Olis aikaa lähtee lenkille, reipasta kävelyä ja tulis hyvä olo. Olisihan sitä paljon puhuttavaakin.Mitä mieltä oot?
Mies, huomenna
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä tavattais ja monelta.
- Anonyymi
Miksi vastaat tän trollaajamiehen aloituksiin?
- Anonyymi
Laita puhelimeen Juha kutsut sille eukolle
Ei tänne vaikka niin kovin tätä paikkaa olet rakastanut näin monta vuotta! - Anonyymi
Kerrotko sää missä? Pururata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seppä
Ahjokatu 3-5, 40320 Jyväskylä
Kello 20:00
Pääovet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suolijärvi, 33720 Tampere
Pururata Hervanta
Kello 22.30
- Anonyymi
Missä nähdään ja aika? Naiselle tämä.
- Anonyymi
S market Oulu kaukovainio. Pääoven huomenna kello. 16. 30
- Anonyymi
Pururata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pururata?
Suolijärvi, 33720 Tampere
Pururata Hervanta
Kello 22.30
- Anonyymi
Olisin valmis tähän, mielelläni lähtisin hänen kanssaan, jos vain olisi mulle, mut tuskimpa vaan on? Paljon olisi puhuttavaakin, uskon et ajankuluakaan ei huomattaisi siinä jutellessa, et voisi yllättää meidät?
- Anonyymi
Minne haluaisit?
- Anonyymi
Vantaalle omansa
Lidl pääoven
Säätökuja 2, 01520 Vantaa
Kello 19 - Anonyymi
Sello
Leppävaarankatu 3-9, 02600 Espoo
Kello 15.30- Anonyymi
Nähdäänkö kolmosen vai yksin kohdalla?
- Anonyymi
nähdään juna-asemalla tuon sinne muutenkin lastin viisikiloa heroiinia, pari kokaretta marihuanakokaiinia, joten skoda-apinatkin ovat paikalla. tuon nuo elintarvikkeet johtoportaan juoksijapoijjalle, nimeltä al, quuppa. olet jossain varjossa siellä, niin tööttään sut kyytiin. viisi kiloa kaikkinensa, marihuanaheroiinikoka-sotkua, senkin perseenreikä.
harrasta illanjatkoa, tulee turpaan.
:)
https://www.youtube.com/watch?v=stKoA4cOURw - Anonyymi
Ostoskeskus Turku
Yliopistonkatu 20, 20100 Turku
Kello 18.00 - Anonyymi
Kauppakeskus Ratina
Vuolteenkatu 1,33100 Tampere
Kello 19 - Anonyymi
S-market
Soidinkatu 1, 87500 Kajaani
Kello 16 - Anonyymi
S-market, hygieniaosaston närkästynyt kassa......
- Anonyymi
Seinäjoki pururata
Hallilanvuoren juurella Kello 23.30 huomenna - Anonyymi
Vieläkö tarvitsee lisää tapaamisen paikkoja luotella vai joko on löytäneet omat omansa mihin jolkottaa etsiin seksiä ?
- Anonyymi
Tosi kiva olisi käydä kävelemässä ja juttelemassa. Erityisesti odottaisin sitä kun joisimme kupit kuumaa sohvallani lenkin jälkeen.
- Anonyymi
Klo 19 paikkeilla, ei pururadalle, siellä on liukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802