Miten maksu? Kysymys teille jotka myytte seksiä rahasta. Ajatus on pitkästä asiakassuhteesta. Ei kertaluonteinen tapaaminen.
-Maksatte vuokran pankkisiirtola asunnon omistaja tilille. Teillä on tilille pankkikortti jolla voitte nostaa rahat. Siis raha ei näy?.
- Vierailun jälkeen asiakas jättää rahat kirjekuoressa kahvikeittimen viereen?
-Asiakas heittää setelit sängylle mihin olet asettautunut. Kaikki pieniä seteleitä.
Miten maksetaan seksikstä pitkässä suhteessa.
16
307
Vastaukset
- Anonyymi
Teen jalka hoitoja ammatikseni ja samalla myyn itseäni. Asiakas saa kuitin hoidoista josta maksan verot. Hinta hieman edullisempi vaki asiakkaalle kun käy säännölliseti hoidossa.
- Anonyymi
Väärin! Todellakaan päässäni ei vikaa. Jossakin yhteydessä kiihotun kun mies nimittelee rakastellessa jakorasiaksi sekä huoraksi jopa nartuksi😁
- Anonyymi
Missä päin voisin käydä ja olla sul asiakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin voisin käydä ja olla sul asiakas
Mielelläni otan uusia vaki asiakkaita yritän antaa hyvän hoidon jotta asiakas tulee aina uudelleen😊
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
- Anonyymi
Lahdessa asun.
Miten hankit asiakkaita? Kysytkö niiltä jotka käy jalkahoidossa?
Vai ilmoitteletko netissä? Onko sinulla monta vakiasiakasta?- Anonyymi
Kysytkö mielen kiinnosta ai teetkö tutkimusta?
- Anonyymi
Mä oon tuollaisessa Sugarbaby suhteessa 58 vuotiaan miehen kanssa. Hän maksaa firmansa kautta mulle kuukausipalkkaa. Ja tietenkin kaikki matkakulut, kun olen seuralaisena hänen mukanaan.
- Anonyymi
No joopa, tuohan on fiksua, vähentää panonsa verotuksessa. Ooks minkä ikäinen ?
- Anonyymi
Olen 22 v.
Anonyymi kirjoitti:
Olen 22 v.
Onko teillä ollut kauan suhde?
Millainen on sinun peitetarina firmassa? Onko sinulla nimellinen työ sielä?
- Anonyymi
Piikki auki ravintolassa ja käyn joka päivä syömässä. Maksaja käy kylässä milloin huvittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891