Mikä on valkoinen valo joka ilmestyy välillä kun rukoilen Jumalaa.
Valkoinen valo
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Koska kyse on yliluonnollista asioista, kaikenlaista kummallista voi tapahtua. Älä tee tuosta valosta mitään omia "päätelmiä", jotta et joudu sen vuoksi harhaan tai ainakaan ota kontaktia siihen, esim. puhuttelemalla sitä!
Sen alkuperä voi olla hyvä, eli johtua esim. enkelin läsnäolosta. Mutta se voisi viitata myös pahan läsnäoloon. Paholainen voi joskus ilmestyä valossa. Muuan ystäväni aikoinaan kertoi, että hänen rukoillessaan, hänen edessään ikäänkuin välähti valtava valo ja siinä seisoi joku, mutta hän ymmärsi sen pahan läsnäoloksi.
Rukoile vain Jumalaa ja yritä olla piittaamatta siitä. Rukoile Jumalan varjelusta.
Minkälainen se valo on? Onko se isompi valo, eli esim. valaisee huonetta vai jokin pieni valo, kuin esim. kynttilän liekki tai esim. nk. valkea valopallo pimeässä? En usko, että tällainen olisi Jumalasta lähtöistä, tällainen voi viitata ehkä joidenkin lähelläsi vaikuttavien henkiolentojen reaktioon rukouksesi vuoksi (nk. kummitusilmiö).
Outoja asioita tapahtuu. Ole viisaasti varovainen.- Anonyymi
Valo on erittäin valkoinen, välillä se havaitsee vain pimeässä rukoiltaessa, kerran makuuhuoneessa pyöri valkoinen tulipyörre, työmatkalla autoon ilmestyi kirkas valo.
Ei tämän kirkkauden läsnäollessa tunnu ainakaan ahdistavalta.
Alkuperäinen kysyjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valo on erittäin valkoinen, välillä se havaitsee vain pimeässä rukoiltaessa, kerran makuuhuoneessa pyöri valkoinen tulipyörre, työmatkalla autoon ilmestyi kirkas valo.
Ei tämän kirkkauden läsnäollessa tunnu ainakaan ahdistavalta.
Alkuperäinen kysyjä.Hmmm. Enpä uskalla arvata puoleen, enkä toiseen. Henkimaailman ilmiöstä ilmeisesti on kyse. Huomioi tuo ilmiö, mutta älä kiinnostu siitä, esim "selvittämään mikä se on". Tällainen voi olla ansa, jonka kautta voi joutua tekemisiin enemmänkin okkultismin kanssa.
Itselläni on lukuisia (itselleni vastentahtoisia) kokemuksia nk. kummitusilmiöistä, mutta ei suuremmin kokemusta esim. hengellisesti puhtaan rukouksen aikana esiintyvistä, mahdollisista tämän kaltaisista ilmiöistä. Itselläni toimii ikäänkuin itsesuojelullinen "torjunta" ihan ehkä raamatullisenkin karismaattisuuden suhteen. En heittäydy hurmoksiin, vaan pidän nk. armolahjatkin matalalla profiililla. Muutoin se on kuin heittäytyisi pitkään liukumäkeen: näitä asioita ei ihminen voi hallita kuin lyömällä selkeästi "jarrun päälle".
- Anonyymi
Kysymys lienee Valkoisesta Talosta. Sijaitsee Washington DC- nimisessä paikassa.
Jos vielä ilmiö toistuu, niin pyydä häviämään Jeesuksen nimessä, jos ei ole Jumalan lähettämä.
- Anonyymi
Ei täältä mitään järkevää tietoa löydy, tapakristittyt eivät koe mitään.
- Anonyymi
Niin, tämä on helluntalaisten palsta. Jutuissaan kokevat vaikka mitä, mutta totuus on toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tämä on helluntalaisten palsta. Jutuissaan kokevat vaikka mitä, mutta totuus on toinen.
Itse, joka kirjoitan tuolla edellä, en ole helluntailainen.
Koska nyt siis itse paremmin tunnet "totuuden, joka on toinen", voisitko kertoa sen meille? Vai oletko sinä itse pelkkä tyhjänpuhuja, jolla ei mitään sanottavaa asiasta ja kadehdit heitä, joilla on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse, joka kirjoitan tuolla edellä, en ole helluntailainen.
Koska nyt siis itse paremmin tunnet "totuuden, joka on toinen", voisitko kertoa sen meille? Vai oletko sinä itse pelkkä tyhjänpuhuja, jolla ei mitään sanottavaa asiasta ja kadehdit heitä, joilla on?Helluntalaisuudessa feikataan "kielilläpuhumiset" ja "profetiat" lähes aina. Toisille näyttämisen halu on niin voimakas, kuka on lähimpänä Jumalaa, kenellä paras "voitelu".
Osa tunnustaa myöhemmin, osa ei ikinä, mutta nämä ns. profetiat ei ole milloinkaan pitäneet paikkansa. Luvatut parantumiset ym. eivät ole yksikään toteutuneet!
Olen nähnyt ja kuullut kielilläpuhumista ja selkeää selitystä kyllä, vaan en koskaan helluntalaista välimiehenä.
- Anonyymi
Jes.45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Aam.3:6.
- Anonyymi
2Kor.11:14 Biblia (1776) Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi. Ps.72:18 Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, ainoa, joka ihmeitä tekee.
- Anonyymi
Myös saatanan palvelija antikristuksen antti, näyttelee kristittyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös saatanan palvelija antikristuksen antti, näyttelee kristittyä.
Jos tarkoitat aloituksen tekijää olen kanssasi samaa mieltä. Onks Viljoo ja tomumajaa näkynt?
- Anonyymi
Nuoruudessa kun olimme nuorisopäivillä majoitettuana ikkunattomaan huoneeseen ja pöhköjä kun olimme aloimme illalla puhua kummitusjuttuja ja kyllähän se saapuikin paikalle joka istuu häntänsä päällä, liikkuvina pyörivinä valoina huoneessa. Siihen loppui jutut eikä uskaltanut nukkua koko yönä.
- Anonyymi
Oletko sinä aloittaja uudestisyntynyt ja rukoiletko Jeesuksen nimessä. Tunnetko Jeesuksen läsnäolon rukouksen aikana. Minua kiinnostaa tämä asia. Itse en näe mitään valkoista valoa rukoillessani. Enkä haluakaan nähdä.
- Anonyymi
Kyllä koen olevani uudesti syntynyt, vanha elämä taakse jäänyttä.Erämaa aika oli todella rankka, olenkin rukoillut Jumalta että saisi elää rauhallista, tavallista elämää.
Nämä Taivaan jutut ovat todella kovia kokemuksia, ihmiset leikkii kyllä järkyttävän vaarallisilla asioilla kun eivät elä Jumalan tahdon mukaan.
Viimeksi kun rukoilin Isis-orpojen puolesta, koin suuren rakkauden tunteen joka täytti
sydämmen ja koko kehon.
Alkuperäinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koen olevani uudesti syntynyt, vanha elämä taakse jäänyttä.Erämaa aika oli todella rankka, olenkin rukoillut Jumalta että saisi elää rauhallista, tavallista elämää.
Nämä Taivaan jutut ovat todella kovia kokemuksia, ihmiset leikkii kyllä järkyttävän vaarallisilla asioilla kun eivät elä Jumalan tahdon mukaan.
Viimeksi kun rukoilin Isis-orpojen puolesta, koin suuren rakkauden tunteen joka täytti
sydämmen ja koko kehon.
AlkuperäinenAloittajalle: Oliko se valkoinen valo johon perustat uudestisyntymisen vai joku muu kokemus? Tunnetko tomumajan joka osaisi kertoa sinulle asioista tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle: Oliko se valkoinen valo johon perustat uudestisyntymisen vai joku muu kokemus? Tunnetko tomumajan joka osaisi kertoa sinulle asioista tarkemmin?
Tässä yritetään koko ajan oppia jotta ei joutuisi harhateille. Koen olevani uudestisyntynyt
koska elämä on paljon parempaa kuin ennen jo se että osaa rakastaa on IHME.
- Anonyymi
Aam.5:18-20 Voi teitä, jotka toivotte Herran päivän tulemista. Miksi hyväksi on teille Heran päivä? Se on oleva pimeys, eikä valkeus - ikäänkuin jos joku pakenisi leijonaa ja häntä kohtaisi karhu, tahi joku tulisi kotiin ja nojaisi kätensä seinään ja häntä pistäisi käärme. Eikö Herra päivä ole pimeys, eikä valkeus, eikö se ole synkeys, jossa ei valoa ole.
- Anonyymi
antti wuoltewe, miksi nouset Jumalaa vastaan? Sana ilmoittaa: jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?
Olet koko ikäsi pelleillyt ja näytellyt Jeesuksen omaa, kuitenkin sudenkarvasi näkyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj282649KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.951608Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m371549Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet661513Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771319- 1171224
- 851080
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1091053En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31044Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2471034