Galluppi: Mihin laittaisit superrikkaan?

Anonyymi

Suomessa on tuhansia superrikkaita, jotka vain olla möllöttävät pääomatuloilla tekemättä palkkatyötä?

Mihin laittaisit superrikkaan vetelän?

A) Risusavottaan
B) Siivoamaan TYÖSSÄKÄYVIEN asuntoja
C) Minkin rehuksi
D) Roska-auton jätepuristimeen
E) Kiillottamaan aktiivisten työttömien kenkiä
F) Näytteille tomaateilla heiteltäväksi kaupunkien toreille
G) jonnekin muualle - minne?

14

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätteenpolttolaitokselle niin niistä olisi elämänsä aikana kerrankin jotain hyötyä, vähän aikaa.

      • Anonyymi

        Hauska :)


    • Anonyymi

      Itsekin ole kateelinen. Ei ole vastuu oma elama

      Ibrahim

    • Anonyymi

      MInä laittaisin tämän ketjun aloittajan (joka muuten on ideaalityötön) joko ravunsyötiksi tai verkonpainoksi.

    • Anonyymi

      Rikas on aina rahansa ansainnut. Sitä on turha hyödyttömän ideaalityöttömän koittaa muuksi muuttaa.

    • Anonyymi

      Jokaisen haave ihan varmaan, taloudellinen riippumattomuus ja tarpeeksi pääomatuloja jotka nakuttaa kiva tienestiä ilman että itse tarvitsee tehdä mitään

    • Anonyymi

      Ne elättää veroillaan ne sadat tuhannet, jotka olla möllöttää kela ja sossutuilla. Julkisen puolen palkansaajat, ministerit avustajineen, kansanedustajat, Ammattiliikkeitten suuripalkkaiset johtajat, työntekijöittensä välityksellä. Jopa turvapaikanhakijat, kehitysmaalaisia apurahoilla.

      Tulisiko ottaa selvää miten Suomessa kaikki rahoitetaan.
      Kummissa valtioissa kansalaisilla menee paremmin kommunisti vai kapitalistimaissa.

      Kaksi rikkainta veronmaksajaa, miten ovat miljoonansa ansainneet ja samalla maksaneet miljoonien verot valtion kassaan.

      Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus on aina ansaittava.

    • Anonyymi

      Laskeppa montako pienituloista/keskituloista palkansaajaa Suomi tarvitsee lisää jolla voitaisiin kuitata Supercellin pomon maksama verosumma, jos kaveri päättäisi muuttaa Suomesta poist ja alkaa maksamaan veronsa muualle tai isojen yritysten verokertymät.

      Arvostelkaa sen jälkeen kun tajuatte faktat, jos enää kiinnostaa arvostella.
      Suomeen pitäisi saada vain lisää näitä todella rikkaita isoja veronmaksajia ja samoin yrityksiä jotka tuovat suomelle miljoonaveroja.

      Aika hiton ison miinusmerkki jää valtion verokertymään, jos tollot haluavat ajaa edellämainitsemani ryhmän edustajat, pois Suomesta.

      • Anonyymi

        Ymmärrän, että Suomen kouluissa on lukutaito jäänyt vähälle huomiolle. Supercellin pomo ei nimittäin taida kuulua siihen joukkoon, jota aloituksessa kysytään. Taitaa äijä tehdä pitkää päivää rikkauksistaan huolimatta.

        Nyt oli kyse niistä vetelistä koroilla eläjistä, jotka eivät ole hyödyksi kenellekään.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Jätemyllyyn. He käytännössä aiheuttavat inflaatiota ja köyhyyttä poistamalla rahaa kierrosta.

    • Anonyymi

      Kohta olette rikkaat kusessa. Kukaan ei tee perusduuneja, kun palkka ei riitä ja loput verottaa valtio hengiltä.

    • Anonyymi

      Husun taksiin.

    • Ovatko he niitä s. Niinistön kuvailemia sohvalla luppoilijoita, joita kunnon kansalaisten kuuluu paheksua?

    • Anonyymi

      Jos olisi tuhat Paanasta niin nykyinen verokertymä saataisiin pelkästään heiltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe