Suuri unelma
Saisi sinua koskettaa.
Mieheltä naiselle
Pieni asia olisi iso asia
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voin sanoa kädestä päivää.
- Anonyymi
Olipa hurjan hauska kommentti 😅😂🤣
- Anonyymi
Unelma ja toive . . olisi ollut . . ystävyys . . riidattomuus.
- Anonyymi
Unelma olisi, että saisin rakastella tuota naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sama unelma miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sama unelma miehestä.
Ei mitenkään mahdollista, että minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitenkään mahdollista, että minusta.
Miksei olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei olisi?
Jotta tietäisin tuollaisen vaatisihan se aikamoisten tunnisteiden lukemisen täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelma ja toive . . ne voivat kohdata vasta kun kaikki on seesteistä hyvää oloa.
- Anonyymi
Ei sua mikään estänyt koskemasta.. 😔
- Anonyymi
Et pyytänyt koskettamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pyytänyt koskettamaan
Kuka sellaista nyt kehtaa pyytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sellaista nyt kehtaa pyytää.
Miksei voisi pyytää?
- Anonyymi
Hän saisi koskettaa, jos haluaa. ♥️ Ei tarvitse kuin pyytää johonkin kaksin, niin olis vähän helpompaa. Tosin mun puolesta Hän saa halata vaikka töissä. 😁 Jos saisin hänet, on ihan sama mitä muut ajattelee. Luulen, että jos alkaisimme suutelemaan, alkaisi vaatteet lentää ja kädet vaeltaa. Intiimimpi kosketus olis siis ehkä soveliaampi rauhallisemmassa paikassa, niin kukaan ei järkyty.😂
Tämä on miehelle, jonka kädet oli tänään aamulla jutellessa omissa haaroissa aika ronskisti (istuit, eikä kukaan muu kuin minä voinut nähdä asiaa). Taisit huomata, kun huomasin. 😁 Ja taisin katsoa aika häpeilemättömästi ehkä....Teetkö sen tahallaan vai alitajuisesti? 😉Taidat vähän kiusoitella minua? Arvaa vaan, onko mielikuvitus taas vauhdissa, ja töihin keskittyminen on ollut vähän vaikeaa. Mites kauan ajattelit minua lämmitellä? Kiemurtelen jo näissä oloissa, eli miten olisi seuraava vaihe? 😁- Anonyymi
Oliko muuta yksityiskohtaista kuin kädet haaroissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh! Satiaiset kutitti :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä, jos olet hän... 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä, jos olet hän... 😁
Kerro vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaan.
Et taatusti ole Hän, ei täällä koskaan olla. 😂
On hänen vuoronsa irl. On hänen vuoronsa tehdä vasta-aloite. On hänen vuoronsa tunnistautua minulle (ei muille). Jos Hän ei ole valmis laittamaan itseään millään tavalla likoon, ja vain odottaa minun tekevän sarjan aloitteita ja tunnustuksia ilman vastinetta hänen puoleltaan, ei hän tosissaan ole suhdetta haluamassa tai ei ole VIELÄ valmis siihen. Valitettavasti näin.
Se ei riitä, jos yksin haluan, vaikka haluaisin sitä enemmän kuin mitään muuta. Ja vaikka tietäisin hänen olevan elämäni suuri rakkaus, ei sekään riitä pelkiltään. Kestävään suhteeseen tarvitaan molemminpuolisuus ja oma tahto. Hän saa minut lämpenemään, siitä ei ole epäilystä, 😉 silti pelkkä pikkutuhma flirtti ei riitä aloitteeksi. Mistä minä tiedän, vaikka hänellä tulee seurassani vaan joku kutka muniin 🤣 No vakavasti, näen hänen silmistä ja katseesta lämpö ja tietty hellyyttä. Se on syy miksi pidän toivoa vielä yllä.
Hän tietää tunteeni viime kesältä, eikä ne ole muuttuneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taatusti ole Hän, ei täällä koskaan olla. 😂
On hänen vuoronsa irl. On hänen vuoronsa tehdä vasta-aloite. On hänen vuoronsa tunnistautua minulle (ei muille). Jos Hän ei ole valmis laittamaan itseään millään tavalla likoon, ja vain odottaa minun tekevän sarjan aloitteita ja tunnustuksia ilman vastinetta hänen puoleltaan, ei hän tosissaan ole suhdetta haluamassa tai ei ole VIELÄ valmis siihen. Valitettavasti näin.
Se ei riitä, jos yksin haluan, vaikka haluaisin sitä enemmän kuin mitään muuta. Ja vaikka tietäisin hänen olevan elämäni suuri rakkaus, ei sekään riitä pelkiltään. Kestävään suhteeseen tarvitaan molemminpuolisuus ja oma tahto. Hän saa minut lämpenemään, siitä ei ole epäilystä, 😉 silti pelkkä pikkutuhma flirtti ei riitä aloitteeksi. Mistä minä tiedän, vaikka hänellä tulee seurassani vaan joku kutka muniin 🤣 No vakavasti, näen hänen silmistä ja katseesta lämpö ja tietty hellyyttä. Se on syy miksi pidän toivoa vielä yllä.
Hän tietää tunteeni viime kesältä, eikä ne ole muuttuneet.Uteliaisuudesta kysyin. Ei tuollaista
- Anonyymi
Sitä odotellessa ❤
Älä sitten heti työnnä kättä haarojen väliin..🤣
- Anonyymi
Koskettaminen on valtavan sosiaalista,sydämen lämpeneminen voi olla vaarallinen salamatkustaja.
kyllähän ajatus siitä, että sais koskettaa ... tänäänkin sai sykkeen nousemaan hieman normaalia enemmän =)
- Anonyymi
Kerro hänelle suoraan.
- Anonyymi
Pian ehlä saatkin koskettaa. Huh. Huh. Tulee ihan kuuma...
- Anonyymi
Tänne nettipaskan joukkoon te hukkaatte ne unelmat ja ootte tyytyväisiä. Huh.
- Anonyymi
Komppaan.
- Anonyymi
Kyllä saisit koskettaa ja niin tahtoisin minäkin. Monta kertaa olen tahtonut halata sinua, mutta ei vaan voi, ainakaan muiden nähden.
- Anonyymi
Miksi et kysy häntä johonkin, vaikka ihan neutraalisti aluksi? Kun ollaan kahden, on helpompi näyttää tunteensa ja varovaisesti kokeilla miten toinen reagoi neutraaliin kosketukseen käsiin tai olkapäähän tai kysyä saisiko halata. Jos kumpikin haluaa, on tuosta jo helpompi edetä seuraavaan asteeseen.
- Anonyymi
Tunnisteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212198Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1891807Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681222- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831