Mistä kaveri nelikymppiselle sinkkumiehelle..Täältä kenties?
Jo 10kk ilman naista.
15
224
Vastaukset
- Anonyymi
10 kk ole vielä mitään! 10 vuotta alkaa olla jo oikea selibaattien selibaatti ja jatkuu vaan. Ei viiskymppinen läski saa kaunista nuorta lihaa enää mistään.
- Anonyymi
Mä voin antaa maksusta.. 😉 kik Nymfo69x
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin antaa maksusta.. 😉 kik Nymfo69x
No mistä maksusta sitten annat?
- Anonyymi
Eikä saa 6 kymppinen hoikkakaa sälli pimperoo enää mistää ,tosin olis kiva saada seuraa, vaan kun saisko ees seisomaa vaik saiskii pimperoo , näin se menee kun tuota ikää tulee .
- Anonyymi
No ei saa parikymppinenkään vaalea suomalainen enää mistään. Eikä kolmikymppinen.
- Anonyymi
Aloittaja täällä. Huomasin kirjoitukseni pitkästä aikaa.
Nyt tosiaan on laskuriin kertynyt jo 1v 7kk ilman naista.. Jep, näin se aika rientää. Ei tule naiset kotoota hakemaan kun ei itse ole ollut aktiivinen.
Olishan sen vakkari varmaan ihan kiva ja eritoten sellaisen kanssa, jolla myöskin pidempi kuiva kausi alla..Vaikka esim. harvakseltaan tapaisi yhteisellä hotelli majoituksella jossain. Viettäisi iltaa ja aikaa.
Pidän hoikkavartaloisista nuoremmista naisista, jos nyt jonkun kriteerin saa laittaa.
msinkku at gmail com
T.Ap.- Anonyymi
Multa saa pillua ja persettä, jos tarvetta on (;
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin? ;)
-m34- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tällaisella pillua ja persettä kommentilla mulla vietiin 3000,- rahaa kun uskoin, en usko enää! ja vitun hölmö rom.. i oli kun ois saanut 20k enemmän kun ois ollu viisaampi! Mä kerron nyt kaikille kuinka romanit huijaa miehiä. eli, nuori mimmi tulee jututtaa baarissa kun olet kohtuu hyvässä kännissä, nuori romani tulee tarjoo "et saat pillua ja persettä", sit lähdetään sun luo ja vanhempi nainen sanoo et bensa loppu, he pyytää kympillä bensaa ja tarjoat sen, kotonasi sitten nuori romani juttelee mukavia kun vanhempi käy jossain, ette etene mihinkään, kunnes vanhempi romani tulee takaisin." nyt kotona on jotain, lähdetään" Näin romanit vie teiltä rahat ja itse jäät päissäsi miettimään et melkein sain pillua ja persettä, mä kuopiossa luvannut antaa näille tapaamilleni henkilöille henkilökohtaisen muiston itsestäni, varsinkin kun kuopion poliisi näytti heidän kuvat nimineen kaikkineen päivineen... Kaavilta ovat....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro lisää
- Anonyymi
Enpä tiedä ennemmin sitä läheisyyttä kaipaa ,kun pillua ja persettä ,sanoo yli 6-kymppinen heppu .
- Anonyymi
Juu, ihan normisettiä aika monelle. Kruunaa tuska ja mene naimisiin, saat olla edelleenkin ilman, mutta et saa mennä vieraisiinkaan, kun olet naimisissa. Suo siellä, vetelä täällä.
- Anonyymi
Näin se menee ,suo siellä, vetelä täällä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee ,suo siellä, vetelä täällä .
Kiva kun jaksat toistaa.
- Anonyymi
Höpö höpö! Ei sulla ukkoo oo ikinä ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810