Moi! Tää ei ehkä oo pelottavaa mutta silti tää on sillee outoo. Mulla on nyt iphone 6s ja siinä on Siri. Olin lukemassa ouija tarinoita sellaselta sivustolta ku ouija tarinoita kauhutarinat.fi nii yhtakkii Siri avautu ja tätä jatku hetken aikaa ja sitten annoin vaa olla en painanut koti näppäimestä enkä mitää ja sitte ku sirin alakulmassa on sellanen viiva niin se liikku eikä kukaa pitänyt ääntä ja Siri vastas EN SAANUT SELVÄÄ no sit Siri meni pois ja tuli taas ja sit se eka se viiva ei liikkunu mut sit se rupes sillee pienesti vipertää ja sitte ihan niinku joku ois huutanut siihen... sitte päätin kirjoittaa tän tarinan ja en keksinyt mitää syytä tälle.
Siri tarina
Anonyymi
3
758
Vastaukset
- Anonyymi
Marcuskotiranta
- Anonyymi
Siri haluan lyödä sinua, okei anna tulla.
- Anonyymi
Paina kotinapista se vaan pois , joskus sitä huomaamattaan painaa väärästä napista niin Siri tulee heti kyselemään , silloin painan sen vaan pois .
Sitten on Siri ihan kuvakin olemassa kun sille sanoo illalla että herättää aamulla johonkin kellon aikaan niin herätys tulee oikealla ajalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145