Onko sulla tunteita?

Anonyymi

Vai oletko tunteeton?

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovasti ainakin yritän olla.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä?


    • Anonyymi

      Olen huomannut ettei tunteillani merkitystä joten parempi tunteettomana. Odottelen vain että jos kuolema poistaa kärsimyksen kun ei muu auta.

    • Anonyymi

      On minulla tunteita.

    • Anonyymi

      On mulla tunteita häntä kohtaan ja tahtoisin hänen (miehen iholle).

    • Anonyymi

      On mulla liikaakin tunteita. Ne tekevät kaiken vaikeaksi.

    • Anonyymi

      Juu. Paras ois jättää näyttämättä vaan. Nyt lipsu vähä ylite. :(
      Liikaa ku kohtaamista oottanu nii helpolla vetää yli jutut.. Noo onneks nähää ens kuussa taas. Hillitten nyt itseni jatkossa koska pakoilit minua hieman.

    • Anonyymi

      Ei ole tunteita, olen zombi.

    • Anonyymi

      Kunpa olisinkin tunteeton, elämä olis helpompaa. Mutt kun on tunteita tunteva otus, niin kaikki ilkeillyt sattuu, olisinpa yhtä tunnekylmä kuin ne muutamat henkilöt siellä yhdessä paikassa, olis helpompi olla siellä töissä. Ne tyypit ei piittaisi vaikka joku tekis kuolemaa heidän nenänsä edssä, hyppelisivät vaan kylmästi sen lattialla olevan ylitse. Herkkäluontoinen ihminen ei pärjää tuossa tunteettomassa ja kylmässä paikassa. Olenkin kateellinen heille, siitä ett ovat niin helvetin kovaluontoista porukkaa, kunpa olisinkin heidän kaltaisensa, niin olis helpompaa olla tuolla töissä.

      • Anonyymi

        Mitäs narsisti nyt satuilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs narsisti nyt satuilee

        Paitsi onhan tuossa totuuttakin, mies, pohjattoman kateellinen kyllä olet mikä aiheuttaa kaikenlaista negatiivista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi onhan tuossa totuuttakin, mies, pohjattoman kateellinen kyllä olet mikä aiheuttaa kaikenlaista negatiivista

        Tuhoamisvimman määrä on kyllä ollut järjetön


      • Anonyymi

        Ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat.


    • On minulla tunteet, en ole tunteeton.🤔

    • Anonyymi

      Oli heti aamulla kun heräsin tunne

    • Molempia.

    • Anonyymi

      Tiettyjä asioita kohtaan on, tiettyjä ei. En teeskentele.

      • Anonyymi

        Samat!!!


    • Anonyymi

      Eikö se nyt ole vielä selväksi tullut? ;)

      • Anonyymi

        Ei ole kerro se miten olet sen selväksi tehny ni voin arvioida olenko ymmärtänyt sen selvästi oikein :)


    • Anonyymi

      En tunne kaipuuta ketään kohtaan, enkä minkäänlaisia romanttisia tunteita. On vaikea sanoa, johtuuko tämä kenties siitä etten ole voinut hyvin moneen vuoteen.

    • Anonyymi

      Tunteita on enemmän kuin tarpeeksi. Olen vain huono tuomaan niitä esille.

    • Anonyymi

      Ai sua kohtaan...vai mitä tarkoitit....eipä oikeastaan, koska en sinua tunne...

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa kun on 6-12 vee.

    • Anonyymi

      Ei ole. Tulee menemään monta vuotta, että alan voida paremmin.

      • Anonyymi

        Älä mies trollaa toisten henkilöllisyydellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mies trollaa toisten henkilöllisyydellä.

        Mitä sä höpiset?


      • Anonyymi

        Hiljaisuus tulee jatkumaan kauan jos "kansa" ei ole hiljaa. Tämä koskee myös lähellä olevia. Rikkinäinen sisin reagoi äärimmäisen herkästi valitettavasti. Se on surullista mutta totta. Monta kamalaa vuotta teki tehtävänsä.


    • Anonyymi

      Onneksi ulkokuori
      on edessä.

    • Anonyymi

      Tuskin mulle, mut haluan vähän purnata omaa tilannettani. Pää on pyörällä kuin Haminan kaupunki? Tunteita on paljonkin, mut pakko jäädytellä tunteita, ku oot niin hotti.

      Olisin sulaa vahaa käsitteelyssäsi, jos uskaltaisin lähestyä sua? Siksi yritän pitää pääni kylmänä, vaikka haittaa ja lisää huolta kui meijän käy eli ristiriitaisin tuntemuksin 😓

      • Anonyymi

        No sähän oikein yrität tuhota kaiken teidän välillä. Itseäsi saat syyttää sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sähän oikein yrität tuhota kaiken teidän välillä. Itseäsi saat syyttää sitten.

        Pitäisi olla enemmän, vaikka sanatonta viestintää toiselta, joka vahvistaisi omaa uskomusta, et meidän juttu on mahdollista? Tällä hetkellä sitä ei ole ja siksi olo sellainen, et olenko yksin tuntemuksineni, tällä hetkellä? Toivon toisin?


    • Anonyymi

      On mulla paljonkin tunteita.

    • Anonyymi

      Öitä, kultaseni.

      • Anonyymi

        Miksi haluat loukata ihmistä tällaisella roskalla? Kai tiedät mitä tarkoittaa toista arvostava käytös?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On. Välillä liikaakin. Ulospäin ne eivät näy. Vain läheisimmät tietävät, että olen joissain asioissa tosi herkkä.

    • Anonyymi

      Olen varma että olen tunteeton siihen asti, kunnes on nimet paperissa vakituiseen työpaikkaan johon olen halunnut jo monta vuotta.

    • Anonyymi

      Olen tunteeton tunteilija.

    • Anonyymi

      Kyllä rakastan häntä paljon vaikka emme sovi toisillemme.

    • Anonyymi

      Jos tarkoitat kaipaanko ketään ihmistä niin vastaus on etten kaipaa. En ole moneen vuoteen kaivannut. Yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa, enkä usko että siinä tulee koskaan olemaankaan. Pidän siitä, että saan elää niin kuin haluan ja yksin liikkuminenkin on parasta.

      • Anonyymi

        Jätän sut rauhaasi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3416
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      213
      2852
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2039
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2035
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1746
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1588
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe