Halmeen Tony

kova luu

Muistetaan että Halme sai valtakunnan viidenneksi eniten ääniä viime eduskuntavaaleissa.
Mies on kova luu!
Eduskunnassakin mies on jo pitänyt hyviä puheita enemmän kuin moni useassa vuodessa.

8

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KOVA PÄÄ...

      Umpiluinen mennyt suuruus joka jokeltelee pehmosia lämpimikseen. Saatte nähdä mitwen äänimäärät suorastaan rysähtää alas seuraavissa vaaleissa.
      Herran haltuun sano.

      • käydä?

        Mutta jos ei muistella Tonyn mokaa niin eduskunta työnsä hän on hoitanut ihan kunnialla. Moni muu niin sanottu "kunniallinen edustaja" vaan kuluttaa siellä vaan aikaansa tekemättä yhtään mitään...


      • O. Velin

        Karunkin ulkokuoren alla on niin usein pehmeä ....pää!


      • käydä? kirjoitti:

        Mutta jos ei muistella Tonyn mokaa niin eduskunta työnsä hän on hoitanut ihan kunnialla. Moni muu niin sanottu "kunniallinen edustaja" vaan kuluttaa siellä vaan aikaansa tekemättä yhtään mitään...

        Väheksymättä Halmeen tekemisiä, kysyn millä tietomäärällä väität, että:
        "Moni muu niin sanottu "kunniallinen edustaja" vaan kuluttaa siellä vaan aikaansa tekemättä yhtään mitään..."

        epäilen kyllä sinun tietämystäsi asiasta. Kyllä jokainen kansanedustaja tekee paljonkin työtä juuri siinä valitussa tehtävässään. Eri asia on miten niiden töiden tulokset kohdistuvat ja tulevat lakikirjaan kirjoitettua ja /tai valtion budjetin suuntaaminen.
        Jos se on ainoa ja tärkein asia, että sotaveteraanit ... ?
        no olkoon!


      • masan monot
        VempelKolli kirjoitti:

        Väheksymättä Halmeen tekemisiä, kysyn millä tietomäärällä väität, että:
        "Moni muu niin sanottu "kunniallinen edustaja" vaan kuluttaa siellä vaan aikaansa tekemättä yhtään mitään..."

        epäilen kyllä sinun tietämystäsi asiasta. Kyllä jokainen kansanedustaja tekee paljonkin työtä juuri siinä valitussa tehtävässään. Eri asia on miten niiden töiden tulokset kohdistuvat ja tulevat lakikirjaan kirjoitettua ja /tai valtion budjetin suuntaaminen.
        Jos se on ainoa ja tärkein asia, että sotaveteraanit ... ?
        no olkoon!

        "Kunnialliset edustajat" tuntee parhaiten siitä, että he ajavat pääasiassa omia asioitaan. Toisella sijalla on puolueen edun valvominen. Sulle-mulle, siltarumpu, iltalypsy puolueet löytyvät Neuvostoliiton aikakaudella perustetuista ryhmistä. Kansan vuoroa ei heidän tärkeysjärjestyksessään tule koskaan.


      • masan monot kirjoitti:

        "Kunnialliset edustajat" tuntee parhaiten siitä, että he ajavat pääasiassa omia asioitaan. Toisella sijalla on puolueen edun valvominen. Sulle-mulle, siltarumpu, iltalypsy puolueet löytyvät Neuvostoliiton aikakaudella perustetuista ryhmistä. Kansan vuoroa ei heidän tärkeysjärjestyksessään tule koskaan.

        mihin nuokin väitteesi perustuvat?
        Kollin kun on vaikeaa muodostaa käsitystään pelkän agitoinnin perusteella.
        Helppoa se on huudella. Ja eikös vuorineuvokset ole valittu nimenomaan pitämään kaltaistensa puolta? Työläiset työläisten?
        Ja kukn asiat eivä lähestään aina ole siten, kuin kollin tasolta katsotaan!
        Tahi sen hetken populistisesti.
        Verrataanpa esim peruskoulun tulo. Jos olisi ollut kansanäänestys, ei takuulla olisi hyväksytty.

        Nyt voimme olla ylpeitä, koska suomalaiset koulut ovat maailman huippua!
        Ei kaikki ole vain pahaa, edes kansan valitsemista kansanedustajista.


      • JKa
        VempelKolli kirjoitti:

        mihin nuokin väitteesi perustuvat?
        Kollin kun on vaikeaa muodostaa käsitystään pelkän agitoinnin perusteella.
        Helppoa se on huudella. Ja eikös vuorineuvokset ole valittu nimenomaan pitämään kaltaistensa puolta? Työläiset työläisten?
        Ja kukn asiat eivä lähestään aina ole siten, kuin kollin tasolta katsotaan!
        Tahi sen hetken populistisesti.
        Verrataanpa esim peruskoulun tulo. Jos olisi ollut kansanäänestys, ei takuulla olisi hyväksytty.

        Nyt voimme olla ylpeitä, koska suomalaiset koulut ovat maailman huippua!
        Ei kaikki ole vain pahaa, edes kansan valitsemista kansanedustajista.

        Korruptio, osa 1
        http://groups.msn.com/ValtaMafia/korruptioosa1.msnw
        jatkolinkit sivuille 2 ja 3


    • arkistonhoitaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe