Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sadan vuoden päästä oleme viisaampia

Anonyymi

Omalla kohdallani 50 vuoden sisällä olen toivottavasti päässyt Taivaaseen kilvoitteluni tehneenä. Mahdollisesti jo hyvin paljon aiemmin.

Iankaikkisuuteen verrattuna tämä Maan päällä viettämämme aika on kuin pieni alkuräjähdys loppumattoman langan alkupäässä.

Puf! Ja iankaikkisus alkaa.

Nyt on siis aika kaikkien ja kaikkialla tehdä heti parannus synneistä Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä. Tänään on sopiva päivä, huomista ei vielä ole, eikä menneisyyteen voida enää vaikuttaa. On vain tämä hetki tehdä parannus, kohta maallinen elämä päättyy ja ikuisuus alkaa. Haluatko sinä päästä Jumalan tuomiota pakoon ja elää ikuisuutesi Taivaassa? Minä tahdon. Kiitos Jeesus!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla ei ole nää edes 40 vuotta ajallista elämää! Taivas on uskoni määrä!

      • Valitan, taivaspaikkaa ei epäjumalanpalvojille ole tarjolla edes siinä epätodennäköisessä tapauksessa että oikea jumala on olemassa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Valitan, taivaspaikkaa ei epäjumalanpalvojille ole tarjolla edes siinä epätodennäköisessä tapauksessa että oikea jumala on olemassa.

        Olin poissa näiltä foorumeilta puolisen vuotta, ja tää räpätäti hokee tätä mentraansa täällä edelleen! Uskomatonta! :D :D :D Get a life, you sad w***er.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin poissa näiltä foorumeilta puolisen vuotta, ja tää räpätäti hokee tätä mentraansa täällä edelleen! Uskomatonta! :D :D :D Get a life, you sad w***er.

        Mentra= menstruaattivereltä haiskahtava mantra


    • Anonyymi

      Kannattaa ilmottautua sellaiseen kisaan missä palkintojenjakajasta on edes jonkinlainen havainto.
      Pelottaisi ajatellakin ikuisuutta uskovaisten ja sadistijumalan kanssa.

    • Anonyymi

      Uskovia on kaikenkarvaisia ja pysymme enemmän taikka vähemmän mukavina loppuun saakka.

      Pyydän sinulta anteeksi jokaisen uskovan puolesta, että olemme niin huonoja, keskeneräisiä. Pelkkiä armahdettuja syntisiä, niin kuin raamattu sanookin. Koitamme parhaamme. 💔

      Mutta Jumala, joka on pyhä ja synnitön, ei raamatun mukaan voi syntiä painaa villaisella, vaan hänen oikeudenmukaisuutensaa vaatii synnille tuomiopäivän.

      Siksi hän järjesti rakkaudessaan sovituksen Jeesuksen kautta, jotta hänen kauttaan pääsisimme taivaaseen., emmekä joutuisi sille tuomiolle, jonka Jumala kerran järjestää. Rakkaudessaan Jumala on varoittanut ihmisiä tältä tulevalta tuomioltaan ja kadotuksen mahdollisuudelta. Raamattu sanoo, että Jumalan rakkaus ilmeni siinä, että hän lähetti Jeesuksen.

      Jos hän ei sinuakin rakastaisi, hän olisi jättänyt asian kertomatta ja Jeesuksen lähettämättä. Nyt on kuitenkin mahdollisuus kadotukseen joutumiselta välttyä.

    • >>> Omalla kohdallani 50 vuoden sisällä olen toivottavasti päässyt Taivaaseen...

      Maallinen vaellus ehkä päättyykin 50 vuoden sisällä, mutta Taivaaseen pääsyä joutuu odottamaan vielä pitkään.

    • Anonyymi

      Ylös taivaaseen mennnään kuoltua, jos on Elämän kirjassa nimi. Tuhatvuotinen valtakunta ja Uusi Jerusalem sen sijaan ovat maan päällä., eivät missään yläilmoissa taivaassa.

      • Anonyymi

        Onko se taivas "ylhäällä" myös Australiassa?

        Kuinka ylhäällä se mahtaa olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se taivas "ylhäällä" myös Australiassa?

        Kuinka ylhäällä se mahtaa olla?

        Hölmö. Australian taivas on meri ja kaikki aussit purjehtivat sen taivaankannen päällä.


    • Anonyymi

      Uskoisin häipyväni tältä maankamaralta jo ensi vuosikymmenellä. En haluaisi nähdä 2030-vuosikymmentä.

      2040:n voin kuvitella. Koko maa on romuna. Paha, valkoinen rotu hävitetty ja sen sivistys sen mukana. Maapallo on yhtä intiaa.

      Vain Japanilla pyyhkii hyvin. Venäjä porskuttaa entiseen malliin ja pitää edelleen rajat kiinni. Ei päästä Lännen "sivistystä" sisälleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe