Voisitte oikeasti mennä hoitoon. Suomessa on hyvä terveydenhuolto ja saatte apua ongelmiinne. Jättäkää NORMAALIT ikävöivät ihmiset rauhaan ja lopettakaa joka perhanan ketjuun sotkeutumisenne.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Etkö pitänyt kysymyksistäni tuolla toisessa ketjussa? Jos et, niin mikä niistä teki epämukavia? Eikö huomion saaminen olekaan se syy, miksi itse kirjoitat ja%tai kohdehenkilöiden tavoittaminen siihen liittyvät lisätiedustelut ym kommentointi
- Anonyymi
Aivan totta. Liikaa trollailua. Ei aitoja keskusteluja synny tässä ympäristössä.
- Anonyymi
Oudoimpia on ne ilkimykset, sekä sellaiset jotka nimillä haukkuu ihmisiä täällä!
- Anonyymi
Joo niin on. Mustamaalaamista anonyymipalstalla nimien kera. Ällöö. Ajatella, että ihmiset käyttävät aikaansa jotain sokeasti vihaten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin on. Mustamaalaamista anonyymipalstalla nimien kera. Ällöö. Ajatella, että ihmiset käyttävät aikaansa jotain sokeasti vihaten.
Haukkuvat itseasiassa muita siitä mitä itse tekevät. Kuppaavat aikaansa täällä.
- Anonyymi
Olet itse vastuussa sairaasta sisällöstä. Mitä hyvää muuten näet tässä palstassa?
- Anonyymi
Mikä siinä on, että ei voi normaalisti asioita hoitaa puhua kun kanava sille on?
Mielisairaalaan ne joutaa. - Anonyymi
Vajakeille ei pidä vastata. Se on siinä.
- Anonyymi
Luulenpa, että tämän viime päivien ilkeilyn ja tuntemattomien epäilyn takana on yksi ja sama henkilö. Alkaa kaikkinensa kuulostaa dissosiatiiviseltä identiteettihäiriöltä, jossa välillä henkilö on Juha, välillä Toni, Susan, Tarja ja Miia. En ole lääkäri, joten en tietenkään diagnosoi, mutta niin silmiin pistävää on noiden 5 henkilön kohdistuva kommentointi ja niin vahvalla vivahteella, että on vaikea kuvitella ettei takana olisi psykoosityyppinen tila.
Henkilö käyttäytyy kuin sairas ja kun veetuilee sinne ja tänne, saa takas peestä tai totaalista ohittamista. Ei varmaan paranna kommentoijan omaa oloa huonon käytöksen saama palaute. Vaikka henkilö olisi sairas, ei silti huono käytös ole hyväksyttävää.
Aluksi ärsyyntyi tuosta kommentoinnista, mutta kun tuon kuvion huomasi, on päällimmäinen tunne SÄÄLI. Jokaisen meistä kannatta muistaa, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Oma käytös kaikuu takaisin. Sitä saa mitä tilaa.
Toivon, että kyseinen henkilö hakeutuisi ASAP sosiaalipäivystykseen. Tarvitset ihan muuta apua mitä täältä saat.- Anonyymi
19:26 Oletko paha henkilö haluat muille pahaa vääristelemällä?
Sinä se itse noita kirjoituksia kirjoitat joten mene vaan hoitoon niin palstalaiset pääsee vähemmällä.
Niin olen samaa mieltä.
- Anonyymi
En pidä trolli sanasta
- Anonyymi
Totta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 531010
- 98994
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21852- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121776Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔53755- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24644- 50638
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19606
- 46578
- 35560
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka139545Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen12544Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast46537Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok120536- 47515
- 25512