Trolli sekopäät ovat pilanneet hyvän palstan.

Anonyymi

Voisitte oikeasti mennä hoitoon. Suomessa on hyvä terveydenhuolto ja saatte apua ongelmiinne. Jättäkää NORMAALIT ikävöivät ihmiset rauhaan ja lopettakaa joka perhanan ketjuun sotkeutumisenne.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö pitänyt kysymyksistäni tuolla toisessa ketjussa? Jos et, niin mikä niistä teki epämukavia? Eikö huomion saaminen olekaan se syy, miksi itse kirjoitat ja%tai kohdehenkilöiden tavoittaminen siihen liittyvät lisätiedustelut ym kommentointi

    • Anonyymi

      Aivan totta. Liikaa trollailua. Ei aitoja keskusteluja synny tässä ympäristössä.

    • Anonyymi

      Oudoimpia on ne ilkimykset, sekä sellaiset jotka nimillä haukkuu ihmisiä täällä!

      • Anonyymi

        Joo niin on. Mustamaalaamista anonyymipalstalla nimien kera. Ällöö. Ajatella, että ihmiset käyttävät aikaansa jotain sokeasti vihaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin on. Mustamaalaamista anonyymipalstalla nimien kera. Ällöö. Ajatella, että ihmiset käyttävät aikaansa jotain sokeasti vihaten.

        Haukkuvat itseasiassa muita siitä mitä itse tekevät. Kuppaavat aikaansa täällä.


    • Anonyymi

      Olet itse vastuussa sairaasta sisällöstä. Mitä hyvää muuten näet tässä palstassa?

    • Anonyymi

      Mikä siinä on, että ei voi normaalisti asioita hoitaa puhua kun kanava sille on?
      Mielisairaalaan ne joutaa.

    • Anonyymi

      Vajakeille ei pidä vastata. Se on siinä.

    • Anonyymi

      Luulenpa, että tämän viime päivien ilkeilyn ja tuntemattomien epäilyn takana on yksi ja sama henkilö. Alkaa kaikkinensa kuulostaa dissosiatiiviseltä identiteettihäiriöltä, jossa välillä henkilö on Juha, välillä Toni, Susan, Tarja ja Miia. En ole lääkäri, joten en tietenkään diagnosoi, mutta niin silmiin pistävää on noiden 5 henkilön kohdistuva kommentointi ja niin vahvalla vivahteella, että on vaikea kuvitella ettei takana olisi psykoosityyppinen tila.

      Henkilö käyttäytyy kuin sairas ja kun veetuilee sinne ja tänne, saa takas peestä tai totaalista ohittamista. Ei varmaan paranna kommentoijan omaa oloa huonon käytöksen saama palaute. Vaikka henkilö olisi sairas, ei silti huono käytös ole hyväksyttävää.

      Aluksi ärsyyntyi tuosta kommentoinnista, mutta kun tuon kuvion huomasi, on päällimmäinen tunne SÄÄLI. Jokaisen meistä kannatta muistaa, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Oma käytös kaikuu takaisin. Sitä saa mitä tilaa.

      Toivon, että kyseinen henkilö hakeutuisi ASAP sosiaalipäivystykseen. Tarvitset ihan muuta apua mitä täältä saat.

      • Anonyymi

        19:26 Oletko paha henkilö haluat muille pahaa vääristelemällä?
        Sinä se itse noita kirjoituksia kirjoitat joten mene vaan hoitoon niin palstalaiset pääsee vähemmällä.


    • Niin olen samaa mieltä.

      • Anonyymi

        En pidä trolli sanasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        En pidä trolli sanasta

        En minäkään Ja he eivät ole edes kovin mukavia.


    • Anonyymi

      Totta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3416
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      213
      2842
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2035
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1716
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe