Millaisia ajatuksia tämä herättää täällä.
Itse niukasti kokenut ja lisäkokemuksia haluava M.
Beastiality/K9
31
4022
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se tämä kiimaisia ajatuksia herättää ;)
Nähdäpä ihan oikea ja varsinainen doggy style livenä... Nainen kontillaan, koira selässään vaikka ensi alkuun :)
Josko sitä vielä itsekin "joutuisi" astutuksi niin ;-)
Mutta kokemuksia ei ole kumpaisestakaan... :(
t: Pervo-mies- Anonyymi
Juu ... minullakin vain yksi kokemus ... mutta kuulunen siis tuohon "pervo-miesten" joukkoon :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ... minullakin vain yksi kokemus ... mutta kuulunen siis tuohon "pervo-miesten" joukkoon :D
Missäs ja eritoten miten pääsit tätä kokemaan jos ymmärsin oikein, että olet "joutunut" astutuksi...? ;)
t: Pervo-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs ja eritoten miten pääsit tätä kokemaan jos ymmärsin oikein, että olet "joutunut" astutuksi...? ;)
t: Pervo-miesNo se oli "vain" oraaliseksiä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se oli "vain" oraaliseksiä ;)
Haaveiletko kuitenkin, että "joutuisit" astutuksi...? ;)
Anonyymi kirjoitti:
Haaveiletko kuitenkin, että "joutuisit" astutuksi...? ;)
t: Pervo-miesOlen erittäin kiinnostunut ;)
Kaveria ja koiraa uupuu ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen erittäin kiinnostunut ;)
Kaveria ja koiraa uupuu ...Niimpä... siinähän se pulma ja ongelma tosiaankin, että mistäs sen sopivan seuran, kaverin ja koiran löytäisikään, jossa voisi käydä vierailulla ;)
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä... siinähän se pulma ja ongelma tosiaankin, että mistäs sen sopivan seuran, kaverin ja koiran löytäisikään, jossa voisi käydä vierailulla ;)
t: Pervo-miesVoisin siinä vaikka samalla emännän pilluakin nuolla taikka isännän kullia lutkuttaa... kunhan olisi sitä sopivaa seuraa... ;)
Anonyymi kirjoitti:
Voisin siinä vaikka samalla emännän pilluakin nuolla taikka isännän kullia lutkuttaa... kunhan olisi sitä sopivaa seuraa... ;)
t: Pervo-miesJuu ... kyllä miestenvälinenkin toiminta kiinnostaa myös ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ... kyllä miestenvälinenkin toiminta kiinnostaa myös ;)
Niinpä... ehkäpä kaikkein paras tilanne olisi se, että löytäisi asiaan vihkiytyneen pariskunnan jonka luona voisi vierailla... ihan kaikki kaikkien kanssa siis ;-)
t: Pervo-mies
- Anonyymi
Taas yksi joka hienostelee ulkolaisilla sanoilla, vaikka suomalainen vastinekin on.
- Anonyymi
Niin ... harmillista ...eikö?
- Anonyymi
Niin taikka näin niin oli se sitten saksanpaimenkoira taikka schäfer niin kumpainenkin kävisi... ;)
Anonyymi kirjoitti:
Niin ... harmillista ...eikö?
Pikemminkin naurettavaa.
Mitä vikaa sanassa "eläimeen sekaantuminen"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikemminkin naurettavaa.
Mitä vikaa sanassa "eläimeen sekaantuminen"?Eix tos oo 2 sanaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eix tos oo 2 sanaa?
Mä arvasin, et täällä älykkäimmän taito riittää noin pitkälle laskemiseen.
- Anonyymi
Naapurin pikkupiski nylkyttää mun jalkaa joka päivä. Voinko tulla raskaaksi?
- Anonyymi
55v bi-mies täällä valmiina imemään koiraa ja anaalikin käytössä :D
- Anonyymi
Itse oon ihan kiimassa kun ajattelen isokokoista koiraa jolla iso siitin ja työntymmässä mun perseeseen
- Anonyymi
Niimpä ;-)
OwO
Kiinnostavaa
- Anonyymi
Niimpä... tämä se olisi todellakin kiinnostavaa ;)
Pervo-mies
- Anonyymi
Minua kiinnostaisi päästä nuolemaan orin isoa kullia 😊
- Anonyymi
Ei kovin usein, sillä verinaarmuille raapiminen ja pureminen tekee iholle huonoa.
- Anonyymi
Enemmän kiinnostaisi jos jollain olisi oikea K9 koira tai muuten vaan omistajaa suojeleva koira! Haluisin tulla kokeilemaan miten siinä käy!
- Anonyymi
Eikös K18-koira olisi kovempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös K18-koira olisi kovempi?
Sekin käy jos haluat ottaa sellaisen
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462