Päivi Räsänen = esitaistelija tulevasta Harmageddonista!

Anonyymi

Vai mitä mieltä?
Ikoninen nainen.

38

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten muka Harmageddonista pitäisi taistella 🤔❓

      • Anonyymi

        Siihen aikaan esim. miekoilla taisteltiin.
        Kai samalla tavoin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siihen aikaan esim. miekoilla taisteltiin.
        Kai samalla tavoin?

        HarmaheddoNISTA - kuka haluaisi Harmageddonin itselleen 🤔❓


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        HarmaheddoNISTA - kuka haluaisi Harmageddonin itselleen 🤔❓

        Maailmalopun odottajat I presume. (luulen)


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        HarmaheddoNISTA - kuka haluaisi Harmageddonin itselleen 🤔❓

        Pääasia, että sinä tajusit, mistä on kyse!
        ;=)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia, että sinä tajusit, mistä on kyse!
        ;=)))

        Etkö sinä tajunnut 😅🤣🤣❓


    • Anonyymi

      Päivi Räsäsen tapauksen kohdalla kyse on vasta esitutkinnasta. Häntä epäillään kiihottamisesta kansaryhmää vastaan, mutta hän ei ole vielä saanut syytettä. Jos Räsänen saa syytteen, niin se on Suomen perustuslain vastainen. Räsänen kohdisti kritiikkinsä kirkon johdolle, jonka jäsen hän on, joten kyse on perustuslain suojaamasta uskonnon harjoittamisesta ja sanavapauden turvin mielipiteensä ilmasemisesta kirkon johtoa vastaan.

      Rikoskomisario Pekka Hätönen on lukenut Räsäsen kommentit ja katsoo niiden olevan lain vastaisia, koska hän on ottanut tapauksen esitutkintaan. Kyse on hävyttömästä politikoinnista, koska Hätönen oli vihreän puoleen jäsen. Tämän seikan paljastuttua, hän hätäpäissään erosi puolueesta, millä ei ole hänen esteellisyytensä kannalta mitään vaikutusta, koska hän julkisesti kannattaa vihreää puoluetta. Tällä hetkellä poliisiministerinä toimii vihreän puolueen puheenjohtaja Mari Ohisalo, jonka suojeluksessa esitutkintaa tehdään poliittisin perustein.

      Suomalaiset yleisesti ottaen luottavat poliisiin, mutta kuten on kaikessa inhimillisessä toiminnassa, niin poliisissakin on paljon korjaamisen aihetta. Poliittisilla perusteilla tehtävä esitutkinta on vakava ihmisoikeusloukkaus, joka kertoo, ettei poliittinen valvonta turvaa poliisin toimintaa vaan pikemminkin edistää väärinkäytöksiä.

      Suomen tuomioistuimissa tehdään myös poliittisia päätöksiä. Hallinto-oikeus hyväksyi äänin 2-1 homojen vihkimisen luterilaisessa kirkossa, vaikka päätös oli lain ja kirkon järjestyksen vastainen. Hallinto-oikeuden perutelut olivat läpinäkyvästi poliittisia ja lain vastaisia. Sen takia yksi tuomari ei yhtynyt enemmistön päätökseen.

      Oikeustieteen professorit yrittivät julkisilla laulunnoillaan tukea väärän päätöksen syntymistä. Tapaus menee korkeimman hallinto-oikeuden käsittelyyn. On mielenkiintoista nähdä, onko sekin politisoitunut laitos.

      Unkarin johto arvosteli Suomea siitä, että sen oma oikeuslaitos ei täytä oikeusvaltion periaatteita. Tämä itse asiassa pitää paikkansa. Presidentti nimittää tuomarit valtioneuvoston esityksestä. Suomen poliisissa ja oikeuslaitoksessa toimii paljon poliittisesti aktiivisia viranhaltijoita ja myös vapaamuurareita, jotka on joku poliitikko tai vapaamuurari nimittänyt. Nykyään tuomareiden tulisi tehdä sidonnaisuusilmoitus vapaamuurariudesta. Kaikki tietävät mitä on vapaamuurarius, joten voimme todeta, että jokainen vapaamuurari on sopimaton hoitamaan poliisin tai tuomarin virkaa.

      Poliitikot valvovat itse säätämien lakien perustuslaillisuutta. Sote-lakeja käsiteltäessä perustuslakivaliokunta teki perustuslain vastaisia päätöksiä, jotka perustuivat poliittiseen harkintaan ja poliitisesti aktiivisten professoreiden lainvastaisiin lausuntoihin. Perustuslaissa ei ole mitään määräystä, että sote-alueilla pitäisi olla joku määrä rahaa, mutta professorien mielestä perustuslaki sellaista määrää.

      • Anonyymi

        Ei ole sinustakaan lain tulkitsijaksi. Päiviä epäillään rikoslain kiihottamispykälän perusteella ja hän puolustaa itseään uskonnonvapauslailla. Uskonnonvapauslaki suojaa uskonnonharjoittamista varsin pitkälle. Mutta raja menee siinä, että uskontoa harjoittaessa ei saa rikkoa toisen ihmisen perus- ja ihmisoikeuksia eikä Suomen lakia. Sananvapaus ei ole rajaton. Suomen laissa on useita sitä koskevia rajoituksia, jotka perustuvat yhteiskunnan ja kansalaisten suojaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinustakaan lain tulkitsijaksi. Päiviä epäillään rikoslain kiihottamispykälän perusteella ja hän puolustaa itseään uskonnonvapauslailla. Uskonnonvapauslaki suojaa uskonnonharjoittamista varsin pitkälle. Mutta raja menee siinä, että uskontoa harjoittaessa ei saa rikkoa toisen ihmisen perus- ja ihmisoikeuksia eikä Suomen lakia. Sananvapaus ei ole rajaton. Suomen laissa on useita sitä koskevia rajoituksia, jotka perustuvat yhteiskunnan ja kansalaisten suojaamiseen.

        Uskontoa harjoittaessa saa noudattaa uskonsa perusteita jotka ovat Raamattuun kirjoitettu. Esim. syntiseksi saa papit sanoa paikallaolevia seurakuntalaisia vapaasti koska uskon perusteella he ovat syntiä tehneet.


      • Räsänen edustaa paljastuvaa salaseurakansaansa yhdessä mm. poliisin kanssa.

        Kyseessä on edeltä juonittu mediaoperaatio, joka on salaseurakansan tapa toimia vääristäessään asioita osana historiallista nyt paljastuvaa invaasiotaan.

        _______________
        Bi- ja homoseksuaalisuus johtunee perimän vinoutumisesta jota luonto yrittää korjata... Homoseksuaalisuus on vallalla mm. salaseurakansassa, jonka keskuudessa on sisäsiittoisuutta.


    • Anonyymi

      On ihan mahdollista, että Päivi Räsäselle tulee syyte-ehdotus, jolloin kaikki asiat tulevat esille.

      Koska Räsänen on kansaedustaja, niin syytteen vieminen käräjäoikeuteen tarvitsee kuitenkin 5/6 enemmistön eduskunnassa.

      Pelkästään perussuomalaisten äänet riittävät torppaamaan oikeuskäsittelyn. Tässä yhteydessä on tutkittu myös perussuomalaisten kirjoituksia, joita mm. Halla-Aho on arvostellut voimakkaasti. On todennäköistä, että perussuomalaiset äänestävät periaatteen vuoksi syytteet kumoon. Jos asia tulee eduskunnan käsittelyyn, niin odotan värikästä ja äänekästä sananvaihtoa.

      • Anonyymi

        Räsäsen syyte ei vaadi eduskunnan käsittelyä, koska Räsänen ei lausunut rikosepäilyä syynnyttäneitä väitteitä eduskunnan istunnossa.

        Perustuslaki 30 § 2 mom
        "Kansanedustajaa ei saa asettaa syytteeseen eikä hänen vapauttaan riistää hänen valtiopäivillä lausumiensa mielipiteiden tai asian käsittelyssä noudattamansa menettelyn johdosta, ellei eduskunta ole siihen suostunut päätöksellä, jota vähintään viisi kuudesosaa annetuista äänistä on kannattanut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räsäsen syyte ei vaadi eduskunnan käsittelyä, koska Räsänen ei lausunut rikosepäilyä syynnyttäneitä väitteitä eduskunnan istunnossa.

        Perustuslaki 30 § 2 mom
        "Kansanedustajaa ei saa asettaa syytteeseen eikä hänen vapauttaan riistää hänen valtiopäivillä lausumiensa mielipiteiden tai asian käsittelyssä noudattamansa menettelyn johdosta, ellei eduskunta ole siihen suostunut päätöksellä, jota vähintään viisi kuudesosaa annetuista äänistä on kannattanut."

        Ei tosiaankaan vaadi eduskunnan käsittelyä. Sillä Räsänen ilmaisi omaa elämänkatsomustaan vapaa-ajalla.


    • Anonyymi

      Miten se lääkärinvala ?

    • Anonyymi

      Niinpä niin.
      Raamatussa tosiaan lukee.
      Miehimykset ovat ansainneet kuoleman.
      😲
      Pitäisi kieltää vanha testamentti.

      • Anonyymi

        Ja UT koska siinä sanotaan, että Jumala hylkää miehimykset omiin himoihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja UT koska siinä sanotaan, että Jumala hylkää miehimykset omiin himoihinsa.

        Ei kannata kiinnittää mitään huomiota Farisealaiseen Paavaliin ja hänen rustailuihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja UT koska siinä sanotaan, että Jumala hylkää miehimykset omiin himoihinsa.

        Kyllä tuo kuolema-asia lukee UT:ssa Paavalin sanomana.

        <<Room.1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet<<

        Minulle jäi vähän epäselväksi tämän jatko, että oliko Paavalin mukaan kuoleman ansainneet myös ne, jotka hyväksyvät tällaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo kuolema-asia lukee UT:ssa Paavalin sanomana.

        <<Room.1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet<<

        Minulle jäi vähän epäselväksi tämän jatko, että oliko Paavalin mukaan kuoleman ansainneet myös ne, jotka hyväksyvät tällaisen.

        Room 1:25 sanoo että " nuo jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet enemmän luotua kuin Luojaansa..." ovat ansainneet kuoleman. Edeltävät ja jäljessä tulevat jakeet kuvailevat tätä syntispopulaatiota, joka ei siis halua parannusta tehdä vaan ovat hyljänneet Jumalan totuuden. Omaksi vahingokseen.
        Kuolemalla kristitty Paavali ei tässä tarkoita fyysistä kuolemanrangaistusta vaan hengellistä kuolemaa, joka johtaa lopulta kadotukseen, ellei parannusta synnistä tehdä. Juutalaisen lain mukaan homoseksuaalisuuden harjoittajat kyllä kivitettiin.
        UT eli kristityt eivät tuomitse kuolemaan, vaan synti itsessään on jo tuominnut harjoittajansa. Mutta armon ovi on auki kaikille syntisille niin kauan kuin elämääkin on. Siksi synti pitää paljastaa, että armo kirkastuisi ja siihen tartuttaisiin.
        Päivi Räsänen on huutavan ääni erämaassa, kuten Johannes Kastajakin. Mutta niinhän siinä käy, että jos käyt osoittamaan jonkun syntiä, että hän ymmärtäisi parannuksen tarpeen, niin helposti menetät pääsi!
        Kansankirkko johtaa jäsenistönsä harhaan koska hyväksyy ja siunaa selkeän synnin. Jumala on se joka Sanassaan määrittää mikä on syntiä.


    • Anonyymi

      Kirkko on julkisoikeudellinen yksikkö. Sinne on vapailla vaaleilla valittu päättäjät. Seurakuntalaisten on siten toimittava päätösten mukaan. Nämä päättäjät hoitavat kirkon taloutta ja suhteita muihin laitoksiin ja ihmisiin. On hyvä, että kirkko on mahdollisimman paljon mukana kaikissa. Sen pitää näkyä, ei piilottautua omiin kammioihinsa. Yhteydenotto Setaankin on siitä hyvä merkki. Uskonnollisista asioista keskustellaan kirkolliskokojuksissa. Kyllä Räsänen on hyökännyt solvaavasti laillisesti valittuja henkilöitä kohtaan. Nämä eivät kuitenkaan ole vaatineet Räsästä tilille vaikka syytä olisikin.

    • Kyllä Päivi on rohkea ja fiksu nainen. Rukoilen ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

      • Amen 🙏


      • Anonyymi

        Päivi on viisas ja oppinut.

        Itse valitsin yksin uskomisen eli kotiasketismin, ei haittaa mitkään asiat näkemystäni. Sama vapaus on jokaisella.


      • Anonyymi

        ation toiselta nimeltään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivi on viisas ja oppinut.

        Itse valitsin yksin uskomisen eli kotiasketismin, ei haittaa mitkään asiat näkemystäni. Sama vapaus on jokaisella.

        Rukoilen samoin hyvää.


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Amen 🙏

        Kirous 🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivi on viisas ja oppinut.

        Itse valitsin yksin uskomisen eli kotiasketismin, ei haittaa mitkään asiat näkemystäni. Sama vapaus on jokaisella.

        Tohtori Mengele oli myös eittämättä viisas ja lääkäri, mutta kamala hirviö ihmiseksi. 🤨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tohtori Mengele oli myös eittämättä viisas ja lääkäri, mutta kamala hirviö ihmiseksi. 🤨

        NIin tosiaan se että joku on oppinut (esim. lääkäri) ei tarkoita että hän olisi millään tavalla hyvä ihminen.


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        NIin tosiaan se että joku on oppinut (esim. lääkäri) ei tarkoita että hän olisi millään tavalla hyvä ihminen.

        Täällä näkee vastaansanomattoman selvänäköisesti etteivät kaikki ihmiset ole kaikinpuolin hyviä ihmisenä.


    • Oikea asenne kristityllä!
      Jopa vapautensa hinnalla valmis kertomaan asiaa!

      HALLELUJAH!

    • Anonyymi

      Mengeleä voi verrata Räsäseen.

      • Anonyymi

        Lukitsetko kommenttisi?
        Siis Räsäsen puolesta hampaitaan kiristelevät henkilötkin, voidaan yhdistää Mengelen ajatusmaailmaan.


      • Sinut pitäisi tappaa.


      • Anonyymi
        PasiToivonen2 kirjoitti:

        Sinut pitäisi tappaa.

        Hänetkö?
        Teilipöydässä vai polttamalla?


      • Anonyymi
        PasiToivonen2 kirjoitti:

        Sinut pitäisi tappaa.

        Mengele oli natsien lääkäri, Räsänen on hihhulien lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mengele oli natsien lääkäri, Räsänen on hihhulien lääkäri.

        Eikä oo.
        Hihhulien kansanedustaja hää on. 🤓


    • Kannattaako yhden naisen takia viedä panssarit kadulle?

      • Anonyymi

        Kyllä kannattaa jos Seta niin sanoo.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe