Jo 10kk ilman naista.

Anonyymi

Mistä kaveri nelikymppiselle sinkkumiehelle..Täältä kenties?

15

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

10 kk ole vielä mitään! 10 vuotta alkaa olla jo oikea selibaattien selibaatti ja jatkuu vaan. Ei viiskymppinen läski saa kaunista nuorta lihaa enää mistään.

• Anonyymi

Mä voin antaa maksusta.. 😉 kik Nymfo69x

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin antaa maksusta.. 😉 kik Nymfo69x

No mistä maksusta sitten annat?

• Anonyymi

Eikä saa 6 kymppinen hoikkakaa sälli pimperoo enää mistää ,tosin olis kiva saada seuraa, vaan kun saisko ees seisomaa vaik saiskii pimperoo , näin se menee kun tuota ikää tulee .

• Anonyymi

No ei saa parikymppinenkään vaalea suomalainen enää mistään. Eikä kolmikymppinen.

• Anonyymi

Aloittaja täällä. Huomasin kirjoitukseni pitkästä aikaa.
      Nyt tosiaan on laskuriin kertynyt jo 1v 7kk ilman naista.. Jep, näin se aika rientää. Ei tule naiset kotoota hakemaan kun ei itse ole ollut aktiivinen.
      Olishan sen vakkari varmaan ihan kiva ja eritoten sellaisen kanssa, jolla myöskin pidempi kuiva kausi alla..Vaikka esim. harvakseltaan tapaisi yhteisellä hotelli majoituksella jossain. Viettäisi iltaa ja aikaa.
      Pidän hoikkavartaloisista nuoremmista naisista, jos nyt jonkun kriteerin saa laittaa.
      msinkku at gmail com

T.Ap.

• Anonyymi

Multa saa pillua ja persettä, jos tarvetta on (;

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin? ;)
        -m34-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tällaisella pillua ja persettä kommentilla mulla vietiin 3000,- rahaa kun uskoin, en usko enää! ja vitun hölmö rom.. i oli kun ois saanut 20k enemmän kun ois ollu viisaampi! Mä kerron nyt kaikille kuinka romanit huijaa miehiä. eli, nuori mimmi tulee jututtaa baarissa kun olet kohtuu hyvässä kännissä, nuori romani tulee tarjoo "et saat pillua ja persettä", sit lähdetään sun luo ja vanhempi nainen sanoo et bensa loppu, he pyytää kympillä bensaa ja tarjoat sen, kotonasi sitten nuori romani juttelee mukavia kun vanhempi käy jossain, ette etene mihinkään, kunnes vanhempi romani tulee takaisin." nyt kotona on jotain, lähdetään" Näin romanit vie teiltä rahat ja itse jäät päissäsi miettimään et melkein sain pillua ja persettä, mä kuopiossa luvannut antaa näille tapaamilleni henkilöille henkilökohtaisen muiston itsestäni, varsinkin kun kuopion poliisi näytti heidän kuvat nimineen kaikkineen päivineen... Kaavilta ovat....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro lisää

• Anonyymi

Enpä tiedä ennemmin sitä läheisyyttä kaipaa ,kun pillua ja persettä ,sanoo yli 6-kymppinen heppu .

• Anonyymi

Juu, ihan normisettiä aika monelle. Kruunaa tuska ja mene naimisiin, saat olla edelleenkin ilman, mutta et saa mennä vieraisiinkaan, kun olet naimisissa. Suo siellä, vetelä täällä.

• Anonyymi

Näin se menee ,suo siellä, vetelä täällä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se menee ,suo siellä, vetelä täällä .

Kiva kun jaksat toistaa.

• Anonyymi

Höpö höpö! Ei sulla ukkoo oo ikinä ollutkaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5333
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4677
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      155
      1703
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1446
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1282
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1094
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      206
      987
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      69
      982
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      839
    Aihe