Palaan nyt näihin nuoruuden tapahtumiin, kun kerran niitä tunnutaan muistelevan. Olin koko nuoruuteni uskossa. Ja tietenkin Neitsyt. En käynyt tanssimassakaan. Noin 21 ikävuodesta I alkaen olisin kuitenkin tarvinnut seksiä. Olin koko nuoruuteni saanut hyvän orgasmin omilla käsilläni. Mutta se ei ollut samaa kuin tarvita miestä. Nyt tarvitsin miehen. Monin kyynelin rukoilin, että saisin ihanan aviomiehen. Täytettyäni 30 totesin, etten ollut saanut aviomiestä ja päätin, ettei minulle varmaan ole hyväksi elää enää selibaatissa. Eräänä iltana olin teellä erään miehen luona, josta en pitänyt, mutta jota kohtaan tunsin jonkinlaista vetoa. Teehetken jälkeen hän alkoi riisua minua. Vastustelin. Mutta koska olin päättänyt, että en enää elä selibaatissa, annoin lopulta periksi. Kun olisi ollut sekin aika, yrittikin hän tyydyttää minua vain käsin. Vaikka sanoin, että jälkiehkäisyäkin on saatavilla. Koin itseni hyvin onnettomaksi. En pystynyt kertomaan tapahtuneesta kenellekään. Mies ei ymmärtänyt neitsyydestäni mitään. Koin, että minua kohdellaan kuin jotain huonekalua. Pidin häneen kaksi vuotta yhteyttä, osoittaakseni, miten tärkeä asia on minulle. Ja ei, emme myöhemminkään rakastelleet. Minut siis vieteltiin turhaan, vain kärsimään. Nyt 25 vuotta myöhemmin kuulen, että sitä, että antauduin hänelle, ei ole voitu vieläkään antaa anteeksi. Että minun olisi pitänyt valita paremmin se, kelle neitsyyteni annan. Mutta miettikää vaan: jos mies x/nainen availee nappeja ne, pystyttekö aina kieltäytymään seksistä? Olin jo 30 ja sydämeni oli aivan verillä, sillä jo yhdeksän vuotta olin ollut rakastunut tapaamiini miehiin ja saanut aina todeta, että he menevät naimisiin jonkun muun kanssa (tai ainakin osa heistä) . Moralisoikaa vaan! Yrittäkää saada minut katumaan! Mutta minä muistan aina veriset kyyneleeni ja sanon vaan, että Jumala minut tuntee, jos Jumala on.
Hyvät moralistit....
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041086
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt591036Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528