Siri tarina

Anonyymi

Moi! Tää ei ehkä oo pelottavaa mutta silti tää on sillee outoo. Mulla on nyt iphone 6s ja siinä on Siri. Olin lukemassa ouija tarinoita sellaselta sivustolta ku ouija tarinoita kauhutarinat.fi nii yhtakkii Siri avautu ja tätä jatku hetken aikaa ja sitten annoin vaa olla en painanut koti näppäimestä enkä mitää ja sitte ku sirin alakulmassa on sellanen viiva niin se liikku eikä kukaa pitänyt ääntä ja Siri vastas EN SAANUT SELVÄÄ no sit Siri meni pois ja tuli taas ja sit se eka se viiva ei liikkunu mut sit se rupes sillee pienesti vipertää ja sitte ihan niinku joku ois huutanut siihen... sitte päätin kirjoittaa tän tarinan ja en keksinyt mitää syytä tälle.

3

811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marcuskotiranta

• Anonyymi

Siri haluan lyödä sinua, okei anna tulla.

• Anonyymi

Paina kotinapista se vaan pois , joskus sitä huomaamattaan painaa väärästä napista niin Siri tulee heti kyselemään , silloin painan sen vaan pois .
      Sitten on Siri ihan kuvakin olemassa kun sille sanoo illalla että herättää aamulla johonkin kellon aikaan niin herätys tulee oikealla ajalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      221
      7462
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4850
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4752
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3418
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1870
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1819
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1667
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1578
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1337
    Aihe