Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

miks?????

klubittaja

Miks te kaikki haukutte Uniklubii????? kyl mä tiiän et kaikki ei siitä tykkää. Mut en mäkään mee haukkumaan kaikkia mistä mä en tykkää.

Uniklubi rulettaa!!!!!

7

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmuska

      Ei kannata alkaa haukkumaan bändejä. Jokaisel on omat mielipiteet. Musta Uniklubi on ihan jees...

      • Uniklubi!!!!!!!!!!!!

        Siis on hienoa, että Suomessa on vihdoinkin jotain hyvää musaa niin kuin uniklubi!!!!!!


      • minä vaan
        Uniklubi!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Siis on hienoa, että Suomessa on vihdoinkin jotain hyvää musaa niin kuin uniklubi!!!!!!

        mä oon samaa mielt sun kans..


      • Uniklubi hullu 4-ever <3
        Uniklubi!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Siis on hienoa, että Suomessa on vihdoinkin jotain hyvää musaa niin kuin uniklubi!!!!!!

        Uniklubi on jo ihan sika kauan ollu mulle se ykkönen ja tulee aina olee


      • teemufani1
        Uniklubi hullu 4-ever <3 kirjoitti:

        Uniklubi on jo ihan sika kauan ollu mulle se ykkönen ja tulee aina olee

        Moi kaikki uniklubifanit! Oon 12 wee tyttö kangasalta ja mäkin tykkään uniklubista.Se on mun lempibändi ja mul on sairaasti tietoo niistä kaikista!Jos siis tykkäät niistä ja tietoo haet niin täältä sitä löytyy.Sen kuin vaan kysyt!Tunnen Teemua jonkin verran ja osaan sanoo sen olevan SUPER IHANA TYYPPI!Niin siistii jätkää ei löydy koko maailmasta.Tekis mieli haistattaa paskat kaikille "ei uniklubi faneille".
        Mut multa voi tosiaan kysyy kaikkee niistä.Laulujen sanojakin löytyy jonkun verran.Käyn tääl joka päivä ja on TOSI HYVÄ JOS KYSYTTE!!!!!


      • ||Jussin peipp||
        teemufani1 kirjoitti:

        Moi kaikki uniklubifanit! Oon 12 wee tyttö kangasalta ja mäkin tykkään uniklubista.Se on mun lempibändi ja mul on sairaasti tietoo niistä kaikista!Jos siis tykkäät niistä ja tietoo haet niin täältä sitä löytyy.Sen kuin vaan kysyt!Tunnen Teemua jonkin verran ja osaan sanoo sen olevan SUPER IHANA TYYPPI!Niin siistii jätkää ei löydy koko maailmasta.Tekis mieli haistattaa paskat kaikille "ei uniklubi faneille".
        Mut multa voi tosiaan kysyy kaikkee niistä.Laulujen sanojakin löytyy jonkun verran.Käyn tääl joka päivä ja on TOSI HYVÄ JOS KYSYTTE!!!!!

        Niin! kylhän muutkin voi niistä tietää ja vaikka kuinka paljon! kuten, kyl määki tiiän.


      • juupp
        ||Jussin peipp|| kirjoitti:

        Niin! kylhän muutkin voi niistä tietää ja vaikka kuinka paljon! kuten, kyl määki tiiän.

        Tottahan se on että Uniklubi on kyllä jotain ihaninta,mitä olen kuullut.Ja kyllähän toki muutkin tietävät UK:sta paljolti,tuli vain mieleen että yrittäisit jotenkin ylpeillä sillä että tiedät heistä jne.Ei millään pahalla:)Mutta kyllä varmasti fanit (sekä ne jotka eivät keikoilla ole vielä olleet) tietävät bändistä paljonkin netin kautta.Jos on vain jaksanut tutustua bändin kotisivuihin ja varsinkin foorumin sisältöön.:>Itsekin olen saanut huomata että pojat ovat todella mukavia,varsinkin JANNE


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe