varatut naiset ovat aina olleet kiinnostuneet. Sinkku naisille en ikinä kelpaa. Miksi? Varatut naiset iskevät mua häikäilemättä ja sinkku naisten mielestä en ole tarpeeksi komea tai sellainen jonka näkisi puolisona yms..
Miksi mä en kelpaa sinkku markkinoille mutta
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varatut on epätoivoisia ja ottaa kehut ihan mistä vaan lohdukkeeksi onnettoman suhteen haavoihin. Sinkut valikoi enemmän ja siksi sinkkuja ovatkin
Ei huoli ketä vaan luuseria- Anonyymi
😂😂 Auts aika rumaa puhetta. Hyhhyh.
- Anonyymi
Minulla vähän samanlainen juttu.. Varatut yrittävät iskeä ja he ovat erittäin kauniitakin, mutta sain selville miksi. Ja syy on ison nenäni.. Olen saanut 100 kertaa ehdotuksia liittyen seksiin ja vihdoin kuulin että iso nenä iso penis. Omalla kohdallani tämä ei pidä paikkaansa ja kerran baarissa eräs nainen sanoi, että sinulla on oltava iso johon totesin vain että pieni se on. Nainen katosi nopeasti. :-)
- Anonyymi
Mullakin on iso nenä. Olisko sitte tuo se syy.
Ap - Anonyymi
Just joo höpö höpö. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo höpö höpö. 😂😂
100% todellinen juttu. Eikä mikään höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100% todellinen juttu. Eikä mikään höpö höpö.
Hävettää kanssasisarien puolesta näiden naistenlehtien juttuihin uskomiset. "Pitkällä miehellä on iso ja isonenäisellä tai paksukätisellä (sormet, kämmenet)
Olen itsekin lukenut vastaavia juttuja, mutta en kehtaisi mennä iskemään ketään noin. Minusta esim iso hyppyrinenä on ihanan näkönen yksityiskohta.
Ei voi silti tehdä oletuksia vaikka nyt sitten jonkun tutkimuksen tai kokemusten mukaan näin olisikin. Joo voi ollakin, mutta ei se aina niin mene.
N O L O A
-nainen 27 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävettää kanssasisarien puolesta näiden naistenlehtien juttuihin uskomiset. "Pitkällä miehellä on iso ja isonenäisellä tai paksukätisellä (sormet, kämmenet)
Olen itsekin lukenut vastaavia juttuja, mutta en kehtaisi mennä iskemään ketään noin. Minusta esim iso hyppyrinenä on ihanan näkönen yksityiskohta.
Ei voi silti tehdä oletuksia vaikka nyt sitten jonkun tutkimuksen tai kokemusten mukaan näin olisikin. Joo voi ollakin, mutta ei se aina niin mene.
N O L O A
-nainen 27Mä olen pitkä 195, iso nenä, kädet isot lapiot ja paksut sormet ja silti keskipituinen 15cm penis eli ei iso.
- Anonyymi
Olkaa kiitollisia, että edes joku teitäkin lähestyy.
- Anonyymi
Miksi pitäis olla kiitollinen että naimisissa oleva lähestyy seksin vuoksi? Haluan seurustella ja parisuhteen. En yhden yön juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäis olla kiitollinen että naimisissa oleva lähestyy seksin vuoksi? Haluan seurustella ja parisuhteen. En yhden yön juttuja.
Hmmm en mä ainakaan seksiä halua keltään muulta ku omalta äijältä vaikka tykkäisinkin jostakusta toisesta ulkoisesti tai sisäisesti.
Katsos en ole jakorasia hortsu! - Anonyymi
Toisia ei lähesty kukaan. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä sitten lähdet naimisissa olevan mukaan, jos haluat parisuhteen. Tyhmä ämmä olet tiennyt että toinen aviossa ja silti oot tyrkyttänyt itseäsi. Hei haloo, sä haluut nyt vaimon paikalle, kun se ei onnistu niin alkaa hirveä huuto ja sempalot. Sä olet aikuinen ihminen, olisit lykännyt jarrut pohjaan heti alussa, ei se sua olisi väkisin vienyt! Itse olet ollut mukana ja tehnyt aloitteita sun kirjoituksista päätellen. Joten miten Etelä ilkeät kirjoitella tommosia. Ihmiset kirjoitelleet sun ja varatun asioista miten syvissä vesissä olette seuranneet ja kumpikin olette aviopuolisoitanne pettäneet. Jos sulla on vähänkään hävellisyytää olisit hiljaa. Mutta eihän persoonallisuus häiriöisestä voi tietää mitä se ajattelee tai tekee. Menisit hakemaan apua itsellesi!,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä sitten lähdet naimisissa olevan mukaan, jos haluat parisuhteen. Tyhmä ämmä olet tiennyt että toinen aviossa ja silti oot tyrkyttänyt itseäsi. Hei haloo, sä haluut nyt vaimon paikalle, kun se ei onnistu niin alkaa hirveä huuto ja sempalot. Sä olet aikuinen ihminen, olisit lykännyt jarrut pohjaan heti alussa, ei se sua olisi väkisin vienyt! Itse olet ollut mukana ja tehnyt aloitteita sun kirjoituksista päätellen. Joten miten Etelä ilkeät kirjoitella tommosia. Ihmiset kirjoitelleet sun ja varatun asioista miten syvissä vesissä olette seuranneet ja kumpikin olette aviopuolisoitanne pettäneet. Jos sulla on vähänkään hävellisyytää olisit hiljaa. Mutta eihän persoonallisuus häiriöisestä voi tietää mitä se ajattelee tai tekee. Menisit hakemaan apua itsellesi!,,,
Olen MIES!
Varatun kanssa saa kaikesta kiihkeintä seksiä, mitä vanhempi sitä parempaa se on, koska nainen kyllä tietää mitää haluaa, vaikka oliskin varattu. Mitä sitä miettimään, antaa mennä.
- Anonyymi
Niinpä. Tekemättä ei saa kokemuksiakaan! Ei kartu kokemusta elämästä, seksistä ja ihmisistä. Ei se mitään. Nirsoilkaa vaan. Itepähän siinä menettävät.
- Anonyymi
Yhyy yhyy. Ota keksi äläkä tänne tuu ulisemaan! Ei se auta ketään etkä saa oikeita vastauksia jostain anonyymien valittajien palstalta kuka olet itsekkin. Byhyy byhyy.
- Anonyymi
Jos varatut naiset lähestyy AP:ta, miksi tehdä sitä isompi ongelma kuin on sanoa kohteliaasti ei kiitos, jos ei kerran kiinnosta. Ei ole pakko, jos ei itse halua.
Se, jos sinkut ei kiinnostu, voi johtua esim. että annat mielikuvan, että etsit vain seksiä. Tai annat kuvan, että olet ripustautuva tai etsit ehdokasta naisista, joka etsii toisen tyyppisiä miehiä. Se kuva mitä toinen saa eleiden perustella, ei tietenkään ole totuus, mutta silti se voi vaikuttaa. Sitten voi olla kyse erilaisesta kohderyhmästä. Sen tyyppiset mitä itse etsit, etsinkin jotain toisen tyyppistä. Tuosta on ääriesimerkki ex:n keski-ikäinen kaveri, juoppo ja ongelmainen. Ulkonäkö puhtaalta. tuskin olisi este, mutta epäsiisteys, epämiellyttävä haju, ja töksähtelevä jutut karkottaa tehokkaasti. Tuo mies kuitenkin oli valmis ottamaan vain nuoren, hoikan ja nätin. Tuolla yhtälöllä ei tule Match. 😂Normaalisti ei ole kysy noin isoista jutuista, vaan pienemmistä eroista. Ehkä tuota asia voi miettiä missä voisi tavata ihmisiä, jotka olisi oikean tyyppisiä. Jos etsii älykköjä kannattaa hakeutua eripaikkaan kuin jos kiikarissa on missi, bilettäjä, ilopilleri kodinhengetär, edustusvaimo, liikunnan harrastaja tai tavallinen vähän huomaamattomampi nainen. - Anonyymi
Sinkkimarkkinat ottaa kaikki vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175850
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502919
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262856Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332326Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452300Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221913Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381520
- 1711373