Tiedätkö? Minä tiedän!
Mitä yhtäläisyyttä Konnevedellä ja Pohjois Korealla on?
15
1084
Vastaukset
- Anonyymi
minäkin tiedän...vaan en kerro:)
- Anonyymi
Kuka se kissan hännän pöydälle nostaa,jos ei kissa itse.
- Anonyymi
Minä en tiedä mutta arvattavasti kaunis luonto on yhteistä molemmille.
- Anonyymi
Arvaan
Kim Jong-unkin on mukana turvetuotanto bisneksessä 😁- Anonyymi
Molempien asukkaat ovat joviaaleja ja ahkeria toimissaan. Hyviä ihmisiä.
- Anonyymi
Täällä voi kehua itseään vapaasti ja naapuria herjata miten vain.
Onnistuiskohan Koreassa ?
- Anonyymi
Kummankin naapureilla menee paremmin
- Anonyymi
Mutta kummallakin menee ihan mukavasti.
- Anonyymi
Meillä molemmilla on mahtavan hyvät kalavedet ihan äärellään.
- Anonyymi
Ylen mukaan molemmissa sorretaan ihmisten perustuslaillisia oikeuksia. Konnevedellä kunnanjohtajan johtajasopimuksen mukaan ei nääs saa arvostella poliittisia päättäjiä. Kertoi YLE:n uutiset. Toki en tiedä Pohjois Korean perustuslaista onko siellä mitään oikeuksia annettu kenellekään kansalaiselle.
- Anonyymi
Suolahessa on vain veteläisiä.
- Anonyymi
No se taas on suolahtelaisten oma ongelma eikä kuulu tähän.
- Anonyymi
Sananvapaus vieras käsite konnevedellä ja ajokoirajohtajat jatkaa😂
- Anonyymi
Bank herrankin...........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bank herrankin...........
Räjähteli aikanaan,kuten joku muukin mestari.Sivistyneenäkin pitivät
itseään,kuuluuko siihen henkseleiden paukuttelu.
Sammakkokin kurnuttaa kun mättäälle pääsee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057