Ken persuportista käy

Anonyymi

Saa kaiken toivon heittää. Iloa ja valoa ei enää ole. Vain riitaa,selkäpuukkoja,rähinää,mölyä.
Tietysti masokisti voi tykätäkin tuollaisesta.

29

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellei sitten puukota takaisin ja käänny siniseksi hetken päästä.

      • Anonyymi

        Jos puolueen sisällä tulee riitaa, siellä käytetään kirvestä..


      • Anonyymi

        tai lyö kirveellä päähän


      • Anonyymi

        Ken myttäkyönöportistä käy, niin ei ole takasin tulemista.


    • Anonyymi

      Persuportista kulkevat eivät tosin muutenkaan kykene katsomaan varpaitaan pisemmälle. Ta saattaahan ajatuksissa sentään olla se hillotolppa. Mikä hiton hillotolppa?

      • Anonyymi

        Se vaatii sellaista rohkeutta jota sulla ei ole. Et siis kelpaa parhaaseen A-ryhmään.


    • Anonyymi

      Persua ei jätetä ikinä. Kaikki muut tapetaan kyllä viis puukkoo selkään ei riitä.

      • Anonyymi

        Aivan, persulle ei jätetä. Syököön kenkänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, persulle ei jätetä. Syököön kenkänsä.

        Hahaha. Niin toivottavasti sinäkin saat töitä suomesta vaikka vihaat Venäjää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, persulle ei jätetä. Syököön kenkänsä.

        Ethän vaan oo menny käymään myttäkyönöportista viidakon valtakuntaa. Ai ai ai. Hyvästi ikuisesti.


    • Anonyymi

      Nykyinen puheenjohtajakin on valittu kännissä ja läpällä. Tämän on persut itse myöntäneet.

      • Anonyymi

        Tuo olisi uskottavaa jos puheenjohtaja olisi nainen. Minkälaisessa aivottomassa tilassa sitten jollekki puoleelle valitaan naispuheenjohtaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olisi uskottavaa jos puheenjohtaja olisi nainen. Minkälaisessa aivottomassa tilassa sitten jollekki puoleelle valitaan naispuheenjohtaja?

        Nolo juttu vasemmistoliitolle ......


    • Anonyymi

      Paljonko olet pistänyt omistasi maahantunkeilijoille?Persut yrittää estää tätä.

      • Anonyymi

        Vähempi mamutukseen menee mitä persutukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähempi mamutukseen menee mitä persutukseen.

        Ja sulla oli tarkat luvut budjetista esittää......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähempi mamutukseen menee mitä persutukseen.

        Eihän persut saa mitään ku hallitus on perustuslainvastaisesti evännyt persujen tuet.


    • Anonyymi

      "Meidän ongelmamme ei ole siinä, että suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta eri mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme puheenjohtajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Tuhti-sunnuntaikanni-kuvina-Li-Anderssonin-puolueristeily-venahti-pitkaksi-ystavatar

      https://www.stara.fi/2014/02/24/paavo-arhinmaki-sammui-kannissa-sotshissa/

      -Tuntematon katke-denatu-roitunut tenuvasuri Hakaniemen torin laidalta.

      😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣😂💩💩💩🤡🤡🤡🤡🤡

      • Anonyymi

        Muistutetaan nyt heikkolahjaista persutrollia autenttisesta versiosta a la Halla-aho.

        "Meidän ongelmamme ei ole siinä, ettei suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta samaa mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."

        Tämä siksi, ettei sinun tarvitse levitellä valheellista ja osittain pöllimääsi versiota. Osoittaa vain, kuinka yksinkertainen sinä olet, koska alennut kopioimaan puheenjohtajanne puheita ja vielä niitäkin vääristellen. Siksipä Halla-ahon lausahdus osuukin kuin nenä päähän persutrollien kohdilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutetaan nyt heikkolahjaista persutrollia autenttisesta versiosta a la Halla-aho.

        "Meidän ongelmamme ei ole siinä, ettei suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta samaa mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."

        Tämä siksi, ettei sinun tarvitse levitellä valheellista ja osittain pöllimääsi versiota. Osoittaa vain, kuinka yksinkertainen sinä olet, koska alennut kopioimaan puheenjohtajanne puheita ja vielä niitäkin vääristellen. Siksipä Halla-ahon lausahdus osuukin kuin nenä päähän persutrollien kohdilla.

        Miksi tenuvasuri rupeaa sönköttämään ihan olemattomia??
        Sinähän et päätä mitä ihmiset puhuvat...

        Vituttaako noin pahasti totuus??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tenuvasuri rupeaa sönköttämään ihan olemattomia??
        Sinähän et päätä mitä ihmiset puhuvat...

        Vituttaako noin pahasti totuus??

        Hakaniemen torin laidalta kajahti totuus, eikä se ole kaikkien mieleen.........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutetaan nyt heikkolahjaista persutrollia autenttisesta versiosta a la Halla-aho.

        "Meidän ongelmamme ei ole siinä, ettei suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta samaa mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."

        Tämä siksi, ettei sinun tarvitse levitellä valheellista ja osittain pöllimääsi versiota. Osoittaa vain, kuinka yksinkertainen sinä olet, koska alennut kopioimaan puheenjohtajanne puheita ja vielä niitäkin vääristellen. Siksipä Halla-ahon lausahdus osuukin kuin nenä päähän persutrollien kohdilla.

        Sinä itse et osaa muuta kuin lainailla mestaria ja yrittää halveksia sitä vaikka siinä ei ole mitään halveksittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tenuvasuri rupeaa sönköttämään ihan olemattomia??
        Sinähän et päätä mitä ihmiset puhuvat...

        Vituttaako noin pahasti totuus??

        Hahaa, persu yrittää hädissään siirtää maalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tenuvasuri rupeaa sönköttämään ihan olemattomia??
        Sinähän et päätä mitä ihmiset puhuvat...

        Vituttaako noin pahasti totuus??

        Sinun puheesi on useimmiten kohdallaan. Teet persut naurunalaisiksi....


    • Anonyymi

      Tietysti vasuri voi tykätäkin tuollaisesta.

    • Anonyymi

      "Meidän ongelmamme ei ole siinä, että suurin osa ihmisistä olisi itse asiasta eri mieltä. Ongelmamme on, että näytämme typeriltä pelleiltä. Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme puheenjohtajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Tuhti-sunnuntaikanni-kuvina-Li-Anderssonin-puolueristeily-venahti-pitkaksi-ystavatar

      https://www.stara.fi/2014/02/24/paavo-arhinmaki-sammui-kannissa-sotshissa/

      -Tuntematon katke-denatu-roitunut tenuvasuri Hakaniemen torin laidalta.

      😂🤣😂😁🤣😂🤣😁🤣😂🤣😂💩💩💩🤡🤡🤡🤡🤡..

      • Anonyymi

        Siinä se, vasemmistolainen sielunmaisema....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se, vasemmistolainen sielunmaisema....

        Siinä se on räkänokan persutrollin suurin saavutus kopsata puheenjohtajan tekstiä siten, että kun alkuperäinen versio tunnetaan, niin tämä rekkamiehen pastilleja kaiveleva sönkkö kykenee toistamallaan kopsullaan osoittamaan todeksi oman yksinkertaisuutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se on räkänokan persutrollin suurin saavutus kopsata puheenjohtajan tekstiä siten, että kun alkuperäinen versio tunnetaan, niin tämä rekkamiehen pastilleja kaiveleva sönkkö kykenee toistamallaan kopsullaan osoittamaan todeksi oman yksinkertaisuutensa.

        Ei persutrolli voi väärässä olla. Hänellä on johdatusta, hän tekee jumalan etätyötä.

        SOTILASPOLIISI


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe