Saa kaiken toivon heittää. Iloa ja valoa ei enää ole. Vain riitaa,selkäpuukkoja,rähinää,mölyä.
Tietysti masokisti voi tykätäkin tuollaisesta.
Ken persuportista käy
29
74
Vastaukset
Ellei sitten puukota takaisin ja käänny siniseksi hetken päästä.
- Anonyymi
Jos puolueen sisällä tulee riitaa, siellä käytetään kirvestä..
- Anonyymi
tai lyö kirveellä päähän
- Anonyymi
Ken myttäkyönöportistä käy, niin ei ole takasin tulemista.
- Anonyymi
Persuportista kulkevat eivät tosin muutenkaan kykene katsomaan varpaitaan pisemmälle. Ta saattaahan ajatuksissa sentään olla se hillotolppa. Mikä hiton hillotolppa?
- Anonyymi
Se vaatii sellaista rohkeutta jota sulla ei ole. Et siis kelpaa parhaaseen A-ryhmään.
- Anonyymi
Persua ei jätetä ikinä. Kaikki muut tapetaan kyllä viis puukkoo selkään ei riitä.
- Anonyymi
Aivan, persulle ei jätetä. Syököön kenkänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha. Niin toivottavasti sinäkin saat töitä suomesta vaikka vihaat Venäjää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän vaan oo menny käymään myttäkyönöportista viidakon valtakuntaa. Ai ai ai. Hyvästi ikuisesti.
- Anonyymi
Nykyinen puheenjohtajakin on valittu kännissä ja läpällä. Tämän on persut itse myöntäneet.
- Anonyymi
Tuo olisi uskottavaa jos puheenjohtaja olisi nainen. Minkälaisessa aivottomassa tilassa sitten jollekki puoleelle valitaan naispuheenjohtaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olisi uskottavaa jos puheenjohtaja olisi nainen. Minkälaisessa aivottomassa tilassa sitten jollekki puoleelle valitaan naispuheenjohtaja?
Nolo juttu vasemmistoliitolle ......
- Anonyymi
Paljonko olet pistänyt omistasi maahantunkeilijoille?Persut yrittää estää tätä.
- Anonyymi
Vähempi mamutukseen menee mitä persutukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla oli tarkat luvut budjetista esittää......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän persut saa mitään ku hallitus on perustuslainvastaisesti evännyt persujen tuet.
- Anonyymi
"Meidän ongelmamme ei ole siinä, että suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta eri mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme puheenjohtajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tuhti-sunnuntaikanni-kuvina-Li-Anderssonin-puolueristeily-venahti-pitkaksi-ystavatar
https://www.stara.fi/2014/02/24/paavo-arhinmaki-sammui-kannissa-sotshissa/
-Tuntematon katke-denatu-roitunut tenuvasuri Hakaniemen torin laidalta.
😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣😂💩💩💩🤡🤡🤡🤡🤡- Anonyymi
Muistutetaan nyt heikkolahjaista persutrollia autenttisesta versiosta a la Halla-aho.
"Meidän ongelmamme ei ole siinä, ettei suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta samaa mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."
Tämä siksi, ettei sinun tarvitse levitellä valheellista ja osittain pöllimääsi versiota. Osoittaa vain, kuinka yksinkertainen sinä olet, koska alennut kopioimaan puheenjohtajanne puheita ja vielä niitäkin vääristellen. Siksipä Halla-ahon lausahdus osuukin kuin nenä päähän persutrollien kohdilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistutetaan nyt heikkolahjaista persutrollia autenttisesta versiosta a la Halla-aho.
"Meidän ongelmamme ei ole siinä, ettei suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta samaa mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."
Tämä siksi, ettei sinun tarvitse levitellä valheellista ja osittain pöllimääsi versiota. Osoittaa vain, kuinka yksinkertainen sinä olet, koska alennut kopioimaan puheenjohtajanne puheita ja vielä niitäkin vääristellen. Siksipä Halla-ahon lausahdus osuukin kuin nenä päähän persutrollien kohdilla.Miksi tenuvasuri rupeaa sönköttämään ihan olemattomia??
Sinähän et päätä mitä ihmiset puhuvat...
Vituttaako noin pahasti totuus?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tenuvasuri rupeaa sönköttämään ihan olemattomia??
Vituttaako noin pahasti totuus??Hakaniemen torin laidalta kajahti totuus, eikä se ole kaikkien mieleen.........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siksi, ettei sinun tarvitse levitellä valheellista ja osittain pöllimääsi versiota. Osoittaa vain, kuinka yksinkertainen sinä olet, koska alennut kopioimaan puheenjohtajanne puheita ja vielä niitäkin vääristellen. Siksipä Halla-ahon lausahdus osuukin kuin nenä päähän persutrollien kohdilla.Sinä itse et osaa muuta kuin lainailla mestaria ja yrittää halveksia sitä vaikka siinä ei ole mitään halveksittavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaako noin pahasti totuus??Hahaa, persu yrittää hädissään siirtää maalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaako noin pahasti totuus??Sinun puheesi on useimmiten kohdallaan. Teet persut naurunalaisiksi....
- Anonyymi
Tietysti vasuri voi tykätäkin tuollaisesta.
- Anonyymi
"Meidän ongelmamme ei ole siinä, että suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta eri mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme puheenjohtajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tuhti-sunnuntaikanni-kuvina-Li-Anderssonin-puolueristeily-venahti-pitkaksi-ystavatar
https://www.stara.fi/2014/02/24/paavo-arhinmaki-sammui-kannissa-sotshissa/
-Tuntematon katke-denatu-roitunut tenuvasuri Hakaniemen torin laidalta.
😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣😂💩💩💩🤡🤡🤡🤡🤡..- Anonyymi
Siinä se, vasemmistolainen sielunmaisema....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se, vasemmistolainen sielunmaisema....
Siinä se on räkänokan persutrollin suurin saavutus kopsata puheenjohtajan tekstiä siten, että kun alkuperäinen versio tunnetaan, niin tämä rekkamiehen pastilleja kaiveleva sönkkö kykenee toistamallaan kopsullaan osoittamaan todeksi oman yksinkertaisuutensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se on räkänokan persutrollin suurin saavutus kopsata puheenjohtajan tekstiä siten, että kun alkuperäinen versio tunnetaan, niin tämä rekkamiehen pastilleja kaiveleva sönkkö kykenee toistamallaan kopsullaan osoittamaan todeksi oman yksinkertaisuutensa.
Ei persutrolli voi väärässä olla. Hänellä on johdatusta, hän tekee jumalan etätyötä.
SOTILASPOLIISI
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784