Trolli sekopäät ovat pilanneet hyvän palstan.

Anonyymi

Voisitte oikeasti mennä hoitoon. Suomessa on hyvä terveydenhuolto ja saatte apua ongelmiinne. Jättäkää NORMAALIT ikävöivät ihmiset rauhaan ja lopettakaa joka perhanan ketjuun sotkeutumisenne.

14

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö pitänyt kysymyksistäni tuolla toisessa ketjussa? Jos et, niin mikä niistä teki epämukavia? Eikö huomion saaminen olekaan se syy, miksi itse kirjoitat ja%tai kohdehenkilöiden tavoittaminen siihen liittyvät lisätiedustelut ym kommentointi

• Anonyymi

Aivan totta. Liikaa trollailua. Ei aitoja keskusteluja synny tässä ympäristössä.

• Anonyymi

Oudoimpia on ne ilkimykset, sekä sellaiset jotka nimillä haukkuu ihmisiä täällä!

• Anonyymi

Joo niin on. Mustamaalaamista anonyymipalstalla nimien kera. Ällöö. Ajatella, että ihmiset käyttävät aikaansa jotain sokeasti vihaten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin on. Mustamaalaamista anonyymipalstalla nimien kera. Ällöö. Ajatella, että ihmiset käyttävät aikaansa jotain sokeasti vihaten.

Haukkuvat itseasiassa muita siitä mitä itse tekevät. Kuppaavat aikaansa täällä.

• Anonyymi

Olet itse vastuussa sairaasta sisällöstä. Mitä hyvää muuten näet tässä palstassa?

• Anonyymi

Mikä siinä on, että ei voi normaalisti asioita hoitaa puhua kun kanava sille on?
      Mielisairaalaan ne joutaa.

• Anonyymi

Vajakeille ei pidä vastata. Se on siinä.

• Anonyymi

Luulenpa, että tämän viime päivien ilkeilyn ja tuntemattomien epäilyn takana on yksi ja sama henkilö. Alkaa kaikkinensa kuulostaa dissosiatiiviseltä identiteettihäiriöltä, jossa välillä henkilö on Juha, välillä Toni, Susan, Tarja ja Miia. En ole lääkäri, joten en tietenkään diagnosoi, mutta niin silmiin pistävää on noiden 5 henkilön kohdistuva kommentointi ja niin vahvalla vivahteella, että on vaikea kuvitella ettei takana olisi psykoosityyppinen tila.

Henkilö käyttäytyy kuin sairas ja kun veetuilee sinne ja tänne, saa takas peestä tai totaalista ohittamista. Ei varmaan paranna kommentoijan omaa oloa huonon käytöksen saama palaute. Vaikka henkilö olisi sairas, ei silti huono käytös ole hyväksyttävää.

Aluksi ärsyyntyi tuosta kommentoinnista, mutta kun tuon kuvion huomasi, on päällimmäinen tunne SÄÄLI. Jokaisen meistä kannatta muistaa, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Oma käytös kaikuu takaisin. Sitä saa mitä tilaa.

Toivon, että kyseinen henkilö hakeutuisi ASAP sosiaalipäivystykseen. Tarvitset ihan muuta apua mitä täältä saat.

• Anonyymi

19:26 Oletko paha henkilö haluat muille pahaa vääristelemällä?
        Sinä se itse noita kirjoituksia kirjoitat joten mene vaan hoitoon niin palstalaiset pääsee vähemmällä.

• Niin olen samaa mieltä.

• Anonyymi

En pidä trolli sanasta

• Anonyymi kirjoitti:

En pidä trolli sanasta

En minäkään Ja he eivät ole edes kovin mukavia.

• Anonyymi

Totta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3123
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      82
      3094
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      206
      2579
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2235
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      31
      1569
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1426
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1423
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13