Ai että mä vihaan

Anonyymi

Sua mies tosi paljon. Älä tule koskaan mun lähelle 😠

22

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin kukaan mies ansaitsee kaltaistasi. Mene vihapalstalle!

      • Anonyymi

        Siellähän se onkin? Haloo.


    • Anonyymi

      Mistä olet vihainen hänelle?

    • Anonyymi

      Siksi onkin tärkeää että sinä olet siellä ja minä täällä.

    • Anonyymi

      Ensin rakkaus, sitten viha. >>Suomalaista arkea<<.

    • Anonyymi

      Ja jälleen yksi nainen jonka jätkä on lähteny kalppimaan. Löydät kyllä uuden uhrin joka ostaa sulle ilmasta juotavaa ja jolta saa huomiota kun vähän napsauttaa sormia. Turha tota on tänne kaakattaa

      • Anonyymi

        Tarkottaane trollausta. Viha on kyllä liian raskas sana.


    • Anonyymi

      Persoutta vaa töllöttimee.

    • Anonyymi

      Turhaa tänne huutelet. Ei mene oikeaan osoitteeseen.

    • Anonyymi

      Kauhean negatiivinen sana tuo viha, ehkä vihaat hänen tekojaan tai tekemättä jättämisiä, henkilön vihaaminen on melko turhaa.

    • Anonyymi

      Piipahda ja tartu käteeni niin mennään Uspenskiin ja tiedä että se ei maksa mitään eikä velvoita mihinkään! stalingrad hans...

    • Anonyymi

      Joo ei vihata saa, sillä ei voita mitään. Katkeroituu vain. Rakkaus ja viha on sitäpaitsi hyvin lähellä toisiaan. Ero on vain hiuksenhieno. Veikkaanpa, että aloittaja on nähnyt hänessä ensin sen toisen puolen.

      • Anonyymi

        Joo. Ja sen jälkeen katkeroitunut kun ei oo saanut kultamussukaltaan päivittäin ilmasta krääsää, suklaata ja rahaa. Lopulta jätkältä mennyt hermo ja älynnyt lähettää harakan matkoihinsa. Nyt kyseinen lintu rääkyy ja itkee täällä kun ei muuta voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ja sen jälkeen katkeroitunut kun ei oo saanut kultamussukaltaan päivittäin ilmasta krääsää, suklaata ja rahaa. Lopulta jätkältä mennyt hermo ja älynnyt lähettää harakan matkoihinsa. Nyt kyseinen lintu rääkyy ja itkee täällä kun ei muuta voi

        En minä usko, että sinun puutostila johtuu tuossa asiassa persaukisuudesta, vaan ihan käytöksestä ja ajatuksista. Lahjovat tyypit on aika karvoja nostattavia muutenkin, jos ei ole muulla millä päästellä niin ilman sitä helposti jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä usko, että sinun puutostila johtuu tuossa asiassa persaukisuudesta, vaan ihan käytöksestä ja ajatuksista. Lahjovat tyypit on aika karvoja nostattavia muutenkin, jos ei ole muulla millä päästellä niin ilman sitä helposti jää.

        En kyllä mistään puutos tilasta puhunut. Mutta koska tää on viha palsta niin joo, vihaan naisia niin että veri kiehuu päässä. Kieroja psykopaatteja joiden elämäntehtävä on huomion ja krääsän kalastelu. Jos eivät noita saa niin tekevät ympärillä olevien ihmisten elämästä helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä mistään puutos tilasta puhunut. Mutta koska tää on viha palsta niin joo, vihaan naisia niin että veri kiehuu päässä. Kieroja psykopaatteja joiden elämäntehtävä on huomion ja krääsän kalastelu. Jos eivät noita saa niin tekevät ympärillä olevien ihmisten elämästä helvettiä

        Lisäystä edelliseen; tuntuvat tykkäävän myös elinvoiman ja kaiken energian pois imemiseen. Aina kun,jonkun ämmän kanssa keskustellut mistä vaan, on jälkikäteen tuntunut siltä niinkun ois ollut tekemisissä jonkun henkisen mustan aukon kanssa. Jos eivät saa sitä materiaa ja huomiota draaman ja angstin kautta niin paljastuu se todellinen luonne. Puukottavat selkään, myös niitä toisia psykopaattiämmiä joita kavereikseen kutsuvat. Miehet onneksi joutuvat sietämään vaan murto-osan tosta myrkysytä mitä ämmät koittavat toisilleen ja tälle pallolle suoltaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäystä edelliseen; tuntuvat tykkäävän myös elinvoiman ja kaiken energian pois imemiseen. Aina kun,jonkun ämmän kanssa keskustellut mistä vaan, on jälkikäteen tuntunut siltä niinkun ois ollut tekemisissä jonkun henkisen mustan aukon kanssa. Jos eivät saa sitä materiaa ja huomiota draaman ja angstin kautta niin paljastuu se todellinen luonne. Puukottavat selkään, myös niitä toisia psykopaattiämmiä joita kavereikseen kutsuvat. Miehet onneksi joutuvat sietämään vaan murto-osan tosta myrkysytä mitä ämmät koittavat toisilleen ja tälle pallolle suoltaa

        Jaa, noinko on. Kyllä sellaisia ihmisiä voi laittaa kiertoon kun noin nätisti puhut tyttöjen välisistä suhteista, kylläpä niitä selkään puukottajia ja omista edesottamuksistaan kaupanpäälle uhriutujia riittää, mutta mitäpä siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä mistään puutos tilasta puhunut. Mutta koska tää on viha palsta niin joo, vihaan naisia niin että veri kiehuu päässä. Kieroja psykopaatteja joiden elämäntehtävä on huomion ja krääsän kalastelu. Jos eivät noita saa niin tekevät ympärillä olevien ihmisten elämästä helvettiä

        Olen samaa mieltä että naisissa on varmaan enemmän sellaisia piilo psykopaattisia yksilöitä kuin miehissä. Naiset ovat kautta aikain manipuloineet miehiä jotta saavat haluamansa ja kaiken tämän ohella pilaavat elämiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että naisissa on varmaan enemmän sellaisia piilo psykopaattisia yksilöitä kuin miehissä. Naiset ovat kautta aikain manipuloineet miehiä jotta saavat haluamansa ja kaiken tämän ohella pilaavat elämiä.

        JA toi on ihan täysin ok jos on nainen.Heillä on oikeus psykoiluun, raivoamiseen ja kieroiluun. Miesten pitää vaan kestää ja hyväksyä kohtalonsa. Vissiin mitä ymmärtäny niin naiset jakaa toiset naiset joko bestiksiksi eli niihin jotka on samalla puolella juoruilemassa TAI vihollisiksi eli ne joille on jääny kiinni selkään puukottamisesta ja koitetaan pelastaa jälkikäteen oma nahka kieroilemalla toisen selän takana vielä enemmän.

        Jos mies ei suostu tohon paskaan mukaan, päättää naiset että sen täytyy sillon olla joko sika tai homo. Sehän olisi täysin ämmien arvojen vastaista ettei jätkä haluisi edes kusta kieroilijoiden suuntaan saati sitten ettei olis jakamassa 24/7 kehuja ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA toi on ihan täysin ok jos on nainen.Heillä on oikeus psykoiluun, raivoamiseen ja kieroiluun. Miesten pitää vaan kestää ja hyväksyä kohtalonsa. Vissiin mitä ymmärtäny niin naiset jakaa toiset naiset joko bestiksiksi eli niihin jotka on samalla puolella juoruilemassa TAI vihollisiksi eli ne joille on jääny kiinni selkään puukottamisesta ja koitetaan pelastaa jälkikäteen oma nahka kieroilemalla toisen selän takana vielä enemmän.

        Jos mies ei suostu tohon paskaan mukaan, päättää naiset että sen täytyy sillon olla joko sika tai homo. Sehän olisi täysin ämmien arvojen vastaista ettei jätkä haluisi edes kusta kieroilijoiden suuntaan saati sitten ettei olis jakamassa 24/7 kehuja ym

        Juuri noin ! Hyvin sanottu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä mistään puutos tilasta puhunut. Mutta koska tää on viha palsta niin joo, vihaan naisia niin että veri kiehuu päässä. Kieroja psykopaatteja joiden elämäntehtävä on huomion ja krääsän kalastelu. Jos eivät noita saa niin tekevät ympärillä olevien ihmisten elämästä helvettiä

        Ei pir paikkaansa. Suomesta löytyy paljon auttavia ja hyväntahtoisia ihmisiä. Olin asunnoton, työtön alko-riippuva.
        Sitten A-klinikan kautta apuun tuli hyvä ihminen, nainen. Hän järjesti minulle työpaikan. Kun minulla oli vielä terveyttä, tartuin tilaisuuteen. Nyt kolme vuotta myöhemmin on oma asunto ja paljon asioita kunnossa. Lainaakin vielä jälellä. Kuitenkin elämä tuntuu elämisen arvoiselta.
        - eko 58v.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe