Testi jota odotin!

Anonyymi

Eli uusi Tojo Camry samalle viivalle Volkkarin, Audin ja Skoda Superbin kanssa. No ei tarvitse enää odottaa.
Vertailu tehtiin Opelin Insignian, Mazda 6 ja Toyota Camryn kesken. Tapahtui se, mitä en olisi ikinä uskonut, Camry ei pärjännyt edes Opelille, Opelille joka on saanut joka ikinen kerta pahasti turpaansa näiltä muilta saksalaisilta jotka jo mainitsin, niin tällainen auto menee voittamaan Camryn (Opel). No nytpähän oikeastaan jo arvaamani ennakko-odotukset toteutuivat Camryn tasossa. Vaikka Tojo tekee 38-45 tonnin auton, niin ei siitä haluttua työsuhdeautoa saa, ainoastaan keskinkertaisen kulkineen. Camryn kallein malli on jo tuolla halvimman Volvo V60 tasolla, joten kyllä sen pitäisi alle 40 tonnin (Opel ja Mazda6) autot pestä mennen tullen, mutta ei vaan onnistu.

Järkevimmät työsuhdeautot hintaluokassa 40-48 tonnia ovat:
Volvo V60/S60, Audi A4, Volkswagen Passat ja Skoda Superb.

76

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitukseen viite:

      AutoBild nro: 14, eli uusin ja maailman ammattitaitoisin testiryhmä.

    • Anonyymi

      No no, Camry on Jenkkien Corolla. Silloinhan se on paras. Kuten Trump on jenkkien Putin.

      • Anonyymi

        Kyllä,molemmat ovat maidensa presidenttejä.
        Et Sinä mikään ihan tietämätön olekaan.


    • Anonyymi

      Camry on liian pramea ja arvokas firmojen työsuhdeautopolitiikkaan, joihin mahtuvat arkiset skoodat ja volkkarit. Ehkä ylin johto voi saada Camryn.

      • Anonyymi

        Hihii, mahtava leuka!!


      • Anonyymi

        Arvokas? Niin meidän, kuin muiden tuntemieni firmojen työsuhdeautojen hintapolitiikka on 45-50 tonnia. Kyllähän tuo Camry on siinä silloin hintarajan alapuolella.

        Halvimman Camryn saa reilusti alle 40 tonnin, oliko luokkaa 38 tonnia.


    • Anonyymi

      ja vikojen korjaus vuosien käytössä nolla tojolla

      ei voi verrata VW konsernin kulkineisiin siinä mielessä

      • Anonyymi

        Juu, kyllä Toyota on ihmeellinen auto. Ruostuu, meluaa, epämukava, ei kulje suoraan, mutta ensimmäiseen 20tkm aika ei yhtään merkittävää vikaa, pari takaisinkutsua, mutta on se kestävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kyllä Toyota on ihmeellinen auto. Ruostuu, meluaa, epämukava, ei kulje suoraan, mutta ensimmäiseen 20tkm aika ei yhtään merkittävää vikaa, pari takaisinkutsua, mutta on se kestävä.

        Hihii, oikeastaan tämä aloittamani ketju pitäisi varata vain minulle koska olen ainoa joka tähän edes kirjoittelee.


    • Anonyymi

      Camry kiihtyy parhaiten, kuluttaa vähiten, isoin kontti, hiljaisin, parhaat tilat takapenkillä, edessä ei tila lopu koskaan tällaiselta 187/100 pikkumieheltä. Paras näkyvyys, vaihteisto..
      Absurdisti Camry menettää huippunopeudessa 2p eli saman kuin voittaa sekuntitolkulla nopeammilla kiihtyvyyksillä. 180 kun ei riitä.

      Mutta hinta on kova ja jarrut huonot. Hintaa tuo alas satojen eurojen polttoainesäästö vuosittain sekä automaatin sisältyminen hintaan, mutta ei tuossa voitolle jää. Automaatin Opeliin ottavakin säästää 7 tonnia Camryyn verrattuna, aika monen vuoden bensat.

      • Anonyymi

        Ehkä kaikille eivät sanat Halpa ja Säästäminen ole hankinnan ainoita drivereita.


      • Anonyymi

        Hiljaisina, siis meluisin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kaikille eivät sanat Halpa ja Säästäminen ole hankinnan ainoita drivereita.

        Etkö osaa vajukki lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaisina, siis meluisin .

        Etkö osaa vajukki lukea kyseistä arvostelua?


      • Anonyymi

        Mitkähän ovat esimerkiksi Opelin jälleenmyyntimahdollisuudet Camryyn verrattuna muutaman vuoden käytön jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkähän ovat esimerkiksi Opelin jälleenmyyntimahdollisuudet Camryyn verrattuna muutaman vuoden käytön jälkeen.

        Varmaan ihan hyvät, ottaen huomioon, että lähemmäs kymppitonnin hintaero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kaikille eivät sanat Halpa ja Säästäminen ole hankinnan ainoita drivereita.

        Mikä meni yli hilseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ihan hyvät, ottaen huomioon, että lähemmäs kymppitonnin hintaero.

        Mutta kuka uskaltaa saati haluaa halvallakaan vanhan Opelin. Ongelmat jo valmiiksi ohjelmoitu.


      • Anonyymi

        Juuri tämä on pahin tuhnun ongelma ollut aina. Mihin tuhnu pystyy hävittämään tuon kiihtyvyyden. Autossa on yli 200 hv ja 0-100 km/h päälle 8 sekkaa. Saksalaiset premiumit vetää 150 heppaisina samoille lukemille. Sitten kun mennään yli 200 hepan, niin saksalaiset premiumit vetää 6-7 pintaan. Niin kuin Volvot ja kummpanitkin, volvon 190 hv hyppää 0-100 km/h karvan päälle 7 sekan. Opel on saksalaisista merkki, joka ei onnistu näissä kiihtyvyysasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä on pahin tuhnun ongelma ollut aina. Mihin tuhnu pystyy hävittämään tuon kiihtyvyyden. Autossa on yli 200 hv ja 0-100 km/h päälle 8 sekkaa. Saksalaiset premiumit vetää 150 heppaisina samoille lukemille. Sitten kun mennään yli 200 hepan, niin saksalaiset premiumit vetää 6-7 pintaan. Niin kuin Volvot ja kummpanitkin, volvon 190 hv hyppää 0-100 km/h karvan päälle 7 sekan. Opel on saksalaisista merkki, joka ei onnistu näissä kiihtyvyysasioissa.

        Kovinpa kiinnostavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä on pahin tuhnun ongelma ollut aina. Mihin tuhnu pystyy hävittämään tuon kiihtyvyyden. Autossa on yli 200 hv ja 0-100 km/h päälle 8 sekkaa. Saksalaiset premiumit vetää 150 heppaisina samoille lukemille. Sitten kun mennään yli 200 hepan, niin saksalaiset premiumit vetää 6-7 pintaan. Niin kuin Volvot ja kummpanitkin, volvon 190 hv hyppää 0-100 km/h karvan päälle 7 sekan. Opel on saksalaisista merkki, joka ei onnistu näissä kiihtyvyysasioissa.

        Miksi sinulla on kiire odottamaan seuraaviin liikennevaloihin? Vai haluatko irrottaa renkaistasi nastat? Itse lähden aina ajoissa töihin ja on varaa myöhästyäkin pari sekuntia. Jos kiihtyvyydestä haluaa nauttia, niin kannattaa harrastaa laskuvarjohyppyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinulla on kiire odottamaan seuraaviin liikennevaloihin? Vai haluatko irrottaa renkaistasi nastat? Itse lähden aina ajoissa töihin ja on varaa myöhästyäkin pari sekuntia. Jos kiihtyvyydestä haluaa nauttia, niin kannattaa harrastaa laskuvarjohyppyjä.

        No se on kyllä huomattu että toyotpimma ei ole kiire. Mihin sitten tarvitset 200 hevosvoimaa? Pärjätäkseen 100-hevosvoimaisille?


    • Anonyymi

      Camry on täysin tuhoon tuomittu yritys Euroopassa. Jenkkisedan jossa on japsilogo keulassa.
      Ei farmarimallia, ei latausmahdollisuutta, ei nelivetoa, ei dieseliä. Kuokkaan ottaminen jokaisessa vertailussa on selviö ja terojen on turha itkeä sitä. Tärkeämpää on katsoa kansalaisten lompakkoäänestyksen tuloksia Trafin tilastoista. Täydellinen floppi ja siitä ei voi valittaa mihinkään. Camry on samalla polulla kuin Prius ja GT86. Kukaan ei osta ja kansan syvää ääntä ei voi muuksi muuttaa. Floppi on floppi.

      • Anonyymi

        Mitähän hittoa tähänkin vertailuun vaikutti töpseli, neliveto ja kontti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän hittoa tähänkin vertailuun vaikutti töpseli, neliveto ja kontti?

        Takaloosteri on tärkein.

        T: Camry of Finland


    • Anonyymi

      noo

      perus suomalainen ostaa tojon vähintään 10 vuoden omistuksella

      muut on jo kertaalleen maksettu korjauksina siinä ajassa...ainakin oman VW omistuksen perusteella

      • Anonyymi

        Tuo taitaa olla Toyotan ostajilla yleistä, mutta työsuhdeautoilijoille taas korjauskulut merkityksettömiä ja tämä syö Camryn markkinaosuutta.

        Vähän on vaikea ymmärtää noin suurta hintaeroa, mutta vielä vaikeampi metritolkulla huonompia jarruja. Hintaero sinänsä automaatti, kulutussäästöt ja arvonsäilyminen huomioiden voisi jäädä siedettäväksi, mutta ei tuossa kyllä voitollekaan pääse.


      • Anonyymi

        Toyotavaarit ja sedät ostaa Toyotan 2-3 vuoden käyttöön ja hyvin vähille kilometreille ja kun sitä ahkerasti puunaa ja huollattaa, niin voi päästä vähillä vioilla ja sitten kehuvat kuinka kestävä on kun kilometrejä autossa on 20-30 tkm max.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo taitaa olla Toyotan ostajilla yleistä, mutta työsuhdeautoilijoille taas korjauskulut merkityksettömiä ja tämä syö Camryn markkinaosuutta.

        Vähän on vaikea ymmärtää noin suurta hintaeroa, mutta vielä vaikeampi metritolkulla huonompia jarruja. Hintaero sinänsä automaatti, kulutussäästöt ja arvonsäilyminen huomioiden voisi jäädä siedettäväksi, mutta ei tuossa kyllä voitollekaan pääse.

        Yli 40 vuotta olen ajanut ja yhteensä pari miljoonaa km sekä henkilö- että kuorma-autolla. Koskaan ei ole tarvinnut tehdä hätäjarrutusta loppuun saakka. Tiedä sitten, mistä johtunee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 40 vuotta olen ajanut ja yhteensä pari miljoonaa km sekä henkilö- että kuorma-autolla. Koskaan ei ole tarvinnut tehdä hätäjarrutusta loppuun saakka. Tiedä sitten, mistä johtunee.

        Joo, turhaan sitten sun autoon laitetaan levyjarruja, pitäviä renkaita, airbageja, hätäjarrutehostimia, nykyaikaista lujaa rakennettakaan tms.yms., kun seniilille rekkapenalle ei vaan voi koskaan tulla tositilannetta eteen


    • Anonyymi

      Espanjalaisessa autoalan lehdessä Camry pääsi kokeilemaan siipiään Renault Talismania vastaan.
      Lopputulos oli niin kuin voi olettaa ja Renault vei voiton. 1.3 litrainen turbomoottori kulutti vähemmän matka-ajossa kuin Camry. Tilojen puolesta Camry jäi niin ikään kakkoseksi.
      Rengas- ja sisämelu meni Camrylle varauksin.

      Uusi Camry on ulkonäöltään eurooppalaistunut, ja siinä se antoi Talismanille hyvän vastuksen.

      • Anonyymi

        Talisman on sentään nätti ja Camryn keulan hetulat karmeaa nähtävää. Mitähän Toyotan Toyota kulkisi planktonilla valaitten tyyliin?


      • Anonyymi

        renault ja mersukin pärjää kun samat koneet daciassa---


      • Anonyymi

        Tää on jo huippua: linkistä ei enää uskalla näiden vajukkien kanssa edes haaveilla, mutta lehden nimeäkään ei mainita


      • Anonyymi

        Eipä näy meillä kovin montaa talismaania liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näy meillä kovin montaa talismaania liikenteessä.

        No noista testin 3:sta omaan käyttöön ei sovellu kuin kaksi eli toyota ja mazda.
        Opelia ei kukaan omilla rahoilla osta.
        Toki testi täynnä virheitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No noista testin 3:sta omaan käyttöön ei sovellu kuin kaksi eli toyota ja mazda.
        Opelia ei kukaan omilla rahoilla osta.
        Toki testi täynnä virheitä

        Tätähän tuossa aloituksessa ihmetelläänkin, Camry hävisi Insigniallekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näy meillä kovin montaa talismaania liikenteessä.

        Noita on takseinakin kaupungeissa.


    • Anonyymi

      Camrya verrattu keskinkertaisiin pikkuautoihin? Hohhoijaa . Muka vertailu.

      • Anonyymi

        Camry ei pärjännyt edes näille keskinkertaisille pikkuautoille vaikka maksaa enemmän. Kertoo aika paljon Tojosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camry ei pärjännyt edes näille keskinkertaisille pikkuautoille vaikka maksaa enemmän. Kertoo aika paljon Tojosta.

        Etkö tajua Arvoisa vähävirtanen että pikkuauton ostaja voi vain haaveilla isosta autosta, eikä ison auton koko, paino, jne tee vertailemisesta järkevää kuin valeuutisten tekijöille? Luultavasti tuli nyt liian vaikea yhtälö sinulle?


      • Anonyymi

        Täh, No jos sitä olisi verrattu oman hintaisiin autoihin Passat, Audi A4-A6, Skoda Superb, Volvo S/V60 jne, niin miten luulet, että siinä olisi käynyt? 100 prosenttisella varmuudella Camry olisi hävinnyt sellaisen testin, sittenkö olisi parempi mieli?


    • Anonyymi

      Näyttäkää minulle yksikin todiste siitä että Camry ei olisi täysi floppi. Edes yksi kuukausi Trafin tilastoista jossa sitä olisi rekisteröity enemmän kuin tumpelolla sirkkelisahurilla on sormia.

      • Anonyymi

        Tällä kriteerillä siis Ferrari on täysi floppi. Haloo, ei hampparinmakkara ole paras liharuoka vaikka se on halvinta ja sitä ostetaan eniten. Tai ehkä näinä ilmastohumpan iloisina aikoina onkin koska ei oikeastaan sisällä lihaa lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kriteerillä siis Ferrari on täysi floppi. Haloo, ei hampparinmakkara ole paras liharuoka vaikka se on halvinta ja sitä ostetaan eniten. Tai ehkä näinä ilmastohumpan iloisina aikoina onkin koska ei oikeastaan sisällä lihaa lainkaan.

        Ferrari maksaa aika paljon enemmän kuin noin 40.000 maksava Camry. Tuossa hintaluokassa myydään Suomessa paljon autoja. Camry jää pölyttymään Tojon marmoritiskille ja on puhdas floppi.


    • Anonyymi

      Camryn vertaaminen skootaan on yhtä hyödyllistä kuin verrata kiloa kultaa (camry) kiloon paskaa (skoda) sillä perusteella että onhan molempia kilo.

      • Anonyymi

        Niin ja kilo sitä itseään eli Skodaa lannoittaa paremmin perunapeltoa kuin auto eli skeida on testivoittaja?


      • Anonyymi

        Eikö teillä väittelijöillä ole vielä ajokorttia kun ette ota itse niitä autoja koeajoon mitkä kiinnostaa ja päätä itse mikä eniten miellyttää. Pyydättekö äitä maistamaan ja valitsemaan myös ruokanne vai uskallatteko itse kokeilla?

        Ja mitä väliä sillä on jos joku haluaa eri auton kun sinä, eli mihin pyritte tällä kiistelyllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teillä väittelijöillä ole vielä ajokorttia kun ette ota itse niitä autoja koeajoon mitkä kiinnostaa ja päätä itse mikä eniten miellyttää. Pyydättekö äitä maistamaan ja valitsemaan myös ruokanne vai uskallatteko itse kokeilla?

        Ja mitä väliä sillä on jos joku haluaa eri auton kun sinä, eli mihin pyritte tällä kiistelyllä?

        Nythän on niin, ettei itseään kunnioittava Automies ota koeajoon mitään itäpulkkia. Havainnot on siis tehtävä etänä. Camryn rattiin minua taas ei päätetä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän on niin, ettei itseään kunnioittava Automies ota koeajoon mitään itäpulkkia. Havainnot on siis tehtävä etänä. Camryn rattiin minua taas ei päätetä....

        Aika yksinkertainen olet. Toyotahan on oikeasti itäauto. Katsoppa karttaa ja mikä vielä pahempaa, se on vielä aasialainen auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika yksinkertainen olet. Toyotahan on oikeasti itäauto. Katsoppa karttaa ja mikä vielä pahempaa, se on vielä aasialainen auto.

        Puolan Yaris tästä esimerkkinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika yksinkertainen olet. Toyotahan on oikeasti itäauto. Katsoppa karttaa ja mikä vielä pahempaa, se on vielä aasialainen auto.

        Aasialainen sopii hyvin aasille.b


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika yksinkertainen olet. Toyotahan on oikeasti itäauto. Katsoppa karttaa ja mikä vielä pahempaa, se on vielä aasialainen auto.

        Ja sinä yksinkertaisesti kommunisti kehumassa itäkippastaan maksusta tai jopa vain aatteen innosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä yksinkertaisesti kommunisti kehumassa itäkippastaan maksusta tai jopa vain aatteen innosta.

        Minun autoni vamistetaan lännempänä kuin Suomi, että revi poju siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun autoni vamistetaan lännempänä kuin Suomi, että revi poju siitä.

        Ai jaa, olet saanut tsekkiläisen Skodan? Onneksi olkoon... :-D

        99,9% Suomessa myytävistä Skodista on tehty Venäjällä. No, laiskat slaavit niitä tekee päin v*ttua kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, olet saanut tsekkiläisen Skodan? Onneksi olkoon... :-D

        99,9% Suomessa myytävistä Skodista on tehty Venäjällä. No, laiskat slaavit niitä tekee päin v*ttua kuitenkin.

        Höpö. höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö. höpö

        Kommunistithan sanoo propakandassaan juuri noin......


    • Anonyymi

      perus suomalainen valitsee kestävän toyotan

      • Anonyymi

        Jep. On vielä arvoja sairaassa maailmassa, jotka ovat suomalaiselle tärkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. On vielä arvoja sairaassa maailmassa, jotka ovat suomalaiselle tärkeitä.

        Kerro miltä sinusta tuntuu ,pyöriä camryllä 218 hv 8,3 skoda octavian jaloissa 150 hv 8,3 haaaaaaaaaaa kerro miten paljon harmittaa ei kerrota muille hiiiiiiiiiiiiiiiiii.TERO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miltä sinusta tuntuu ,pyöriä camryllä 218 hv 8,3 skoda octavian jaloissa 150 hv 8,3 haaaaaaaaaaa kerro miten paljon harmittaa ei kerrota muille hiiiiiiiiiiiiiiiiii.TERO.

        Ei harmita yhtään, koska olemme samaan aikaan perillä, vaikka ohittelisit sitä pitkää autojonoa puolen minuutin välein sillä saksalaisella tehoturbollasi. Samalla ABS.;llä ollaan kuitenkin samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei harmita yhtään, koska olemme samaan aikaan perillä, vaikka ohittelisit sitä pitkää autojonoa puolen minuutin välein sillä saksalaisella tehoturbollasi. Samalla ABS.;llä ollaan kuitenkin samaan aikaan.

        Näin on ja turbo autoa täytyy tai no ainakin kannattaa vielä käyttää tyhjäkäynnillä, että se turbo jäähtyy ja siihen menee myös oma aikansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei harmita yhtään, koska olemme samaan aikaan perillä, vaikka ohittelisit sitä pitkää autojonoa puolen minuutin välein sillä saksalaisella tehoturbollasi. Samalla ABS.;llä ollaan kuitenkin samaan aikaan.

        Ei pidä paikkaansa!

        Jos toho ohitetaan, toho tulee maaliin myöhemmin. Paljon myöhemmin. Ja tankaa silti paljon enemmän sinisen kortin ABS asemalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei harmita yhtään, koska olemme samaan aikaan perillä, vaikka ohittelisit sitä pitkää autojonoa puolen minuutin välein sillä saksalaisella tehoturbollasi. Samalla ABS.;llä ollaan kuitenkin samaan aikaan.

        Saksakaisella, tirsk! Venäläinen tehoturpo onpi skootasa. Otettu kolhoosin separaattorista.


    • Anonyymi

      No sen takia niitä ei laiteta samalle viivalle testeissä saksalaisten premiumien kanssa, kun ne eivät kuulu samalle viivalle. Kyllähän sen nyt tyhmempikin tajuaa, jos tuhnu olisi saksalaisten premiumeiden kanssa samalla viivalla, niin tuhnu jäisi niin rankasti peränpitäjäksi, että sellaisilla vertailuilla ei oikein saavutettaisi mitään muuta, kuin tuhnukansalle itkua ja lisääntyvää vihaa parempiaan kohtaan, joihin heillä ei siis koskaan tule olemaan varaa.

    • Anonyymi

      Vähän kyllä ihmetyttää toi camry kun on ison luokan auto eikä siihen saa edes vetokoukkua.

      • Anonyymi

        Ei kestä camryn kori vetää.


    • Anonyymi

      Nyt kehittyy hybridit sitä vauhtia että koukuton camry jää auttamatta nopeasti jälkeen. Mitkä on muuten camryn myyntimäärät ? veikkaan että pienet

      • Anonyymi

        Hehee skotassa koukku on keulassa.


    • Anonyymi

      Pysäytin Corollan tien pientareelle ja menen kyykkimään pusikkoon.

    • Anonyymi

      Olisin erittäin yllättynyt jos Toyota voittaisi edes Opelin. Onhan Opel sentään auto Tojoon verrattuna. Insignia jopa tyylikäs Camryyn verrattuna kuvien perusteella. Luonnossa en ole uutta Camryä nähnyt.

    • Anonyymi

      Insigniahan on aina vertailutestien viimeinen paitsi jos riisipusseja on mukana.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4566
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2519
    3. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1657
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

      Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      28
      1500
    5. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1207
    6. Minä häviän tämän taistelun

      Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1159
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

      En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1125
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

      Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      117
      978
    9. Toivoisin etten jännittäisi

      niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      942
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

      Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe