Sellainen, jonka seurassa tulet aidosti kuulluksi.
Millainen ihminen tekee lähtemättömän vaikutuksen?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se menee😍
- Anonyymi
Täsmälleen noin. Sellainen, joka näkee sinut.
- Anonyymi
Hyvä! Juuri noin.
- Anonyymi
No naisessa tekisi kyllä se että ymmärtäisi hullunkurista luonnettani. Että en olisikaan kummajainen kaikille enää. Voi että kun olisikin mahtavaa kun saisi olla sen kanssa kenen halaaminen tuntuu kotoisalta. Kenelle voisi kertoa kaiken ihan nolotkin asiat ja vastaukseksi saisi haleja ja ymmärrystä. No saisi tietysti suuttuakin mutta aina rauhottuisi ja halaisi kuitenkin.
- Anonyymi
Siis sama asia nyt kun mietin. Vähän ehkä pitkästi sanottuna.
- Anonyymi
Kyllähän tuo totta on.
Sitä kaipaa sitä vastavuoroisuutta.
Tulee lämmin olo kun toinen huomioi esimerkiksi asioita.
Valitettavasti naiset joita olen tavannut tai tuntenut eivät yleensä tee tuota joten on pakko todeta että
a. en ole kiinnostava
b. he eivät kiinnosta
Osa naisista vaikuttaa että a. ei pitäisi paikkaansa eli olisivat kiinnostuneita, mutta ovat täysin kykenemättömiä huomioimaan toista tai osoittamaan välittämistä sekä kiinnostusta, aivan kuin olisivat halvaantuneita.
Ei siinä oikein viitsi tai uskalla viedä asiaa sitten eteenpäin jos vastaanotto on tuo.
Varsinkin kun on naispuolisia tuttavia ja kavereita joilta saa enemmänkin huomiota ja välittämistä sekä kuuntelemista.
Yritän parhaani mukaan huomioida toista vaikka puheskelen sekä kuunnella mitä toisella on mielen päällä.
En näe vain naista kiinnostavana jos ainut näkökulma elämään on se oma itse ja siihen päälle asenne että "mä en ainakaan miestä miellyttä!!" tai "tee muhun vaikutus pölvästi olen maailman mielenkiintoisin olento!"....No et ole tuolla asenteella.- Anonyymi
Hyvin sanoitettu. Noin minäkin naisten käytöksen olen kokenut. Ylimielistä asennetta tai passiivista prinsessameininkiä.
- Anonyymi
Miehilläkö ei ole oma itse tärkein? Naiset sosiaalistetaan patriarkaatissa miellyttämään miestä! Jos tästä poikkeaa on itsekäs? Naisen oletetaan olevan miestä varten muttei päinvastoin. Jotkut miehet kykenevät vastavuoroisiin suhteisiin, mutta eivät kaikki.
- Anonyymi
Johtuuko tää siitä että olet yrittänyt olla suhteessa palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehilläkö ei ole oma itse tärkein? Naiset sosiaalistetaan patriarkaatissa miellyttämään miestä! Jos tästä poikkeaa on itsekäs? Naisen oletetaan olevan miestä varten muttei päinvastoin. Jotkut miehet kykenevät vastavuoroisiin suhteisiin, mutta eivät kaikki.
"Miehilläkö ei ole oma itse tärkein? "
Totta kai mutta se ei ole AINUT ominaisuus.
"Naiset sosiaalistetaan patriarkaatissa miellyttämään miestä! "
Patriarkaatti on aivovammaisten feministipentujen pään sisäinen dystopia fantasia.
"Jos tästä poikkeaa on itsekäs? "
Paskan marjat, monet naiset ovat itsekkäitä ihan omasta halustaan ja NIMENOMAAN naiskulttuurin vaikutuksesta ja jankutuksesta:
Ole oma itsesi! Älä miellytä miestä! Ole vahva! Saat olla vittumainen! Sun tunteet on tärkeitä! (vaikka nuo tunteet olisivat sellaisia jotka vahingoittavat toisia ihmisiä ja ovat negatiivisia)
Feminismi on pentujen kultti.
"Naisen oletetaan olevan miestä varten muttei päinvastoin."
Luet liikaa aivovammaisten feministien paltureita tai tapailet vääriä miehiä.
"Jotkut miehet kykenevät vastavuoroisiin suhteisiin, mutta eivät kaikki."
Totta.
Naisista tämä prosentti on noin 20.
- Anonyymi
Juuri näin, paras määritelmä 👍 Sitä odotellessa... kun sellainen vielä jäisi rinnalle kulkemaan, eikä vaan kulkisi ohi.
- Anonyymi
Monet hurmaantuvat hunajasta ja lämpimästä maidosta.
- Anonyymi
Sen kyllä huomaa kun toinen on oikeasti kiinnostunut sinusta ja siitä mitä sanot. Ei silloin räplää puhelintaan, eikä katse harhaile sinne tänne. Katsekontakti, hymy. Kyselee mitä kuuluu, on aidosti kiinnostunut siitä miten toisella menee. On aikaa kuunnella toisen murheita ja iloja, ei kiirehdi pois. Pitkänkin ajan päästä muistaa toisen kertomia asioita. On luotettava, ei juoruile toisen kertomia asioita muualle.Silmät oikeasti kirkastuvat ja hymy tulee kasvoille, kun toisen tapaa. Ehkä halaakin välillä. Sellaisen ihmisen kun kohtaa saa olla onnellinen.
- Anonyymi
Taidan toimia noin miehelle kun olen todella kiinnostunut hänestä en vain tiedä kokeeko hän minut miten 😊
- Anonyymi
Juuri noin. Toivon voivani saada tuollaista kiinnostusta. Muuten kyllä, mutta nainen ei paljon kysele henkilökohtaisia asiota.
tähän on helppo vastata, katsoi silmiin <3
yleensä ihmiset, jotka ovat läsnä, siinä hetkessä joka on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161998Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1571477Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551347- 551118
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1551097Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811