Onko kukaan kuullut uudesta Mway tsydeemistä?
En tiedä onko kyse verkostomarkkinoinnista, mutta liittyminen maksaa 130 euroa, sen jälkeen pääse Mway verkkosivuille???
Kyse on käsittääkseni omakauppa systeemistä, ensi maanantaina olisi Hki:ssa esittely.
Mway
15
3809
Vastaukset
- Milla
Kyllä ainankin siinä ILH verkostoa kyhäilee..
Toimii jos jaksaa töitä tehdä ja nähdä vaivaa. :)
Ja jos nyt tarkoitat amwayta niin sillä 130e saa myös tuotteita muuta tarpeellista kuten esittelypakettei vai mitä olikaan. - omaan harkinta kykyyn luottava
Käy katsomassa esittely ja mieti sitten oma mielipiteesi. täällä on paljon sontaa jota ei kannata noteerata. Luota omaan arvostelukykyysi!!! Jos kysymys on amwaysta niin on sinun elämäsi "lottovoitto" jos joku ystäväsi on sinut kutsunut tutustumaan toimintaan. Sinä itse päätät oletko valmis työhön jonka se vaatii!!Me itse emme tahdo mukaan ihmisiä jotka kuvittelevat että kun lähtee mukaan, niin kohta tulee rahaa ovista ja ikkunoista vaikkei tee mitään ja sitten kun huimaavat että ei se niin menekkään lopettavat ja siirtyvät tänne parjaamaan verkostomarkkinointia. Liittyminen amwayhin maksaa 125 € ja se sisältää tuotteita, tuotetieto/koulutus kansion ja vuoden amagram-lehdet.
- ...
Odottele sinänäkin ihan rauhassa maanantain tv-ohjlemaa, missä rivikansalaisillekin selvitetään bizineksen salat... :-)
Voi hitto, "Luota omaan arvostelukykyysi". Heti perään pitää kuitenkin valehdella kaverin ruutu täyteen puhdasta sontaa.
Ainoa totuuden siemen tuossa höpötyksessä oli se, että te ette todellakaan tarvi ihmisiä, jotka älyävät lopettaa hommat ajoissa, vaan te tarvitsette idiootteja, jotka typerän lampaan tavoin sullovat rahaa systeemiin... - tuumaaja
... kirjoitti:
Odottele sinänäkin ihan rauhassa maanantain tv-ohjlemaa, missä rivikansalaisillekin selvitetään bizineksen salat... :-)
Voi hitto, "Luota omaan arvostelukykyysi". Heti perään pitää kuitenkin valehdella kaverin ruutu täyteen puhdasta sontaa.
Ainoa totuuden siemen tuossa höpötyksessä oli se, että te ette todellakaan tarvi ihmisiä, jotka älyävät lopettaa hommat ajoissa, vaan te tarvitsette idiootteja, jotka typerän lampaan tavoin sullovat rahaa systeemiin...mikä tv-ohjelma, miltä kanavalta ja monelta???
- Milla
... kirjoitti:
Ainoa totuuden siemen tuossa höpötyksessä oli se, että te ette todellakaan tarvi ihmisiä, jotka älyävät lopettaa hommat ajoissa, vaan te tarvitsette idiootteja, jotka typerän lampaan tavoin sullovat rahaa systeemiin...Sinähän täällä taas. :) Oletko kokeillut itse amway:ta? Onhan se niin, että siitä saa rahaa, kun saa lisää porukkaa mukaan. Itse en näe siinä mitään vikaa, toiset ovat päättäneet tulla mukaan ja sillä selvä.
Jos olisin itse tuossa ILH:na, kertoisin puhtaat faktat, mitkä itse tiedän, enkä yhtään enempää. Ja voin luvata, että siitäkin huolimatta ihmiset kiinnostuisivat. Ainankin osa.
- Sponsori
Amway on ollut Skandinaviassa noin 5-vuotta.Itse yritys on ollut 46-vuotta.Liikevaihto 6200 miljoonaa dollaria.Perustuu Internetistä ostettaviin tuotteisiin ja niiden käyttöön.Yhteistyökumppaneita maailmalla paljon mm Nokia.Kannattaa tutustua kuitenkin
- postimyyntiä
Amway on siis ostajan kannalta postimyyntiä.
- Sponsori
postimyyntiä kirjoitti:
Amway on siis ostajan kannalta postimyyntiä.
Internetistä omilta verkkosivuilta ja tuotteet kuljetetaan kotiin.
- Kevättä rinnassa
Sponsori kirjoitti:
*pääsin* eilen tälläiseen *herätyskokoukseen* kuuntelemaan kuinka hyvin tässä tienaa ja kuinka ihania nämä kamat ovat. Meitä oli kaksi uhria kuuntelemassa 5 henkilön ylistystä. Tuli suorastaan ahdistava fiilis, kun kaikki nämä henkilöt yhteen suuhun mainostivat tätä aivan mahtavaa tienaamiskeinoa. Amway kustantaa luksuslomia koko perheelle ja limusiini hakee pihasta ja vie yksityiskoneella matkoille, ja paskat. Näkis vaan ja kuulis kolinan.
Sanoin eilen että olen kiinnostunut ja tänään saan seurakseni kotiini 3 hengen kännytyskomitean, mutta perunkin tapaamisen ja palautan materiaalin, jonka sain. Esim videolla 2 hemmoa kertoo tästä pyramidista ja ehkä minunkin haaveesta olla kotona kello 14 yöpuku päällä tekemättä mitään, raha tulisi sisään ovista ja ikkunoista.
Just joo, kaipa näihinkin jotkut retkahtaa. Onneksi en sentään minä. - postimyyntiä
Sponsori kirjoitti:
Amway on siis postimyyntiä.
- valinta
Kevättä rinnassa kirjoitti:
*pääsin* eilen tälläiseen *herätyskokoukseen* kuuntelemaan kuinka hyvin tässä tienaa ja kuinka ihania nämä kamat ovat. Meitä oli kaksi uhria kuuntelemassa 5 henkilön ylistystä. Tuli suorastaan ahdistava fiilis, kun kaikki nämä henkilöt yhteen suuhun mainostivat tätä aivan mahtavaa tienaamiskeinoa. Amway kustantaa luksuslomia koko perheelle ja limusiini hakee pihasta ja vie yksityiskoneella matkoille, ja paskat. Näkis vaan ja kuulis kolinan.
Sanoin eilen että olen kiinnostunut ja tänään saan seurakseni kotiini 3 hengen kännytyskomitean, mutta perunkin tapaamisen ja palautan materiaalin, jonka sain. Esim videolla 2 hemmoa kertoo tästä pyramidista ja ehkä minunkin haaveesta olla kotona kello 14 yöpuku päällä tekemättä mitään, raha tulisi sisään ovista ja ikkunoista.
Just joo, kaipa näihinkin jotkut retkahtaa. Onneksi en sentään minä.Ja tuskin pelkkä liittyminen riittää.Hyvä että osaat tehdä valintoja jotka sopii sinulle.Omasta kokemuksestani sanon että jokaisessa yrityksessä pitää tehdä paljon työtä, niin varmaan myös tässä.Yleensä vaan mieluusti poimittais tuotot tekemättä mitään.No paljon ihmisiä käy sossun luukulla.Toisaalta onko sekään nyt mitään elämää.
- rek
kiinnostaako enemmänkin tietää?
saisin järjestettyä lisä infoa jos kiinnostaa
[email protected]- *herätyskokouksessa ollut*
toi eilinen anti oli aivan tarpeeksi. Todella halpoja nuo kamat olivat kanssa, esim 14 kattilaa ja kannet VAAN 1400 euroa. Just joo. Ja sitten vedensuodatusjärjestelmä (vettä lasiin ja sinne johdot) VAAN 888 euroa. Siis juu juu, laadukkaita ja halpoja ja PASKAT. Rahastusta ja kusetusta koko homma. Säälittää vaan ne ihmiset jotka uskovat tollaiseen ja menettävät ystävät ja rahansa tossa.
- herännyt
*herätyskokouksessa ollut* kirjoitti:
toi eilinen anti oli aivan tarpeeksi. Todella halpoja nuo kamat olivat kanssa, esim 14 kattilaa ja kannet VAAN 1400 euroa. Just joo. Ja sitten vedensuodatusjärjestelmä (vettä lasiin ja sinne johdot) VAAN 888 euroa. Siis juu juu, laadukkaita ja halpoja ja PASKAT. Rahastusta ja kusetusta koko homma. Säälittää vaan ne ihmiset jotka uskovat tollaiseen ja menettävät ystävät ja rahansa tossa.
Itsekin olen vahingossa ollut herätyskokouksessa ja pakokauhu iski, onneksi pääsin pois ennenkuin saivat hypnotisoitua minut, vastaavaa en ole kokenut sitten helluntaiherätyskokouksen!
- lisäksi
*herätyskokouksessa ollut* kirjoitti:
ei kattilasta lähde kansi irti kun panet hellalle ja lämmität !
vedenputsareissa on Amwayn mukaan myös ilmennyt "pieniä ongelmia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657