Miten olisi tällainen ketju, jossa käytäisiin läpi judokoiden menestystä vapaaottelussa?
Nykyhistorian menestynein miesjudoka UFC:ssa on ollut ehkä Hector Lombard? Todella kovaiskuinen lihaskasa ja onnistui muutaman komean heitonkin tekemään. Matto-osaaminen ja hapenotto ei olleet ihan huipun tasolla.
Hallitseva Olympiavoittaja Kayla Harrison on aloittanut vahvasti, mutta kuten Ronda Rousey aikoinaan, ei ole kohdannut todella kovaa vastusta.
Mielenkiintoinen uutinen tältä päivältä: Satoshi Ishii joka vei Pekingissä Olympiakullan Teddy Rinerin nenän edestä on sen jälkeen noussut tasaisesti vapaaottelussa ja nyt on ilmeisesti aloittanut neuvottelut UFC-sopimuksesta. https://ru.ufc.com/news/satoshi-ishii-starts-exclusive-negotiations-ufc
Judokat vapaaottelussa
Anonyymi
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Otto Saari nyt ainakin.
- Anonyymi
Kuka, SM mitalisti?
- Anonyymi
Mielenkiintoinen aihe. Kuinka monta judon Olympiamitalistia tässä listassa on?
https://www.tapology.com/rankings/647-best-judo-players-in-mma
Itse löysin 3 Olympiavoittajaa ja yhden pronssimitalistin. Aloituksessa mainittu Hector Lombard oli myös Kuuban Olympiakävijä mutta ei mitalisti.
Yhtään miesten UFC-mestaria judosta ei ole tullut, mutta judo/sambo taustainen Fedor Emilianenko oli erittäin arvostettu vaikka ei koskaan UFC:ssa otellutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904