Olis tarkoitus vaihtaa soitin 02 Volleeen ja orginaalin ja uuden soittimen koko on eri. Siis tiedustelisin onko jotain din sovitteista panelia tarjolla ja onko asennuksessa joitain tärkeitä asioita noin ed autoihin verrattuna (virta, herät virta, antenni , kajarit, maa)
Vastauksista kiitollinen.
Hauskaa viikonloppua
V/S40 soittimen vaihto
5
3462
Vastaukset
- VexiV70
Ainakin tuohon 70 sarjan volvoon saa sovitteen volvolta makso n 20 eur. Soittimen alle tulee sellainen pieni säilytyslokero.
- kirjoittaja
hinta 20.- on ilmeisesti "vanha" koppaiselle mallille. Uudempaan maksaa tuo asennuskehys n 60.-
ja johtosarja vajaa 30.- eeroa. V40 hinnoista ei tietoa, siniseltä tiskiltä selviää. - Voolleella
kirjoittaja kirjoitti:
hinta 20.- on ilmeisesti "vanha" koppaiselle mallille. Uudempaan maksaa tuo asennuskehys n 60.-
ja johtosarja vajaa 30.- eeroa. V40 hinnoista ei tietoa, siniseltä tiskiltä selviää.Maksaa mansikoita,koska volvolla on oma systeemi,johon euroliitin ei sovi,ja siksi ne pyytää 10cm:n johtonipusta melkeen 100m:n hinnan.
Normaali euroliitin sarja maksaa muistaakseni jotain 5€ ja tuolla volvon oma/euroliitin sarjan hinnan saa kertomalla 10:llä
- volvomies2
kyselisin sellasta kun omasta volvo v40 varastettiin soitin ja tyylillä vedetty kaikki piuhat poikki. silloin lakkasi toimimasta keskuslukko, ajotietokone ja kello. enkä saa mitää soitinta kiinni. mitä pitäisi tehdä??
- Volvisti4
Huono tuuri sulla :( Olen joskus vaihtanut alkuperäisen soittimen USB-Pioneeriin tuollaiseen ja jo pelkästään se homma oli työn ja tuskan takana. Kaikki liittimet yms. olivat hyvin hankalia ja sovitteita sekä kaapelisarjoja joutui ostamaan siniseltä tiskiltä melkein kahdella sadalla. Aikaakin vierähti pari päivää, vaikka soittimia on tullut ennenkin laitettua, jopa uudehkoon C-Mersuun, jota pidettäneen aika haastavana. No, Volvoa laittaessani tuli ilmeisesti vedettyä jotain ajotietokoneen johtoa, sillä asennuksen jälkeen tieturi oli mykkä. Yritin selvitellä vikaa ensin itse, mutta huomasin sen toivottomaksi ja jouduin turvautumaan ammattiapuun.
Suosittelisin melkein, että veisit autosi autosähköfirmaan. Noiden korjaaminen on todella hidasta, jos itse meinaa tehdä. Osaava autosähköfirma korjannee tuon kahdessa tunnissa ja selviät varmasti parilla satasella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740