastettava. Olet minun suosikkini. Parasta, mitä tässä maailmassa voi kuvitella. Kukaan ei koskaan ole saanut aikaan sellaisia tunteita, kuin sinä eikä tule koskaan saamaan.
Tunteita minua kohtaan saattaa olla
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuollaiset asiat pitäisi kertoa kyseiselle naiselle.
- Anonyymi
Niin pitäisi, mutta koska uskallan.
Voi, jos hän tuuppaisi vähän eteenpäin! Tai kiskaisisi luoksensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisi, mutta koska uskallan.
Voi, jos hän tuuppaisi vähän eteenpäin! Tai kiskaisisi luoksensa.Onko vihjeeni olleet liian epäselviä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vihjeeni olleet liian epäselviä? 🤔
Mielestäni on. Joitakin sellaisia vihjeitä on, joilla voit tarkoittaa enemmän, mutta kun ei voi olla varma. Ehkä en ymmärrä vihjeitäsi, ja toisaalta on vihjeitä toiseen suuntaan, eli että et ole halukas lähentämään suhdettamme. Ei näistä koskaan pääse varmuuteen. Sanallinen olisi paras, joku hyvä ja rohkaiseva sana sinulta, niin se aukoisi kiinni menneitä ovia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni on. Joitakin sellaisia vihjeitä on, joilla voit tarkoittaa enemmän, mutta kun ei voi olla varma. Ehkä en ymmärrä vihjeitäsi, ja toisaalta on vihjeitä toiseen suuntaan, eli että et ole halukas lähentämään suhdettamme. Ei näistä koskaan pääse varmuuteen. Sanallinen olisi paras, joku hyvä ja rohkaiseva sana sinulta, niin se aukoisi kiinni menneitä ovia.
Mitä ne vihjeet siihen toiseen suuntaan on olleet kun en mielestäni ole sellaisia antanut? Jos olen, on se tapahtunut vahingossa
- Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne vihjeet siihen toiseen suuntaan on olleet kun en mielestäni ole sellaisia antanut? Jos olen, on se tapahtunut vahingossa
- SivustaEi vastaa viesteihin heti, ei näytä olevan kiinnostunut minun henk. koht. asioista, ei kysele, ei ota yhteyttä oma-aloitteisesti, pysyttelee asialinjalla toisinaan, omista henk. koht. asioista niukasti haluaa jutella, vetäytyy joistakin aiheista. Joitakin tässä. Myönteisiä vihjeitäkin on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vastaa viesteihin heti, ei näytä olevan kiinnostunut minun henk. koht. asioista, ei kysele, ei ota yhteyttä oma-aloitteisesti, pysyttelee asialinjalla toisinaan, omista henk. koht. asioista niukasti haluaa jutella, vetäytyy joistakin aiheista. Joitakin tässä. Myönteisiä vihjeitäkin on ollut.
Hmm.. Kerrotko lisää niistä myönteisistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. Kerrotko lisää niistä myönteisistä?
Pitkät katseet, loistavat silmät, hymyä, kasvot hymyilevät, antaa tulla lähelle, tulee itse lähelle, tykkää jutella, juttelee pitkään, on innostunut, nauraa jutuilleni, on kehunut useasti.
Ystävällinen ja hyväkäytöksinen nainen voi tehdä tuon kaiken myös, tiedostan sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkät katseet, loistavat silmät, hymyä, kasvot hymyilevät, antaa tulla lähelle, tulee itse lähelle, tykkää jutella, juttelee pitkään, on innostunut, nauraa jutuilleni, on kehunut useasti.
Ystävällinen ja hyväkäytöksinen nainen voi tehdä tuon kaiken myös, tiedostan sen.Näettekö kuinka usein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävällinen ja hyväkäytöksinen nainen voi tehdä tuon kaiken myös, tiedostan sen.Jos olet M. N .. niin voisin suoraan ilmaista tunnettani sua kohtaan vaikka heti toisaalla. T. K
meillä ei hänen kanssaan todellakaan olis mitään yhteistä!
mutta silti <3- Anonyymi
Ihanasti kaivatulle kirjoitettu <3
Tuossa oli paljon sellaista mitä yhdestä miehestä aattelen vaikka oon hänelle kyllä kertonu että on tärkee ja ihana.. Komeakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212348Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2142000Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611503Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551238
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63962Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31855