Tällainen kuin nämä muutamien trollien häiriköimät palstat, se ei taatusti ole yleisen käsityksen mukaan. Palstat täynnä valheita, uhkauksia ja sikailuja, siis täysin seinähullujen tekeleitä.
Kuitenkin Suomi24 pitää epätoivoisesti kiinni "ulkoistetusta ja koneellistetusta" ylläpidosta ja valvonnasta, johon yritetään saada osansa antamaan käyttäjät - että käyttäjät kävisivät trolleja vastaan sotaa paremman palstan puolesta, ja kuitenkaan siihen ei anneta mitään "eväitä", kuin lähetellä helvetinmaiseen jonoon viestejä ylläpidolle, jossa harvemmin mitään tapahtuu.
Asian ratkaisemiseksi, palstaiden asiallisuuden palauttamiseksi, on luotsit/seriffit tuotava takaisin.
Pistetään taas esimerkkipalsta, joka ei valitettavasti ole edes sivuston pahimpia häiriköiden notkumispalstoja.
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/perussuomalaiset
On aivan uskomatonta, että edistystä ei vaan tapahdu, vaikka tätä sivustoa pidetään yleisesti täydellisenä roska- ja valesivustona. Silti sille ei haluta mitään tehdä, mainostajienkin luulisi jo tajunneen, että tuosta trolliporukasta ei asiakkaiksi ole.
On ihan pakko kysyä, mitä ylläpito kuvittelee tarkoitettavan keskustelupalstalla ?
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit valinnut kunnon esimerkin. Politiikka on yhtä riitelyä, oltiinpa ihan missä tahansa. Kuten vaikka Britaniassa, missä kansa sanoi kolme vuotta sitten selkeästi, mitä he haluavat, ja poliitikot vain väittelevät eivätkä piittaa kansalaisten tahdosta.
Perussuomalaiset etenkin nyt Halla-aikaan ovat asia erikseen. Ei niitä edes Eduskunnassa siedetä.- Anonyymi
Politiikka voi olla erimielisyyttä, jopa riitaisaa, mutta ei saa olla tarkoituksellisen valheellista esim. yleisillä keskustelupalstoilla. Syytä sietää, viidenneksen kannatus, toiseksi suurin puolue vaaleissa, kyllä sitä vaan on pakko sietää, tai sitten voidaan unohtaa paskapuheet demoratiasta - demokratiahan meillä onkin jo unohdettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764